Eekhoorntjes zijn altijd schattig 
Hoofdcoach wrote:Eekhoorntjes zijn altijd schattig

deze gewoon niet, kijk hoe chagrijnig die kijkt. heeft vast een dinsdagdip
Hoofdcoach wrote:Eekhoorntjes zijn altijd schattig

Behalve als ze grommen !Hoofdcoach wrote:Eekhoorntjes zijn altijd schattig
Banaanslak wrote:Hoofdcoach wrote:Eekhoorntjes zijn altijd schattig
deze gewoon niet, kijk hoe chagrijnig die kijkt. is vast ongesteld!
Ik half.Chukkels wrote:Eekhoorntjes zijn mijn nieuwe favoriete diertjes. Heb totaal geen slechte ervaringen met die beesies!
Ze moeten je eerst wel aardig vinden he!Nando wrote:Ik half.Chukkels wrote:Eekhoorntjes zijn mijn nieuwe favoriete diertjes. Heb totaal geen slechte ervaringen met die beesies!Maar uiteindelijk waren ze gelukkig wel heel tam.
Blijf het toch vreemd vinden.
Eerste paar keren moet je lichaam wennen aan de stof. Of je hebt gewoon te weinig genomen en moet gewoon minimaal 1,5x je lichaamsgewicht hebben de eerste pil die je dropt. Het lichaam is soms moeilijk te begrijpen.Nando wrote:Ik half.Chukkels wrote:Eekhoorntjes zijn mijn nieuwe favoriete diertjes. Heb totaal geen slechte ervaringen met die beesies!Maar uiteindelijk waren ze gelukkig wel heel tam.
Dus ik weet 65 dan moet ik van ongeveer 100 mg hebben dan wat is dat weinig pak meestal 2/3 keer zo veel op een avondChukkels wrote:Eerste paar keren moet je lichaam wennen aan de stof. Of je hebt gewoon te weinig genomen en moet gewoon minimaal 1,5x je lichaamsgewicht hebben de eerste pil die je dropt. Het lichaam is soms moeilijk te begrijpen.Nando wrote:Ik half.Chukkels wrote:Eekhoorntjes zijn mijn nieuwe favoriete diertjes. Heb totaal geen slechte ervaringen met die beesies!Maar uiteindelijk waren ze gelukkig wel heel tam.
Nabcakewesskeej wrote:Mijn fout las het verkeerd
heb ik ook zelfde gewichtNando wrote:Ik weeg rond de 60 dus een halve eekhoorn zou dan ruim genoeg moeten zijn toch? Ach ja, volgende keer 3/4 droppen.
Daarom. En bij mij zorgde dat halve eekhoorntje alleen voor zware benen. Na de 2e ging ik gelukkig wel heerlijk.roberttt wrote:heb ik ook zelfde gewichtNando wrote:Ik weeg rond de 60 dus een halve eekhoorn zou dan ruim genoeg moeten zijn toch? Ach ja, volgende keer 3/4 droppen.en kijk hoe ik op Hardbass liep, niet gezond.
Klacht schrijven naar Nick Jr. Dat het programma aanstoot gevend is voor jongeren?Chukkels wrote:Ow mijn gawd! Ik kijk nu Loui op Nick Jr. en ze tekenen een Eekhoorntje. En ook nog eens in het groen. Waarom krijg ik nu zoveel zin in XTC?
Spongebob pillenPommer wrote:Straks krijgen we nieuwe pillen op de markt: "gele sponsjes"
dat zal de naam worden voor MDA-pillen, aangezien je daar ook gek van wordt en dingen ziet die er niet zijnOlijfboompje wrote:Spongebob pillenPommer wrote:Straks krijgen we nieuwe pillen op de markt: "gele sponsjes"

LSD