Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Alcohol-kater valt reuze mee. Die is na een paar uur als sneeuw voor de zon verdwenen bij mij. Die van pillen houdt met alle vermoeidheidsverschijnselen soms een paar dagen aan. Niet chill.
Ik heb bij pillen nog nooit een extreme kater gehad.
Meestal is het voor mij op de zondag beetje voor mij uit staren, maar meer niet.
Dag erna weer compleet normaal in de teugels!
Bij alcohol vond ik het echter zo vies gisterenavond.
Echt te erg gewoon!
Meerdere malen moeten overgeven, extreme hoofdpijn gehad en hierdoor kon ik ook niks doen.
Zelfde als bij pillen eigenlijk, maar wel gruwelijk veel meer last ervan gehad.
Maar verhoudingsgewijs nuttig jij een gevaarlijkere dosis alcohol dan MDMA. Want bij pillen ga je eigenlijk nooit over een grens heen die het enorm erg maakt, met alcohol doe je dat wat makkelijker. Doe je dat met alcohol echter niet, valt de kater echt ontzettend mee. Want als jij een avond volgas 5 pillen slikt, geloof mij nou maar dat die kater stukken ernstiger en langer duurt dan wanneer jij volgas hebt gezopen.
Als ik een balans moet opmaken:
alcohol:
- koppijn
- uitgedroogd gevoel
- een paar uurtjes suffig
- soms overgeven bij grote hoeveelheid alcohol
pillen:
- uitgedroogd gevoel
- constant moeten pissen
- totaal geen eetlust
- kapotgebeten bakkes
- enorm leeg en suf gevoel de dag erna
- dagen erna slap, soms depressief gevoel
Doe mij dan toch maar een pils ipv pills als we het over katers hebben. Vooral omdat de alcoholkater na enkele uurtjes gewoon verdwenen is en ik me weer redelijk fit voel. Van een avondje spacen moet ik echt een hele dag bijkomen.