Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 16:01 

Hardtraxx Elite

Nou jeetjes wat is Trance een heerlijke muziek om aan de x op te gaan! Eerste trance feest voor mij gisteren en wat een uitbundig publiek van werkelijk alle leeftijden, de sfeer zat er gewoon al dik in een kwartiertje na de opening van het feest, dat is toch wel wat anders op een hardstyle feest! Nog met een jongen staan chillen wat 6j bij unity heeft gezeten en nu samen met broer, ma en pa op het feest waren, ma en pa beiden bijna 60 en ook gewoon lekker aan de xtc maar op een verantwoorde manier maximum 1x in de 2 maanden! Mooi is dat, weet ik tenminste dat ik niet de enige ben die van plan is op wat oudere leeftijd ook gewoon af en toe een leuk feestje mee te pikken haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 16:45 

DarkBeatz schreef:
ma en pa beiden bijna 60 en ook gewoon lekker aan de xtc maar op een verantwoorde manier

:worship: dat is wel echt te vet als je zulke acceptabele ouders hebt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 17:15 

Hardtraxxer

De tering, eekhoorntjes zijn heilig :love:
1 zo'n ding en ik ben helemaal van de kaart, geweldig!
Vanavond voor t eerst aan de 5HTP voor het slapen gaan, zou ik beginne met 50mg of 100mg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 17:21 

Donateur

200 mg heb je fijne dromen , mijn spul is op ik eet gewoon veel fruit eet goed nergens last van.

Loudness maar weer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 17:33 

Hardtraxx Veteran

200 is te veel voor de eerste keer, je moet het rustig opbouwen :')

100mg zou ik dus aanraden, zoals ik je op MSN heb gezegd ;)

/ik wil terug naar gisteren, waarom kan ik dat gevoel niet altijd hebben?! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 17:35 

Hardtraxx Veteran

Pep :love: :thumbsup: :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 17:36 

Donateur

Haha inderdaad, maar dan kan je niet goed functioneren in het normale leven. En als je 24/7 aan de pillen zit. Gaat de tijd ook extreem snel en je gaat snel dood. Maar je geniet wel :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 17:40 

Hardtraxx Veteran

Jamz schreef:
De tering, eekhoorntjes zijn heilig :love:
1 zo'n ding en ik ben helemaal van de kaart, geweldig!
Vanavond voor t eerst aan de 5HTP voor het slapen gaan, zou ik beginne met 50mg of 100mg?

Heerlijk he :D eekhoorntjes zijn mij ook weer bevallen.
Ik begin altijd met 100 mg 5-HTP
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 17:57 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Haha inderdaad, maar dan kan je niet goed functioneren in het normale leven. En als je 24/7 aan de pillen zit. Gaat de tijd ook extreem snel en je gaat snel dood. Maar je geniet wel :huh:

Wtf zeg jij nou weer?
Je kan toch wel je klauwen van drugs afblijven zoals pep?
Tenminste mij lukt dat prima terwijl ik het binnen handbereik heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 18:00 

Donateur

Lees post ervoor eerst even xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 18:06 

Hardtraxx Veteran

Ik snap je niet maarja, no offende dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 18:08 

Donateur

Chukkel zegt: waarom kan ik dat gevoel niet altijd hebben "leip zijn"

Daar reageer ik op, maar het is fucking zondag laat maar ^^ snap er niks van
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 19:23 

Hardtraxx Veteran

nee maar wat ik bedoelde is dat dit gevoel altijd hoort te zijn als je aan het spacen bent. Ik voelde me gewoon stukken blijer dan op Hard Bass. Moet ook wel zeggen dat ik op bepaalde momenten veel harder ging dan daar maar de euforie was gewoon een van de beste keren. Misschien komt dat ook wel door de lange pauze of gewoon door iets heel anders. In ieder geval niet door de muziek want die vond ik behoorlijk tegenvallen in vergelijking met Hard Bass en Rebirth.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 20:04 

Hardtraxxer

Oke ik begin vanavond wel met 100mg, tot woensdag ofzo?
O god, ik zie nou allemaal foto's terug van gisteren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 20:08 

