ik had daar een verhaal neergezet.. Maar toch maar besloten om weg te halen, blijft internet 
Verhaal tijdens het trippen of een report?
Stoute jongenroberttt wrote::p ik had op dat moment een eekhoorntje genomeneen hele, nou ja ga maar na wat er dan uit komt.
Aaah vet!roberttt wrote::p ik had op dat moment een eekhoorntje genomeneen hele, nou ja ga maar na wat er dan uit komt.
als je kut wil spacen, ga je gangSquirrie wrote:Aaah vet!roberttt wrote::p ik had op dat moment een eekhoorntje genomeneen hele, nou ja ga maar na wat er dan uit komt.
![]()
Ga ik binnenkort ook keer doenMoet ik keer mee maken
Wat een helden-actieroberttt wrote:Ja echt heel hardik kon me zelf niet bijhouden. Was ook nog alleen, omdat me maten op stap gingen en ik niet.
Rare ochtend
Hmm dat kan wel eens kloppen, maar voor de ervaring lijkt me het toch wel leukKSwoosh wrote: als je kut wil spacen, ga je gang
van een hele eekhoorn ga je best te hard volges mij
......roberttt wrote:ach het was wel geniaal, Maar had ook 2-cb op :p
Moet je dat er ook bij doen :p
Squirrie wrote:Enige nadeel is dat je het eerst thuis moet krijgen!Chukkels wrote:2c-b is een drug die je heerlijk thuis kan uittesten, zonder enige nadelen. =)
Mind fucks van 2c-b... Die is nieuwroberttt wrote:aah zo :p maar ja het werkt wel raar. Ik had dat ik in de spiegel keek en een ander persoon zag staan. Dikke mind fucks de hele tijd
Nee hoor, een hele eekhoorn is prima te doen, als je niks erbij doet. Je moet niet vergeten, dat je in een rustigere omgeving zit en daardoor de inslag minder heftig/chaotisch is. Als ik thuis zou spacen, zou ik absoluut niet met halfjes of 3 kwart werken. Omdat je zoveel ruimte en rust om je heen hebt is een halve dan veel te licht en kun je een hele veel makkelijker handellen.KSwoosh wrote:als je kut wil spacen, ga je gangSquirrie wrote:Aaah vet!roberttt wrote::p ik had op dat moment een eekhoorntje genomeneen hele, nou ja ga maar na wat er dan uit komt.
![]()
Ga ik binnenkort ook keer doenMoet ik keer mee maken
van een hele eekhoorn ga je best te hard volges mij
Chukkels wrote:Mind fucks van 2c-b... Die is nieuwroberttt wrote:aah zo :p maar ja het werkt wel raar. Ik had dat ik in de spiegel keek en een ander persoon zag staan. Dikke mind fucks de hele tijd![]()
Vind ik niet, heb nu 2x thuis gedaan: 1e keer kreeg iemand 'm hard te klappen en vorige week kwam hij bij 1 iemand ook heel snel op. Ikzelf had dan iets meer dan een halve eekhoorn en ging op gegeven moment ook heel hardChukkels wrote:Nee hoor, een hele eekhoorn is prima te doen, als je niks erbij doet. Je moet niet vergeten, dat je in een rustigere omgeving zit en daardoor de inslag minder heftig/chaotisch is. Als ik thuis zou spacen, zou ik absoluut niet met halfjes of 3 kwart werken. Omdat je zoveel ruimte en rust om je heen hebt is een halve dan veel te licht en kun je een hele veel makkelijker handellen.
Verklaar je definitie van te hard gaan.Klos wrote:Vind ik niet, heb nu 2x thuis gedaan: 1e keer kreeg iemand 'm hard te klappen en vorige week kwam hij bij 1 iemand ook heel snel op. Ikzelf had dan iets meer dan een halve eekhoorn en ging op gegeven moment ook heel hardChukkels wrote:Nee hoor, een hele eekhoorn is prima te doen, als je niks erbij doet. Je moet niet vergeten, dat je in een rustigere omgeving zit en daardoor de inslag minder heftig/chaotisch is. Als ik thuis zou spacen, zou ik absoluut niet met halfjes of 3 kwart werken. Omdat je zoveel ruimte en rust om je heen hebt is een halve dan veel te licht en kun je een hele veel makkelijker handellen.
Kom op zeg, dat komt nog geeneens half in de buurt van té hard gaan :')roberttt wrote:jou bellen en 2 uren lang hetzelfde vertellen