Yeaa.. en ik heb er eigenlijk helemaal geen zin inChukkels wrote:nog maar 56 uur
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Je maakt maar zinpepepe wrote:Yeaa.. en ik heb er eigenlijk helemaal geen zin inChukkels wrote:nog maar 56 uur
Haha ja ik probeer het wel, maar heb me afgelopen weekend zo ongelooflijk misdragen (en niet eens kwa hoeveelheid drugs) dat ik nu gewoon nog steeds niet regenerated ben.Hoofdcoach wrote:Je maakt maar zinpepepe wrote:Yeaa.. en ik heb er eigenlijk helemaal geen zin inChukkels wrote:nog maar 56 uur
-
M
Neem je een lading eekhoorns/triforce mee naar loudness?Kevin-Raw wrote:Er gaat niet teveel mee hoor naar KO
![]()
Op Loudness wss wel weer!Dan heb ik wss de Zelda Triforces
ja moet nog ff kijkenMovingMadness wrote:Neem je een lading eekhoorns/triforce mee naar loudness?Kevin-Raw wrote:Er gaat niet teveel mee hoor naar KO
![]()
-
T
Mijn antwoord: Ik ben de rechtmatige eigenaar, want ik heb dit gevonden tijdens het spelen in de speeltuin. 12% [ 4 ] x
-
M
OkéKevin-Raw wrote:ja moet nog ff kijkenMovingMadness wrote:Neem je een lading eekhoorns/triforce mee naar loudness?Kevin-Raw wrote:Er gaat niet teveel mee hoor naar KO
![]()
ligt aan me leverancier
-
T
Zeg mensen, wat vinden jullie ervan als je vriendin aan de drugs zit?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ligt eraan hoe en watwesskeej wrote:Zeg mensen, wat vinden jullie ervan als je vriendin aan de drugs zit?
Mensen die aan de drugs zitten zijn triest.
En laagopgeleid.
En laagopgeleid.
-
T
Net zoals mijHoofdcoach wrote:Ligt eraan hoe en watwesskeej wrote:Zeg mensen, wat vinden jullie ervan als je vriendin aan de drugs zit?
Ik vind t wel chill.wesskeej wrote:Zeg mensen, wat vinden jullie ervan als je vriendin aan de drugs zit?
Sta altijd te wappereren met me vriendin op feesten
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Idd afblijven van die rommeldawasiknie wrote:Mensen die aan de drugs zitten zijn triest.
En laagopgeleid.
Ja triest tochHoofdcoach wrote:Idd afblijven van die rommeldawasiknie wrote:Mensen die aan de drugs zitten zijn triest.
En laagopgeleid.
-
T
Dat vind ik nou ook! Op masters afgelopen zaterdag heel de nacht lopen spacen samen met haarpepepe wrote:Ik vind t wel chill.wesskeej wrote:Zeg mensen, wat vinden jullie ervan als je vriendin aan de drugs zit?
Sta altijd te wappereren met me vriendin op feesten
Dit.dawasiknie wrote:Mensen die aan de drugs zitten zijn triest.
En laagopgeleid.
Epische quote.
-
T
Hoi kerel leef je ook nogOlijfboompje wrote:Dit.dawasiknie wrote:Mensen die aan de drugs zitten zijn triest.
En laagopgeleid.
Epische quote.
Min of meerwesskeej wrote:Hoi kerel leef je ook nogOlijfboompje wrote:Dit.dawasiknie wrote:Mensen die aan de drugs zitten zijn triest.
En laagopgeleid.
Epische quote.
-
T
Ik hoor van iedereen dat je me mist?
Als kiespijnwesskeej wrote:Ik hoor van iedereen dat je me mist?
Vriendin die van drugs houdt =
Zolang het niet teveel is natuurlijk... het moet wel op een gezonde en verantwoorde manier gebeuren anders kan t later mss nog wel dikke problemen opleveren.
Zolang het niet teveel is natuurlijk... het moet wel op een gezonde en verantwoorde manier gebeuren anders kan t later mss nog wel dikke problemen opleveren.
Chukkels wrote:Als kiespijnwesskeej wrote:Ik hoor van iedereen dat je me mist?
Lijkt mij ook ernstig chill...PNXRMX wrote:Vriendin die van drugs houdt =![]()
Iig een die er geen moeite mee heeft dat ik het doe.
-
G
Mike-OPNXRMX wrote:Vriendin die van drugs houdt =![]()
-
T
Mijne ook die had op masters 1,5 gram pep en 2,5 pil opKSwoosh wrote:Mike-OPNXRMX wrote:Vriendin die van drugs houdt =![]()
Iets minder als jouwesskeej wrote:Mijne ook die had op masters 1,5 gram pep en 2,5 pil opKSwoosh wrote:Mike-OPNXRMX wrote:Vriendin die van drugs houdt =![]()