Donateur

Zinloze poll :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 20:26 

Hardtraxx Veteran

vandaag of morgen komt een leukere poll :P

en de foto's... Ach ja wat doe je eraan? Xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 20:28 

Hardtraxxer

Ja chuckie er zijn nog veeeel meer gemaakt, maar dat waren vrienden van Olijfboompje toch ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:15 

Hardtraxx Veteran

Zo, weer een goed feest achter de rug. Dropte het 1e halve eekhoorntje om 1 uur precies en rond 2 uur begon ik iets te voelen. Was net zoals de vorige keer bijna niks, kreeg alleen zware benen. Snap er nog steeds helemaal niks van. Om 3 uur heb ik toen m'n 2e halfje gepakt en na 20 minuten begon ik me al lekker te voelen. Zat toen in een best lekkere roes en ook de effecten waren goed te merken. Knuffelen, veel praten etc. Ben ook echt stuk of 5 keer naar de wc gegaan om te pissen, maar er kwam helemaal niets uit. Ook al stond ik er 10 min. :P Volgens mij rond half 5 hadden ik en Hoofdcoach allebei nog een halfje gepakt. Daarna gingen we ook nog super lekker, maar het 'love-gevoel' duurde bij mij niet heel lang meer, was bij mij toch zeker om half 6 / 6 uur wel weer weg. Daarna nog een beetje van de muziek genoten en zo. Al met al een vet feest gehad en ben toch nog zeker 3 uur lekker gegaan. :) Volgende keer drop ik waarschijnlijk 3/4 of een hele in 1 keer, heb nu al 2 keer gehad dat het eerste halfje niets bij me deed (zelfs ~ 90mg niet).

Heb trouwens wel gigantische pijn in m'n mond. Ging net spaghetti eten, maar dat was niet zo'n goed idee. :P Volgens mij stond ik dan ook wel behoorlijk te schaatsen gisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:20 

Hmmm weer die zware benen :/
Vreemd... zat je wel helemaal lekker in je vel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:27 

Donateur

zware benen, ik vlieg altijd xd alleen bij hardbass had ik zware benen om half 7, zakte er steeds doorheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:32 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Ja best wel, maar niet geweldig goed of zo. Had eerst alleen buikpijn, maar dat was na het 1e halfje wel weg. Het ligt iig wel aan de setting, een half eekhoorntje moet namelijk genoeg zijn voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:33 

Nando schreef:
KSwoosh schreef:

Ja best wel, maar niet geweldig goed of zo. Had eerst alleen buikpijn, maar dat was na het 1e halfje wel weg. Het ligt iig wel aan de setting, een half eekhoorntje moet namelijk genoeg zijn voor mij.

Had je er weer veel aan zitten denken? zou verschil kunnen maken dat je mss teveel verwacht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:36 

Hardtraxxer

Ik was overigens in het begin bij de inslag van eekhoorn echt kots en kotsmisselijk.. van die kauwgom van mij viel t ook niet helemaal lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:40 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Nando schreef:
KSwoosh schreef:

Had je er weer veel aan zitten denken? zou verschil kunnen maken dat je mss teveel verwacht?

Wel aan zitten denken ja, maar wel minder als de vorige keer. Het is nogal moeilijk om er helemaal niet aan te denken. :P Verwachtingen waren verder wel hoog, omdat ik alleen maar goede verhalen hoor over die eekhoorns.

@ Jamz:
Hoeveel had je gedropt dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:42 

Nando schreef:
Wel aan zitten denken ja, maar wel minder als de vorige keer. Het is nogal moeilijk om er helemaal niet aan te denken. :P Verwachtingen waren verder wel hoog, omdat ik alleen maar goede verhalen hoor over die eekhoorns.

ja nu moet ik zeggen dat ik zelf ook altijd wel wat verwacht van de snoepjes, dus beetje flauw om te zeggen dat het daar aan ligt, maar het kan wel...
verder... weet ik et ook niet :P
Vorige  1 ... 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic