180 = niks 
Met die kwaliteit van jou, inderdaad. Maar die van Daniël...roberttt wrote:180 = niks
Met die kwaliteit van jou, inderdaad. Maar die van Daniël...roberttt wrote:180 = niks
Ik had goedeChukkels wrote:Met die kwaliteit van jou, inderdaad. Maar die van Daniël...roberttt wrote:180 = niks
Mijn pep garandeert strak staan.Chukkels wrote:Ja, die van jou was inderdaad ook wel goed. Maar kan niet tippen aan die van Daniël. Ik zou het voor de gein eens willen laten testen, maar dit zit echt tegen de 70% aan, zo niet erover, als die van jou al 64% was
Redelijk? Ik keek opeens op en ik zie ineens enorm grote ogen voorbij huppelen met daaraan het lichaam van Daniël vast, die erachteraan huppelde. Ik wist meteen hoe laat het wasOlijfboompje wrote:Mijn pep garandeert strak staan.Chukkels wrote:Ja, die van jou was inderdaad ook wel goed. Maar kan niet tippen aan die van Daniël. Ik zou het voor de gein eens willen laten testen, maar dit zit echt tegen de 70% aan, zo niet erover, als die van jou al 64% was
Ik bedoel Knock Out, 0.8 gram, vijf minuten en ik stond wel redelijk strak.
Hoelaat was het?Chukkels wrote:Redelijk? Ik keek opeens op en ik zie ineens enorm grote ogen voorbij huppelen met daaraan het lichaam van Daniël vast, die erachteraan huppelde. Ik wist meteen hoe laat het wasOlijfboompje wrote:Mijn pep garandeert strak staan.Chukkels wrote:Ja, die van jou was inderdaad ook wel goed. Maar kan niet tippen aan die van Daniël. Ik zou het voor de gein eens willen laten testen, maar dit zit echt tegen de 70% aan, zo niet erover, als die van jou al 64% was
Ik bedoel Knock Out, 0.8 gram, vijf minuten en ik stond wel redelijk strak.![]()
Haha vetChukkels wrote:
Redelijk? Ik keek opeens op en ik zie ineens enorm grote ogen voorbij huppelen met daaraan het lichaam van Daniël vast, die erachteraan huppelde. Ik wist meteen hoe laat het was![]()
Kwam net binnenChukkels wrote:Dat was nog voor 12 uur, dacht een uur of half 12
Nondejuh liever jij dan ik mijn laatste keer was op moh93Wesley93 wrote:Nog 1 week tot ik weer mag.Laatste keer was Hard Bass, 9 weken geleden dus. Netjes gedragen toch.
moet het nog een beetje speciaal houden héwesskeej wrote:Nondejuh liever jij dan ik mijn laatste keer was op moh93Wesley93 wrote:Nog 1 week tot ik weer mag.Laatste keer was Hard Bass, 9 weken geleden dus. Netjes gedragen toch.
Ik mag volgende week weer93Wesley93 wrote:moet het nog een beetje speciaal houden héwesskeej wrote:Nondejuh liever jij dan ik mijn laatste keer was op moh93Wesley93 wrote:Nog 1 week tot ik weer mag.Laatste keer was Hard Bass, 9 weken geleden dus. Netjes gedragen toch.
ben soort van begonnen met de bekende "2 maanden pauze regel" maar ik denk dat ik op Euphoria (2 weken na Loudness) die regel voor t eerst ga breken, om eekhoorntjes uit te testen.
x1000e31-ru5-432tr522dddaaadawasiknie wrote:Pilsssssssssssssssss![]()
![]()
op dit moment liefde verhouding morgen haat verhoudingPommer wrote:x1000e31-ru5-432tr522dddaaadawasiknie wrote:Pilsssssssssssssssss![]()
![]()
kueb echt eeb haat-liedfe verhoudjing met alcolhol
Stel drugshoofden!MovingMadness wrote:op dit moment liefde verhouding morgen haat verhoudingPommer wrote:x1000e31-ru5-432tr522dddaaadawasiknie wrote:Pilsssssssssssssssss![]()
![]()
kueb echt eeb haat-liedfe verhoudjing met alcolhol![]()
ben netzo sjikke pff
Nee, 140 waren de oude batch. De nieuwe batch is rond de 160-165mg. Aardige knallers dus.Squirrie wrote:Iemand bekend met groene canadeesjes? Had beetje rondgekeken en dacht dat ze rond de 140 mg waren.. Als ze maar lekker knallen!
Aah lekker!Chukkels wrote:Nee, 140 waren de oude batch. De nieuwe batch is rond de 160-165mg. Aardige knallers dus.Squirrie wrote:Iemand bekend met groene canadeesjes? Had beetje rondgekeken en dacht dat ze rond de 140 mg waren.. Als ze maar lekker knallen!
Heerlijk deze plafonddienst trouwens, met oordopjes in
Ben net een uurtje thuis vanaf de Scantraxx SWAT Tour in ZAK. Heb gestampt alsof m'n leven er vanaf hing, maar ben nog klaarwakker. Dus plafonddienstSquirrie wrote:Aah lekker!Chukkels wrote:Nee, 140 waren de oude batch. De nieuwe batch is rond de 160-165mg. Aardige knallers dus.Squirrie wrote:Iemand bekend met groene canadeesjes? Had beetje rondgekeken en dacht dat ze rond de 140 mg waren.. Als ze maar lekker knallen!
Heerlijk deze plafonddienst trouwens, met oordopjes inHeb nu wit duifje / oranje(bruin) hartje (love) / eekhoorntjes! Dus misschien gaan we de canadeesjes ook maar aan de verzameling toevoegen
![]()
enne, plafonddienst? Snap ik hem nu niet zo vroeg op zondag?
In welk topic zitten we?Squirrie wrote:Aaah so!![]()
Nuchter?Of wakker door .........??
Chukkels wrote:In welk topic zitten we?Squirrie wrote:Aaah so!![]()
Nuchter?Of wakker door .........??
Nu ook net zo brak dat je het niet weer doet? Of valt dat meedawasiknie wrote:Damn zo lazerus als dat ik gister was ben ik nog nooit geweest. Normaal als ik drink heb ik mezelf wel een beetje onder controle, maar gisteren had ik helemaal niks meer onder controle. Nog een wonder dat ik thuis ben gekomen.
Niet meer doen dus.