Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:43 

Donateur

Dropte om 4 uur me eerste eekhoorn een hele :love:
Kwam heerlijk op, voelde me perfect. Begon al aardig los te gaan.
Toen schoot er ineens gigantische kramp in me kuiten :( BAM gelijk hele inslag verdwenen, leek wel weer nuchter. Na 15 minuten stil staan kwam die weer rustig op, inner creativity werd gedraaid, heerlijk oogjes dicht bij die intro :worship: daarna weer lekker hard kennen beuken, maar niet meer optimaal met me benen, want telkens als ik te veel wilde doen (springen als een debiel) dan schoot de kramp er weer in :(

Dit ga ik zo vaker doen, heerlijk nuchter heel de avond, lekker hard beuken dan 3 uur voor het eind een hele droppen. En laatste uren volgas genieten!! :love: Echt een aanrader
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:50 

Hardtraxxer

Nando schreef:
@ Jamz:
Hoeveel had je gedropt dan?

Ik begon met 3kwart volgens mij.. en later weer helft erbij genomen maar toen ging alles wel lekker maar ik moest toch wel eventjes zitten omdat ik echt de weg kwijt was.. in die rokersruimte daar linksvoor bij KO, iedereen zat tegen me aan te lullen, snapte er geen hol van :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 22:03 

Hardtraxx Veteran

Haha, ik ken het. Heb ook een paar van dat soort momentjes gehad gisteren. Loop je naar de wc, hoor je ineens keihard: ZO, GAAT IE LEKKER! Heb geen flauw idee wie het zei ook. xd

Trouwens nog iets vaags, toen ik (volgens mij) 3 halfjes op had ging ik naar de wc toe, en toen begon ik een beetje te hallicuneren. Zag een soort vormpjes in de tegels aan de muur, en de barsten leken net uit de muur te komen en te bewegen. En later toen ik weer in de zaal stond had ik een flesje water in me hand, maar als ik er niet naar keek maar wel voelde leek het echt op iets anders, een afstandsbediening of zoiets. Heel vreemd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 22:06 

Nando schreef:
Haha, ik ken het. Heb ook een paar van dat soort momentjes gehad gisteren. Loop je naar de wc, hoor je ineens keihard: ZO, GAAT IE LEKKER! Heb geen flauw idee wie het zei ook. xd

Trouwens nog iets vaags, toen ik (volgens mij) 3 halfjes op had ging ik naar de wc toe, en toen begon ik een beetje te hallicuneren. Zag een soort vormpjes in de tegels aan de muur, en de barsten leken net uit de muur te komen en te bewegen. En later toen ik weer in de zaal stond had ik een flesje water in me hand, maar als ik er niet naar keek maar wel voelde leek het echt op iets anders, een afstandsbediening of zoiets. Heel vreemd. :P

Waarom ga je op een feest ook naar de wc, je weet dat het een kansloze missie is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 22:06 

Hardtraxxer

Klinkt bekend! Ik spacede hem alleen door die enge lenzen die men draagt, kattenogen.. Wist gewoon bijna niet meer of het realiteit of fantasie was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 22:09 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Nando schreef:

Waarom ga je op een feest ook naar de wc, je weet dat het een kansloze missie is :lol:

Nou, omdat ik echt fucking nodig moest. xd Maar na 5 keer proberen was het wel genoeg geweest. Kon na het feest gelukkig wel weer redelijk normaal pissen in de trein en zo, maar toch wel met een beetje moeite. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 22:10 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:
Wel aan zitten denken ja, maar wel minder als de vorige keer. Het is nogal moeilijk om er helemaal niet aan te denken. :P Verwachtingen waren verder wel hoog, omdat ik alleen maar goede verhalen hoor over die eekhoorns.

Ik zei je toch dat het alvast niet aan die q's ligt, nu is iedereen natuurlijk anders en er zullen vast wel meer mensen die van nature gewoon een erg hoge tolerantie hebben. Moeilijk te zeggen, bizar is het wel! Zou het wel houden op 3/4e ineens en niet ineens een hele, kun je nadien nog moest 3/4e niet voldoende zijn of na een uur dat kwartje dan toch nog bijnemen.

Trouwens op ASOT500 gisteren echt 5x gaan plassen ook ofzo, maar ik ben er ondertussen zo bedreven in dat ik het ook gewoon altijd kan :D Gewoon lekker niet focussen aan het plassen beetje naar de muur staren en aan stromend water denken, en dan lukt het wel haha. Best wel vaag trouwens wat het pissen duurt nog steeds wel veel langer als normaal, zeg maar weinig druk erachter ofzo :P En je voelt het amper dat je aan het plassen bent lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 22:10 

Nando schreef:
wesskeej schreef:
Nando schreef:

Nou, omdat ik echt fucking nodig moest. xd Maar na 5 keer proberen was het wel genoeg geweest. Kon na het feest gelukkig wel weer redelijk normaal pissen in de trein en zo, maar toch wel met een beetje moeite. :P

Dat zit tussen je oren dat je heel erg moet :) Ik zelf ga alleen aan het begin van het feest naar de wc want dan kan het nog en pis ik alles even eruit en op het einde probeer ik het voor de zekerheid maar op het feest zelf helemaal niet :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 22:14 

Donateur

gvd muren bewegen nog :/ hoelang werkt dat 2c-b
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 22:18 

Hardtraxx Veteran

Als je eraan gaat denken dan denk je dat het eruit komt, maar dan gebeurt er uiteindelijk niets. En als ik naar de muur ga staren lukt het ook niet. Maar ja, m'n lul was sowieso amper te vinden. xd Hallicuneren was wel echt ff vreemd, maar denk best logisch na 250+ mg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 23:29 

Hardtraxx Veteran

Zware benen, praat me er niet van. Had het vanaf het begin al. Misschien omdat ik een vermoeiende week achter de rug heb en vorige week ook al meer dan een maandsaldo aan stampmeters heb verbruikt, maar toch. Met pep op heb ik dit trouwens niet, schijnbaar met 4-FMP+Methylone wel. Met MDMA heb ik het overigens ook. In combinatie met pep dan weer niet. Dus voor de volgende keer spacen of MDMA: pep erbij! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 09:08 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Als je eraan gaat denken dan denk je dat het eruit komt, maar dan gebeurt er uiteindelijk niets. En als ik naar de muur ga staren lukt het ook niet. Maar ja, m'n lul was sowieso amper te vinden. xd Hallicuneren was wel echt ff vreemd, maar denk best logisch na 250+ mg.

xd
Lekker bezig :lol:

Allemaal junks hier xd

Neem een voorbeeld aan mij.
Meeste mensen dachten dat ik broodnuchter was op al dat zweet na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 10:12 

Hardtraxx Veteran

Als ik nu aan terug denk was het echt een prachtig feest. :loving: Gister vond ik het nog mwoa. :P Zit nu ff na te denken op welk volgend feest ik ga spacen... En pep + MDMA is misschien dan wel een beter idee. :) Ga het eerst nog is proberen met 3/4 in 1 keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 10:15 

Donateur

Loudness of course
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 10:50 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Nando schreef:

xd
Lekker bezig :lol:

Allemaal junks hier xd

Neem een voorbeeld aan mij.
Meeste mensen dachten dat ik broodnuchter was op al dat zweet na.

Jij, nuchter? Hahaha, hoe erg van het padje waren die gasten die dat dachten? :lol: Je doppen en je kaak gingen tekeer als een malle xd En nee, we hebben het nu niet over mij, maar over jou :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 11:20 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Als ik nu aan terug denk was het echt een prachtig feest. :loving: Gister vond ik het nog mwoa. :P Zit nu ff na te denken op welk volgend feest ik ga spacen... En pep + MDMA is misschien dan wel een beter idee. :) Ga het eerst nog is proberen met 3/4 in 1 keer.

Haha echt he, wat een geniaal feest was het toch! Ik had aan het begin ook zware benen hoor. Dit duurde een uur ofzo... daarna ging het prima! Echt zoveel rondjes gelopen en zoveel mensen gesproken :lol: ik weet nog dat ik met Thijs ff ging zitten en daarna naar Unity ging. Toen kwam jij ook naar ons toe toen dat 2e halfje van jou insloeg, echt prachtig om te zien hoeveel jij het toen naar je zin had :thumbsup: man man wat een vet feest :woot:
Nu wel lekker verkouden omdat ik van die hete sauna meteen naar de rokersruimte buiten ging om ff af te koelen :lol: had al een beetje keelpijn die dag dus ja 1+1=2 xd
Heb btw nog leipe foto's maar die stuur ik wel via msn, niet voor het publiek zichtbaar :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 11:30 

Bierkoning

Tering Nando als anderhalve eekhoorn niet genoeg voor je is :oh:
Ik had zaterdag voor de lol een halfje genomen(in combinatie met veel alcohol, dat wel) maar ik was echt helemaal aant spacen, zag allemaal dingen die er niet waren, ik dacht bijv. dat een vriend van me in elkaar geslagen werd maar er was helemaal niemand anders >.<
Toen heb ik nog een half uur in een steegje lopen spacen xd Uiteindelijk kwam ik nog bij iemand thuis terecht en was ik half 5 ofzo thuis, en dat allemaal dus maar door een halfje.
En dan heb ik nog een pens ook, en jij niet :P dus wel apart dan...

Maarja normaal heb ik nooit zo erge bijwerkingen als ik pilletjes neem, dus was wel ff wennen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 11:31 

Donateur

Ik heb niet eens een dip :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 11:52 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik had zaterdag voor de lol een halfje genomen(in combinatie met veel alcohol, dat wel) maar ik was echt helemaal aant spacen, zag allemaal dingen die er niet waren, ik dacht bijv. dat een vriend van me in elkaar geslagen werd maar er was helemaal niemand anders >.<
Toen heb ik nog een half uur in een steegje lopen spacen xd Uiteindelijk kwam ik nog bij iemand thuis terecht en was ik half 5 ofzo thuis, en dat allemaal dus maar door een halfje.

Maarja normaal heb ik nooit zo erge bijwerkingen als ik pilletjes neem, dus was wel ff wennen :D

Krijg je door alcohol. Je had zeker flink wat gedronken of niet? Dankzij alcohol wordt een veel groter deel van de MDMA omgezet in MDA, waardoor je gaat hallucineren. Vind dat zo vet, hallucineren, afgelopen zaterdag was het ook weer zo ver xd

roberttt schreef:
Ik heb niet eens een dip :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Ik ook niet en heb geen enkele vitaminen gegeten, was het domweg vergeten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 11:53 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Wow :oh: ik heb in totaal 2 eekhoorns op maar echt helemaal geen last van hallucinaties of nare bijwerkingen. Ik denk dat het voor iedereen gewoon anders is de dosis.. :P Ik weeg zelf maar 65 kg namelijk, zat dus ongeveer op 5.4 mg/kg
Maar dat was echt precies genoeg voor mijn gevoel :) heb nu ook geen dip, 5-HTP wonderspul :) ik heb na gebruik zelfs een tegenovergestelde dip want ik had zelfs zin om mijn kleren te wassen enzo :D

Edit: Chukkels was me voor het kwam dus door alcohol xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 11:54 

Bierkoning

Jah zal wel de alcohol geweest zijn dan, had idd flink lopen tanken :P

Haha geniaal, ik ben nu alles aan het terughalen met die maat van me :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 12:39 

Donateur

KSwoosh schreef:
DarkBeatz schreef:
ma en pa beiden bijna 60 en ook gewoon lekker aan de xtc maar op een verantwoorde manier

:worship: dat is wel echt te vet als je zulke acceptabele ouders hebt!

Ik vind dat genant. Sorry hoor, op je 60e met de kids naar een of ander feest lekker aan de pillen... doe normaal :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 12:54 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
ik weet nog dat ik met Thijs ff ging zitten en daarna naar Unity ging. Toen kwam jij ook naar ons toe toen dat 2e halfje van jou insloeg, echt prachtig om te zien hoeveel jij het toen naar je zin had :thumbsup: man man wat een vet feest :woot:
Nu wel lekker verkouden omdat ik van die hete sauna meteen naar de rokersruimte buiten ging om ff af te koelen :lol: had al een beetje keelpijn die dag dus ja 1+1=2 xd
Heb btw nog leipe foto's maar die stuur ik wel via msn, niet voor het publiek zichtbaar :whistle:

Ja dat weet ik nog, echt een prachtig moment was dat! Voelde me toen zo heerlijk he. :D Ben benieuwd naar die foto's, volgens mij zitten er echt een paar heldige tussen. :D Heb eigenlijk ook met best een aantal wijven lopen knuffelen en zo, ook veel bij de wc's (want ik was een stuk of 5 keer naar de wc geweest). :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 13:01 

Bierkoning

dawasiknie schreef:
KSwoosh schreef:
DarkBeatz schreef:
ma en pa beiden bijna 60 en ook gewoon lekker aan de xtc maar op een verantwoorde manier

:worship: dat is wel echt te vet als je zulke acceptabele ouders hebt!

Ik vind dat genant. Sorry hoor, op je 60e met de kids naar een of ander feest lekker aan de pillen... doe normaal :')

Had je die op Qountdown gezien, die was minstens 70 :surrender:
Die liep daar gewoon rond te stuiteren in d'r beha! Staat ook nog ergens een foto van op PF
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 13:05 

Bierkoning

zie hier :sick: :
feesten/qountdown-31-12-2010-hmh-t10541-550.html
Vorige  1 ... 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic