Ja ik zag hem dus niet in mijn timelineChukkels wrote:Met Twitter breng je nieuws, jwz!Hoofdcoach wrote:?robkuh1990 wrote:zag het op twitter.. dacht meteen aan... Knarsende tanden
edit: oh lama
Oh faal ik volgde je nog niet eens
Ja ik zag hem dus niet in mijn timelineChukkels wrote:Met Twitter breng je nieuws, jwz!Hoofdcoach wrote:?robkuh1990 wrote:zag het op twitter.. dacht meteen aan... Knarsende tanden
edit: oh lama
DankuMovingMadness wrote:Geniaal shirt Chukkels, respect voor Robert, echt super gemaakt
Chukkels zijn bitchroberttt wrote:DankuMovingMadness wrote:Geniaal shirt Chukkels, respect voor Robert, echt super gemaakt![]()
Tja, moet er toch een hebben héOlijfboompje wrote:Chukkels zijn bitchroberttt wrote:DankuMovingMadness wrote:Geniaal shirt Chukkels, respect voor Robert, echt super gemaakt![]()
Eekhoorntjes kun je prima van uit gaan dat die veilig zijn. Wil je het helemaal zeker weten, weeg ze dan (ong. 330mg) en meet ze op. Maar er zit GEEN vervuiling in de eekhoorntjes.93Wesley93 wrote:Morgen krijg ik een paar groene eekhoorntjes. Heb hier nog een voorraadje van oranje q-dances liggen. Maar ik twijfel wat het gaat worden op Loudness, schattige eekhoorntjes of q-dancejes.Probleem bij de eekhoorntjes is dat ik ze via via krijg en ik niet weet of ze getest zijn..
Ik doe mee!dawasiknie wrote:Kom volgende week langs gaan we ff Zelda gamen zegmaar
Op PF staan een aantal reports en ze zijn goed bevallen.dawasiknie wrote:Heeft iemand nou eigenlijk al eens die Triforce geconsumeerd ipv alleen bekeken?
Als ze de opvolgers zijn van de eekhoorns zal t wel goed zitten maar toch
Als ze net zo goed bevallen als de eekhoorntjes, ben ik verkocht!dawasiknie wrote: Op PF staan een aantal reports en ze zijn goed bevallen.
Hoeveel heb jij er nog? Ik niet veel meer hoorroberttt wrote:inderdaadmaar nog genoeg eekhoorntjes om op te maken
Ik heb dr nog 60Chukkels wrote:Hoeveel heb jij er nog? Ik niet veel meer hoorroberttt wrote:inderdaadmaar nog genoeg eekhoorntjes om op te maken
1Chukkels wrote:Hoeveel heb jij er nog? Ik niet veel meer hoorroberttt wrote:inderdaadmaar nog genoeg eekhoorntjes om op te maken
We kijken Kevin wel lief aanroberttt wrote:1Chukkels wrote:Hoeveel heb jij er nog? Ik niet veel meer hoorroberttt wrote:inderdaadmaar nog genoeg eekhoorntjes om op te maken
Haha, nee, ik heb zelf ook nog wel wat, ergens rond de dozijn, maar ik stap hierna ook over op de Triforces. Alhoewel, denk niet dat ik de eerst komende maanden voor mezelf nieuwe pillen aanschaf. Heb nog genoeg MDMA liggen om me het hele festivalseizoen zoet te houdenKevin-Raw wrote:Er gaat niet teveel mee hoor naar KO
![]()
Op Loudness wss wel weer!Dan heb ik wss de Zelda Triforces