NiceOlijfboompje wrote:Gewoon wapshopChukkels wrote:waarom kan je nergens in fucking Amsterdam aan capsules komen?
Thuisbezorging![]()
Vanavond weer aan de lsd trouwens
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
2cb binnen
vanavond maar ff testen weet iemand hoe die combi is met drank ?
Heb het vrijwel met alles gehad op drank na
Binnenkort waarschijnlijk groene kamelen
of dromedarissen, geen idee 
Vriend van mij ging over ze gierroberttt wrote:2cb binnenvanavond maar ff testen weet iemand hoe die combi is met drank ?
-
GHardtraxxer
- 166 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
nieuwe? ben benieuwdKlos wrote:Binnenkort waarschijnlijk groene kamelenof dromedarissen, geen idee
-
T
Vanavond aan de keta 
Zo, jij gaat dus ff 3x trippen in een maand tijd. Ben jaloersOlijfboompje wrote:Gewoon wapshopChukkels wrote:waarom kan je nergens in fucking Amsterdam aan capsules komen?
Thuisbezorging![]()
Vanavond weer aan de lsd trouwens
Geen credits?roberttt wrote:2cb binnenvanavond maar ff testen weet iemand hoe die combi is met drank ?
Nog nooit van gehoord, hoe zwaar zijn die?Klos wrote:Binnenkort waarschijnlijk groene kamelenof dromedarissen, geen idee
Gezellig. Iedereen gaat leuke dingen doen, behalve ikwesskeej wrote:Vanavond aan de keta
-
T
Dan kom je hierheen ga je mee aan de keta?
Nee ik wacht wel even een paar weekjeswesskeej wrote:Dan kom je hierheen ga je mee aan de keta?
-
T
Dan gaan we aan de lsd, pep, pillen en coke met z'n alleChukkels wrote:Nee ik wacht wel even een paar weekjeswesskeej wrote:Dan kom je hierheen ga je mee aan de keta?
Nou, ik heb 1 report weten te bemachtigen en die stamt uit 2003Giel H wrote:nieuwe? ben benieuwdKlos wrote:Binnenkort waarschijnlijk groene kamelenof dromedarissen, geen idee
Daar zijn ze getest 193, maar goed van deze zou ik 't absoluut niet weten, ik laat er 1 testen zodra ik ze hebChukkels wrote:Nog nooit van gehoord, hoe zwaar zijn die?
-
NHardtraxx Newbie
- 11 posts member since 2011
- last seen Apr 2011
bleeh van de week groene eekhoorntjes gehad uit noord holland!, koop ik noooooooit meer.!
, totaal geen effect. getest op 168MG, mijn test wijst op 22MG . een oplichter waarschijnlijk!. weet iemand toevallig of er goede xtc pilletjes omgaan in nijmegen?...
.. btw witte kamelen ken ik wel die zijn 120MG-150MG.....
Blerh krijg mn q-dancejes niet voor morgen door een bepaalde reden
En heb geen zin om weer aan de pep te gaan.. lastig
En heb geen zin om weer aan de pep te gaan.. lastig
Space hier de pan uit volgens min iets teveel 2ch gvan dam alles beweegt kleurt niet normaal
Lekker bezig robert
Plannen zijn gewijzigd, heb eekhoorntjes voor morgen
Plannen zijn gewijzigd, heb eekhoorntjes voor morgen
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Goed bezigroberttt wrote:Space hier de pan uit volgens min iets teveel 2ch gvan dam alles beweegt kleurt niet normaal
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
like a bossroberttt wrote:Space hier de pan uit volgens min iets teveel 2ch gvan dam alles beweegt kleurt niet normaal
Wat doe je dan op hardtraxx?roberttt wrote:Space hier de pan uit volgens min iets teveel 2ch gvan dam alles beweegt kleurt niet normaal
-
G
Lekker robert 
Ook grappig, mijn moedr had een artikel gevonden over dat mensen dood gaan aan drugs(xtc) met die pmma pillen van de laatste tijd
Zeg ik: "ongelooflijk dat memsen zulke pillen kunnen verkopen... Dan ben je in principe gewoon mensen aam het vermoorden"
Zij: "ja, maar dat vind ik eigenllijk van alle drugs"
Nou.... Guess what im NOT going to tell to someone
Had et toch niet echt verwacht
Ook grappig, mijn moedr had een artikel gevonden over dat mensen dood gaan aan drugs(xtc) met die pmma pillen van de laatste tijd
Zeg ik: "ongelooflijk dat memsen zulke pillen kunnen verkopen... Dan ben je in principe gewoon mensen aam het vermoorden"
-
T
Daarom beter geen drugs gebruiken zoals mijKSwoosh wrote:Lekker robert
2c-b is een drug die je heerlijk thuis kan uittesten, zonder enige nadelen. =)
-
B
Je bent zo lekker bezig freek!roberttt wrote:Space hier de pan uit volgens min iets teveel 2ch gvan dam alles beweegt kleurt niet normaal
Heerlijkroberttt wrote:Space hier de pan uit volgens min iets teveel 2ch gvan dam alles beweegt kleurt niet normaal
En op dat tijdstip? Zo ver de pan uit gespaced dat je niets nuttigs meer kon melden?roberttt wrote:--
Enige nadeel is dat je het eerst thuis moet krijgen!Chukkels wrote:2c-b is een drug die je heerlijk thuis kan uittesten, zonder enige nadelen. =)