Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 22:12 

Het is zondag he! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 22:23 

Hardtraxx Addict

Iedereen hier is een verstandig gebruiker :thumbsup: Vind ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 22:24 

Donateur

Squirrie schreef:

:thumbsup: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 22:27 

Squirrie schreef:

Valt nog mee dat we op zondagen kunnen typen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 22:33 

Hardtraxx Veteran

Heb Ja gestemd. Heb de dag na alcohol gebruik altijd wel koppijn, soms kort en soms langer. Verder heb ik er eigenlijk geen last van, maar aangezien ik van XTC (enige harddrug die ik tot nu toe heb gebruikt) helemaal geen kater heb, is die van alcohol wel kutter. :P Ik heb trouwens wel minder behoefte aan alcohol sinds ik XTC gebruik, ook al is dat pas 2 keer. Ben sinds de 1e keer echt amper dronken geweest terwijl het daar voor toch zeker 2 / 3 keer per maand raak was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 22:37 

Donateur

Spuiten en slikken gaat over XTC !! Ned. 3 nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 22:44 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:

Even kijken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 22:50 

Squirrie schreef:
roberttt schreef:

Even kijken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 23:57 

Donateur

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Alcohol-kater valt reuze mee. Die is na een paar uur als sneeuw voor de zon verdwenen bij mij. Die van pillen houdt met alle vermoeidheidsverschijnselen soms een paar dagen aan. Niet chill.

Ik heb bij pillen nog nooit een extreme kater gehad.
Meestal is het voor mij op de zondag beetje voor mij uit staren, maar meer niet.
Dag erna weer compleet normaal in de teugels!

Bij alcohol vond ik het echter zo vies gisterenavond.
Echt te erg gewoon!
Meerdere malen moeten overgeven, extreme hoofdpijn gehad en hierdoor kon ik ook niks doen.
Zelfde als bij pillen eigenlijk, maar wel gruwelijk veel meer last ervan gehad.

Maar verhoudingsgewijs nuttig jij een gevaarlijkere dosis alcohol dan MDMA. Want bij pillen ga je eigenlijk nooit over een grens heen die het enorm erg maakt, met alcohol doe je dat wat makkelijker. Doe je dat met alcohol echter niet, valt de kater echt ontzettend mee. Want als jij een avond volgas 5 pillen slikt, geloof mij nou maar dat die kater stukken ernstiger en langer duurt dan wanneer jij volgas hebt gezopen.

Als ik een balans moet opmaken:

alcohol:
- koppijn
- uitgedroogd gevoel
- een paar uurtjes suffig
- soms overgeven bij grote hoeveelheid alcohol

pillen:
- uitgedroogd gevoel
- constant moeten pissen
- totaal geen eetlust
- kapotgebeten bakkes
- enorm leeg en suf gevoel de dag erna
- dagen erna slap, soms depressief gevoel

Doe mij dan toch maar een pils ipv pills als we het over katers hebben. Vooral omdat de alcoholkater na enkele uurtjes gewoon verdwenen is en ik me weer redelijk fit voel. Van een avondje spacen moet ik echt een hele dag bijkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 08:46 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Ik zat ook te kijken. Alles wat vertelt was over verstandig xtc-gebruik was me wel al bekend. :P Maar ze hadden het ook over van die mobiele testpunten ofzo, vroeger kon je dus je pil op een feest laten testen, klinkt best wel geniaal. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 08:52 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
roberttt schreef:

Ik zat ook te kijken. Alles wat vertelt was over verstandig xtc-gebruik was me wel al bekend. :P Maar ze hadden het ook over van die mobiele testpunten ofzo, vroeger kon je dus je pil op een feest laten testen, klinkt best wel geniaal. xd

Yup, en dat willen ze weer invoeren. Zou het alleen maar toejuichen. Wat maakt het nou uit of 85% óf 90% op een feest VDK is. Veiligheid voor alles, zou ik zeggen. Het voorkomen van drugsgebruik is toch niet te realiseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 09:05 

Chukkels schreef:
93Wesley93 schreef:
roberttt schreef:

Yup, en dat willen ze weer invoeren. Zou het alleen maar toejuichen. Wat maakt het nou uit of 85% óf 90% op een feest VDK is. Veiligheid voor alles, zou ik zeggen. Het voorkomen van drugsgebruik is toch niet te realiseren.

Ik vind het ook alleen maar goed+ zo verkleinen ze de kans dat mensen out gaan etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 10:47 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Maar verhoudingsgewijs nuttig jij een gevaarlijkere dosis alcohol dan MDMA. Want bij pillen ga je eigenlijk nooit over een grens heen die het enorm erg maakt, met alcohol doe je dat wat makkelijker. Doe je dat met alcohol echter niet, valt de kater echt ontzettend mee. Want als jij een avond volgas 5 pillen slikt, geloof mij nou maar dat die kater stukken ernstiger en langer duurt dan wanneer jij volgas hebt gezopen.

alcohol:
- koppijn
- uitgedroogd gevoel

pillen:
- uitgedroogd gevoel
- constant moeten pissen
- totaal geen eetlust
- kapotgebeten bakkes

Doe mij dan toch maar een pils ipv pills als we het over katers hebben. Vooral omdat de alcoholkater na enkele uurtjes gewoon verdwenen is en ik me weer redelijk fit voel. Van een avondje spacen moet ik echt een hele dag bijkomen.

Daar heb je een goed punt!
Ik kan het ook niet weerleggen, al moet ik zeggen dat ik door de kater als toegevoegde effecten bij alcohol wel heel de avond slecht geslapen heb en nog steeds last heb van mijn hoofd, haha.

Eigen schuld, dikke bult!
Helaas in mijn ervaring blijft alcohol toch een extremere voor mij vandaag de dag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:54 

Hardtraxx Addict

Ik zat me even vanochtend wat te bedenken, zo op maandagochtend.. Alsof het niets is xd

Maar ik ga dit jaar ook voor m'n 1e keer (3 keer op planning nu :D) naar outdoor (12-0.00 of 11-23).. Nu kan je natuurlijk al niet vroeg in de middag beginnen met een lekker snoepje, die bewaar je uiteraard tot eind middag + avond :D

Als je nu dan in het begin lekker gaat peppen? Is dat niet makkelijker ;) Maar pep stinkt wel hard als je het meeneemt, dus dacht ik van een capsule volstoppen en die lekker in de wachtrij voor fouilleren naar binnen pakken.. Loop je langs iedereen en alles heen en zodra je bij stage bent ga je gelijk lekker :love:

Is dit een beetje een goede optie of hebben jullie andere aanbevelingen? :P

(ps. heb Ja gestemd, ik ga hier vanuit dat het gaan om het overmatig gebruik van alcohol en niet 2 a 3 biertjes..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 12:04 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Ik zat me even vanochtend wat te bedenken, zo op maandagochtend.. Alsof het niets is xd

Maar ik ga dit jaar ook voor m'n 1e keer (3 keer op planning nu :D) naar outdoor (12-0.00 of 11-23).. Nu kan je natuurlijk al niet vroeg in de middag beginnen met een lekker snoepje, die bewaar je uiteraard tot eind middag + avond :D

Als je nu dan in het begin lekker gaat peppen? Is dat niet makkelijker ;) Maar pep stinkt wel hard als je het meeneemt, dus dacht ik van een capsule volstoppen en die lekker in de wachtrij voor fouilleren naar binnen pakken.. Loop je langs iedereen en alles heen en zodra je bij stage bent ga je gelijk lekker :love:

Is dit een beetje een goede optie of hebben jullie andere aanbevelingen? :P

(ps. heb Ja gestemd, ik ga hier vanuit dat het gaan om het overmatig gebruik van alcohol en niet 2 a 3 biertjes..)

Gewoon teringveel snuiven voordat je naar binnen gaat.
Doe ik ook altijd, werkt prima xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 12:12 

Hardtraxx Addict

En op dat teringveel snuiven teer je de hele dag? :P

Maar dan sta je al onder invloed dus bij ingang... Mogen ze je dan niet weigeren? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 12:18 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:

Maar dan sta je al onder invloed dus bij ingang... Mogen ze je dan niet weigeren? :whistle:

Ja, eigenlijk wel :P

Uuuh, meeste zien het wel, maar boeit het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 12:22 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Squirrie schreef:

Hmm is wel geniaal als je daar hele dag op doet.. geen gezeik met hondjes! ;)

Maar bij Emporium werd er echt voor gewaarschuwd... En ik weet dat politie Gelderland-Zuid geen lieverdjes zijn (ken wat mensen bij politie die dat zeggen :P) Maar wat ook zo is, of je wordt geweigerd omdat je het bij je hebt of omdat je het al hebt gehad... Dus tja, allebei sta je buiten dus risico heb je toch :P

Ik denk dat ik toch voor de capsule ga :P Wel moeilijker te doseren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 12:28 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Olijfboompje schreef:
Squirrie schreef:

Hmm is wel geniaal als je daar hele dag op doet.. geen gezeik met hondjes! ;)

Maar bij Emporium werd er echt voor gewaarschuwd... En ik weet dat politie Gelderland-Zuid geen lieverdjes zijn (ken wat mensen bij politie die dat zeggen :P) Maar wat ook zo is, of je wordt geweigerd omdat je het bij je hebt of omdat je het al hebt gehad... Dus tja, allebei sta je buiten dus risico heb je toch :P

Ik denk dat ik toch voor de capsule ga :P Wel moeilijker te doseren xd

200 mg zit je met een capsule wel goed.
Ik ben waarschijnlijk nuchter, er breekt een nieuw tijdperk voor mij aan.
Namelijk met de auto naar feestjes toegaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 12:30 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
200 mg zit je met een capsule wel goed.
Ik ben waarschijnlijk nuchter, er breekt een nieuw tijdperk voor mij aan.
Namelijk met de auto naar feestjes toegaan. :P

Ja 200 mg 73% :) Weet niet hoeveel % ik altijd krijg, schommelt tussen 40-50 als het goed is.. Maja dat is een koud rekenkunstje om dat op te lossen :P

Maar uhh auto?? Geen blaastest houd je tegen hoor :whistle: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 12:44 

Donateur

Ik slik al tijd time released capsules met mdma en speed. Zodat ik 12 uren lang van het padje ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 13:24 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Ik slik al tijd time released capsules met mdma en speed. Zodat ik 12 uren lang van het padje ben

Bestaan die caps? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 14:28 

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:

alcohol:
- koppijn
- uitgedroogd gevoel

pillen:
- uitgedroogd gevoel
- constant moeten pissen
- totaal geen eetlust
- kapotgebeten bakkes

Daar heb je een goed punt!
Ik kan het ook niet weerleggen, al moet ik zeggen dat ik door de kater als toegevoegde effecten bij alcohol wel heel de avond slecht geslapen heb en nog steeds last heb van mijn hoofd, haha.

Eigen schuld, dikke bult!
Helaas in mijn ervaring blijft alcohol toch een extremere voor mij vandaag de dag!

Alcoholist :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 14:57 

Hardtraxx Veteran

Mja is niet helemaal eerlijk aangezien ik nog nooit een extreme kater heb gehad van drugs. Behalve dan depressiviteit en emotioneel een wrak zijn. Bij Alcohol heb ik wel paar kotsochtenden/nachtjes gehad en natuurlijke hoofdpijn eens in de zoveel met de daarbij behorende vermoeidheid. Ook heb ik bij alcohol het gevoel dat ik minder goed slaap, ik kan dan gewoon niet meer slapen. Bijvoorbeeld ga ik slapen om 4 uur en dan word ik half 9 weer wakker en kan ik echt niet meer slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 15:29 

Hardtraxxer

Ik heb zelf nooit last van katers, hoeveel ik ook zuip. aantal x echt over de schreef gegaan, paar uurtje koppijn gehad en meer niet. Daarentegen heb ik paar x gehad dat ik van een pilletje gewoon 1 week me kut voelde. En dat afreageerde op andere door mensen af te snauwen, kortaf te zijn etc.

Dus xtc geeft voor mij een veel ergere kater dan alcohol. Desalniettemin blijft het het waard om het allebei te blijven doen :P
Vorige  1 ... 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic