Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 19:19 

Hardtraxx Addict

Ik ging niet te hard :P
Maar wat ik tot nu toe versta onder 'hard gaan' (zit nog in de B-groep he ;)):
Als je je wil concentreren op 1 punt (bijv. je telefoon) dat je ogen enorm lopen te trillen van links naar rechts en dat je daardoor niks kan opmaken van je scherm :P Dat je wat meer in jezelf zit los te gaan en enorm veel dingen wil doen maar uiteindelijk vrij weinig uitvoert (behalve lekker losgaan). Ik liep paar keer heen en weer door het huis om 'iets' te doen, maar wat? Geen idee .. dat ik af en toe even PFFF liep te zeggen omdat ik 't even niet meer wist :D Maar ik wist wel dat ik 't donders mooi vond :thumbup:
Ik moet er wel bij zeggen dat ik 'een' volgende keer nog wel wat harder wil proberen, kijken hoe dat is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 19:22 

Hardtraxx Veteran

Yup, (heftig) hallucineren bijvoorbeeld ook, of dat je nauwelijks meer op je eigen benen kan staan. 'Flashes' voor je ogen. Een black-out krijgen, waardoor je een aantal seconden stil staat, etc. Maar dat krijg je echt niet van 1 eekhoorntje hoor, zeker niet als je al wat meer ervaren bent ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 19:24 

Donateur

dat had ik op hardbass, zakte steeds door me knieën heen.. Zwaar vervelend was dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 19:24 

Hardtraxx Addict

Ja, ik bouw de hoeveelheid in 1x wel keertje op :P Maar voor een feesje ofzo hoef ik niet zo hard te gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 19:25 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
dat had ik op hardbass, zakte steeds door me knieën heen.. Zwaar vervelend was dat.

Haha, je had Sainen moeten zien in de bus na het feest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 19:28 

Donateur

haha wattan? :p Ik wil ook niet zo hard gaan op een feest, als ik er zo bij liep als gister... Pff dat was echt erg :lol: kon niet eens recht lopen viel om. (misschien door drank) Niks werkte mee, hele tijd PFFFFFFF zeggen.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 19:48 

Hardtraxx Addict

Whaha robert, je had mij nog gebeld vannacht? xD
Lag al te slapen, dus had het niet door >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 19:51 

Donateur

hmm jou ook al :lol: Vraag me echt af waar ik in godsnaam mee bezig was. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 19:55 

pepepe schreef:
Whaha robert, je had mij nog gebeld vannacht? xD
Lag al te slapen, dus had het niet door >.<

haha jou dus ook al xd

Klos schreef:
Ik ging niet te hard :P
Maar wat ik tot nu toe versta onder 'hard gaan' (zit nog in de B-groep he ;)):
Als je je wil concentreren op 1 punt (bijv. je telefoon) dat je ogen enorm lopen te trillen van links naar rechts en dat je daardoor niks kan opmaken van je scherm :P Dat je wat meer in jezelf zit los te gaan en enorm veel dingen wil doen maar uiteindelijk vrij weinig uitvoert (behalve lekker losgaan). Ik liep paar keer heen en weer door het huis om 'iets' te doen, maar wat? Geen idee .. dat ik af en toe even PFFF liep te zeggen omdat ik 't even niet meer wist :D Maar ik wist wel dat ik 't donders mooi vond :thumbup:
Ik moet er wel bij zeggen dat ik 'een' volgende keer nog wel wat harder wil proberen, kijken hoe dat is :)

wat ik vooral te hard gaan vind is als je overrompeld wordt door de klap en helemaal in jezelf keert
je krijgt niks meer mee van de omgeving en bent letterlijk van de wereld
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 19:58 

Hardtraxx Addict

Ja, dat is dan té hard .. maar wat vind jij dan HARD :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 20:06 

Klos schreef:
Ja, dat is dan té hard .. maar wat vind jij dan HARD :D

je geweldig voelen, enorm veel energie hebben, je armen die gewichtloos voelen, je hoofd dat zweverig aan voelt, en gewoon de rush zelf binnen je lichaam
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 20:10 

Donateur

als je te hard gaat weet je niet meer wat je doet, je niet meer kan lopen. Maakt rare geluiden..

En dat allemaal terwijl je denkt dat je nuchter bent. En tegen mensen vertellen hoe blij je wel niet bent dat je ze kent xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 23:45 

Hardtraxx Veteran

Thuis MDMA is zo ziekelijk lekker. Op veel manier toch echt veel vetter dan op een feest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 00:30 

Hardtraxx Addict

Jaa lijkt me ook echt keer lekker, nog nooit gedaan ;)!

Als je echt lekker ergens kan chillen en hem helemaal weg kan spacen lijkt me geniaal :D Spacen is sowieso al geweldig, alleen dan nu keer thuis spacen op mdma.. Nog nooit gedaan, maar gaat gebeuren :P

En over hard gaan, ik vind het juist geweldig met het effect dat je 'black'gaat en je daarna weer 'wakker wordt'! Supervet! Had het alleen op hardbass, dat is dan verkeerde timing.. Zoiets moet je lekker thuis hebben, extreme opzoeken :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 01:38 

Zou vanavond buiten gaan spacen, wij dus naar die die gast toe.. gaven we geld ja moet even ophalen bij die kerel ben zo terug in 5 min. 10-15 min later smsje ja moet toch ff in westervoort ophalen ik sms zo. wij wachten.. wachten.. bellen.. bellen.. niks geen antwoord meer. opgelicht dus.. 15 euro weg. was natuurlijk ook erg dom om het geld van te voren te geven (hadden we helemaal niet bij nagedacht, we dachten zal wel goed komen.. niet dus!) naja volgende keer beter en dan bij mensen die ik wel ken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 03:18 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak en ik gaan lekker hard op KO
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 04:57 

Hardtraxx Veteran

Nando en ik gaan ook lekker hard kusjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 08:28 

Hardtraxx Veteran

Haha junkies :P
nee het was weer fucking vet vannacht. Heb me weer optimaal vermaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 08:43 

Donateur

Heb me weer netjes weten te gedragen vanavond!! :D
Lekker tot 4 uur los gebeukt op alcohol, maar om 4 uur toch maar een hele eekhoorn gedropt.
De tering wat is die inslag heerlijk!! :love: Heb het daarmee heel de avond kennen doen,
zit nu nog heerlijk te space achter me pc !! :worship: Weltrusten iedereeeen!!! :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 08:45 

Hardtraxx Veteran

Ik ben weer flink losgegaan :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 08:50 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Ik ben weer flink losgegaan :innocent:

en terecht! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 10:11 

Hardtraxx Addict

Iedereen weer lekker lopen spacen vannacht :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 10:25 

Hardtraxx Veteran

Ik ga hier geen heel report stellen (voor vragen mag men PB´en), maar de combi 4-fmp+methylone in 1 is goddelijk en een heerlijke basis voor de rest van de avond. Wel een tip: Drop hem niet 20 minuten binnen de tijd dat je voorbij de foulliering bent geweest, want in de rij sloeg ie bij mij in :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 11:29 

Bierkoning

Heb gister ook een half eekhoorntje op, ook al was ik niet op KO ofzo :P
Heb ze thuis liggen en ik was er eigenlijk te benieuwd naar, en in combinatie met heel veel alcohol sloeg ie toch aardig hard in!

Ojah ik heb nog een half uur in een steegje gelegen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 12:33 

Hardtraxx Veteran

Haha wat een nacht :lol:
Vorige  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic