Voor een meisje van 17 is het best veel..
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
T
Zelfs ik kan zoiets niet wegwerken (wil dat ook helemaal niet) , en ben 19 
-
T
Kan je na gaan hoe ze er bij liep heb wel een leuke foto van ons samenJamz wrote:Zelfs ik kan zoiets niet wegwerken (wil dat ook helemaal niet) , en ben 19
-
G
linkje naar private pf doen danwesskeej wrote:Kan je na gaan hoe ze er bij liep heb wel een leuke foto van ons samenJamz wrote:Zelfs ik kan zoiets niet wegwerken (wil dat ook helemaal niet) , en ben 19
-
T
Krijg je lekker toch nietKSwoosh wrote:linkje naar private pf doen danwesskeej wrote:Kan je na gaan hoe ze er bij liep heb wel een leuke foto van ons samenJamz wrote:Zelfs ik kan zoiets niet wegwerken (wil dat ook helemaal niet) , en ben 19
Ligt er aan hoe veel % puur die pep was. Als het 10% was en die pillen 40mg zijn, kan ik er wel het dubbele van op als haar 
-
T
% van die pep weet ik niet pillen waren groene olifanteChukkels wrote:Ligt er aan hoe veel % puur die pep was. Als het 10% was en die pillen 40mg zijn, kan ik er wel het dubbele van op als haar
Mijn avatar!wesskeej wrote:% van die pep weet ik niet pillen waren groene olifanteChukkels wrote:Ligt er aan hoe veel % puur die pep was. Als het 10% was en die pillen 40mg zijn, kan ik er wel het dubbele van op als haar
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Pille pille pille pille! 
Krijg voor Knock Out! de vertrouwde Q-dancejes 
Ja, kan misschien wel overzien worden, maar we gaan er een mooi potje van makenChukkels wrote:>> zijn beter
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
<< ookChukkels wrote:>> zijn beter
Ik vind het geen Rewinds. Gewoon Fast Forward, je wilt vooruit in je stemming, toch niet achteruit?
Q-Dance pillen zijn daarom ook geen Stand-by pillen. Je wilt toch niet uit, maar door?
Q-Dance pillen zijn daarom ook geen Stand-by pillen. Je wilt toch niet uit, maar door?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Die pijlen wijzen naar mijn eekhoorntjeChukkels wrote:Ik vind het geen Rewinds. Gewoon Fast Forward, je wilt vooruit in je stemming, toch niet achteruit?![]()
Ow failHoofdcoach wrote:Die pijlen wijzen naar mijn eekhoorntjeChukkels wrote:Ik vind het geen Rewinds. Gewoon Fast Forward, je wilt vooruit in je stemming, toch niet achteruit?![]()
Q-Dance pillen zijn daarom ook geen Stand-by pillen. Je wilt toch niet uit, maar door?![]()
-
M
HahaChukkels wrote:Ow failHoofdcoach wrote:Die pijlen wijzen naar mijn eekhoorntjeChukkels wrote:Ik vind het geen Rewinds. Gewoon Fast Forward, je wilt vooruit in je stemming, toch niet achteruit?![]()
Q-Dance pillen zijn daarom ook geen Stand-by pillen. Je wilt toch niet uit, maar door?![]()
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ach het was laat hèChukkels wrote:Ow failHoofdcoach wrote:Die pijlen wijzen naar mijn eekhoorntjeChukkels wrote:Ik vind het geen Rewinds. Gewoon Fast Forward, je wilt vooruit in je stemming, toch niet achteruit?![]()
Robertttt zie ik je pas weer op Loudnessroberttt wrote:Fail minder drugs nemen chuk
of is die 10% kans dat je naar KO gaat al wat meer geworden?
Loudness pas weer , me lichaam heeft een langere herstel periode nodig 
roberttt wrote:Loudness pas weer , me lichaam heeft een langere herstel periode nodig
waarom kan je nergens in fucking Amsterdam aan capsules komen? 
Daro Retard Capsules halen bij de drogist of apotheek die kun je open en ook weer dicht maken.Chukkels wrote:waarom kan je nergens in fucking Amsterdam aan capsules komen?
Die worden daar wel vaker voor gebruikt.