was het een meid van 20? een van die limburgse studeerde in limburg en heeft altijd in moergestel gewoond schijnbaar, dorp naast mijn dorp is dat en heeft ook bij hetzelfde bedrijf gewerkt waar ik nu werk, stond toestraks een gecondoleerd-kaartje om in te vullen in de kantine voor haar ouders. heb haar verder niet gekend hoorpecola-tje wrote:vandaag te horen gekregen dat 1 van die limburgers een goede bekende+klasgenootje van mij op de middelbare was..
op die manier komt het toch wel erg dichtbij,die vervuilde zooi..
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
GHardtraxxer
- 166 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
klopt,dat was zij inderdaad..!Giel H wrote:was het een meid van 20? een van die limburgse studeerde in limburg en heeft altijd in moergestel gewoond schijnbaar, dorp naast mijn dorp is dat en heeft ook bij hetzelfde bedrijf gewerkt waar ik nu werk, stond toestraks een gecondoleerd-kaartje om in te vullen in de kantine voor haar ouders. heb haar verder niet gekend hoorpecola-tje wrote:vandaag te horen gekregen dat 1 van die limburgers een goede bekende+klasgenootje van mij op de middelbare was..
op die manier komt het toch wel erg dichtbij,die vervuilde zooi..
1 glas alcohol per dag vermindert kans op hartproblemen geloof ik. Ga je daar te ver boven zitten (4+ glazen per dag volgens mij), neemt het risico geloof ik weer toe + het risico op verschillende soorten kanker en andere onaangenaamheden. Stond in dat rivm document dat in het andere topic staat, als ik het goed onthouden heb.dawasiknie wrote:Haha is goed Robert, pak jij nog maar ff lekker een pilletje of 2![]()
Ik zeg ook niet dat er wat mis is met 1 biertje ofzo. Sterker nog, dat schijnt juist goed voor je te zijn...
Erg interessant, eventjes op school snel doorgebladerd maar zeker de moeite waard om eens goed te lezen.Chukkels wrote:http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/340001001.pdf
Hier dus
-
M
Haha echt héKSwoosh wrote:jij en je rare vergelijkingenroberttt wrote:jonge 1 klein lijntje 2-cb... zelfde hoor vind ik, en 1 pilletje staat gelijk aan 4 bier. En dat drink ik vanavond wel.
Dus had net zo goed een pil kunnen nemen
Ieder voordeel heeft zijn nadeel.PNXRMX wrote: 1 glas alcohol per dag vermindert kans op hartproblemen geloof ik. Ga je daar te ver boven zitten (4+ glazen per dag volgens mij), neemt het risico geloof ik weer toe + het risico op verschillende soorten kanker en andere onaangenaamheden. Stond in dat rivm document dat in het andere topic staat, als ik het goed onthouden heb.
Zie: http://www.nu.nl/algemeen/2481755/alcoh ... anker.html
Uit de resultaten blijkt dat mannen die 1,5 tot 3 glazen alcoholhoudende drank per dag drinken, 25 procent minder kans hebben op nierkanker dan mannen die vrijwel niet drinken. Mannen die 3 glazen per dag of meer drinken lopen 29 procent minder risico.
Overigens weten we ook dat alcoholconsumtie het risico op enkele andere vormen van kanker (oa. borstkanker en slokdarmkanker) verhoogt.
Ja precies, dus als je ergens rond de 1-2 gaat zitten, heb je denk ik wel een optimum van verlaging van risico's zonder een te grote verhoging van andere risico's.hsrobin wrote:Ieder voordeel heeft zijn nadeel.PNXRMX wrote: 1 glas alcohol per dag vermindert kans op hartproblemen geloof ik. Ga je daar te ver boven zitten (4+ glazen per dag volgens mij), neemt het risico geloof ik weer toe + het risico op verschillende soorten kanker en andere onaangenaamheden. Stond in dat rivm document dat in het andere topic staat, als ik het goed onthouden heb.
Zie: http://www.nu.nl/algemeen/2481755/alcoh ... anker.html
Uit de resultaten blijkt dat mannen die 1,5 tot 3 glazen alcoholhoudende drank per dag drinken, 25 procent minder kans hebben op nierkanker dan mannen die vrijwel niet drinken. Mannen die 3 glazen per dag of meer drinken lopen 29 procent minder risico.
Overigens weten we ook dat alcoholconsumtie het risico op enkele andere vormen van kanker (oa. borstkanker en slokdarmkanker) verhoogt.
ben ik dus goed bezig, met elke avond 1 biertje 
Doe je toch nog wat goed in je levenroberttt wrote:ben ik dus goed bezig, met elke avond 1 biertje
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Make love not warChukkels wrote:Doe je toch nog wat goed in je levenroberttt wrote:ben ik dus goed bezig, met elke avond 1 biertje
Jeeej, mijn shirtje voor KO en het festivalseizoen is binnen 

-
B
Baas, had vetter geweest als de boom blauw was thoChukkels wrote:Jeeej, mijn shirtje voor KO en het festivalseizoen is binnen
[img]hoi[/img]
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Nee bruine bomen johh 
Bazenshirt
Bazenshirt
Jij snapt hetHoofdcoach wrote:Nee bruine bomen johh
Bazenshirt
-
B
Ik bedoel meer van dat die beesten ook groen zijn en dat het daarom beter er bij zou passen als die boom blauw zou zijnHoofdcoach wrote:Nee bruine bomen johh
Bazenshirt
-
C
zag het op twitter.. dacht meteen aan... Knarsende tanden
Oke chukkels, zet je er niet neer dat IK hem heb gemaakt 
Ow ja, credits gaan naar Robert voor het inkleurenroberttt wrote:Oke chukkels, zet je er niet neer dat IK hem heb gemaakt
Blauw pastte niet echt, maakte het shirt er niet mooier opBanaanslak wrote:Ik bedoel meer van dat die beesten ook groen zijn en dat het daarom beter er bij zou passen als die boom blauw zou zijnHoofdcoach wrote:Nee bruine bomen johh
BazenshirtDan zou het allemaal wat absurder zijn.
ja thanks, je bent echt een schat!roberttt wrote:En het maken... eekhoorntje enz.. bitch
Als je op KO was, zou ik je hartelijk bedanken met elk figuurtje op het shirt, maar je laat me stikken
Bazenshirt idd. Zou er bijna zelf ook een willen 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
?robkuh1990 wrote:zag het op twitter.. dacht meteen aan... Knarsende tanden
edit: oh lama