Zo, weer een goed feest achter de rug. Dropte het 1e halve eekhoorntje om 1 uur precies en rond 2 uur begon ik iets te voelen. Was net zoals de vorige keer bijna niks, kreeg alleen zware benen. Snap er nog steeds helemaal niks van. Om 3 uur heb ik toen m'n 2e halfje gepakt en na 20 minuten begon ik me al lekker te voelen. Zat toen in een best lekkere roes en ook de effecten waren goed te merken. Knuffelen, veel praten etc. Ben ook echt stuk of 5 keer naar de wc gegaan om te pissen, maar er kwam helemaal niets uit. Ook al stond ik er 10 min.

Volgens mij rond half 5 hadden ik en Hoofdcoach allebei nog een halfje gepakt. Daarna gingen we ook nog super lekker, maar het 'love-gevoel' duurde bij mij niet heel lang meer, was bij mij toch zeker om half 6 / 6 uur wel weer weg. Daarna nog een beetje van de muziek genoten en zo. Al met al een vet feest gehad en ben toch nog zeker 3 uur lekker gegaan.

Volgende keer drop ik waarschijnlijk 3/4 of een hele in 1 keer, heb nu al 2 keer gehad dat het eerste halfje niets bij me deed (zelfs ~ 90mg niet).
Heb trouwens wel gigantische pijn in m'n mond. Ging net spaghetti eten, maar dat was niet zo'n goed idee.

Volgens mij stond ik dan ook wel behoorlijk te schaatsen gisteren.