Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 22:35 

Donateur

ja doorzuipen, meeste kennen hun grenzen niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 22:36 

Hardtraxx Veteran

helemaal mee eens, het merendeel kan gewoon niet verantwoord met drank omgaan.
vind dat ook een groter en belangrijker probleem om aan te pakken dan die sterfgevallen door die PMMA, ook al is die impact natuurlijk veel groter en moet die rommel zo snel mogelijk verdwijnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 22:41 

Hardtraxx Veteran

Maar kom op zeg, is iedereen hier nou serieus? Zijn jullie nooit dronken geweest of hebben jullie nooit meer dan 15 glazen alcohol op 1 avond gedronken? Het probleem ligt veel verder, dat het geaccepteerd is in de wereld om dronken te worden. Zolang er geen goede propoganda wordt gemaakt, zal dat voor altijd zo blijven. Ik drink nu zelf niet meer, maar dat komt omdat ik NU de gevaren er echt van weet en de schade ook. Vroeger wist ik daar echt 0,0 van af. Ok, ik wist dat het slecht was om dronken te worden, maar wat voor schade dat oplevert? No clue. Daar moet wat aan gedaan worden, beginnend al op de basisschool met goede voorlichting. Als je 14-16 bent, ga je niet eerst alle mogelijke schade opzoeken over een bepaalde stof. Al helemaal niet omdat 'iedereen' er aan zit. Kijk, als je ouder bent, neem je die verantwoording wel. Tenminste zo was het bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 22:44 

Donateur

alcohol vergiftiging gehad toen ik 11 was .. Dus ja :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 22:45 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:

11?? wtf :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 22:46 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Haha je was nog eerder dan mij inderdaad xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 22:47 

Donateur

lang verhaal, ging altijd om met lui van 16/17. En hun gaven mij steeds shotjes berenburg/viermaster. Na 5 lag ik half dood op de grond, kan gebeuren 1 keer nooit meer. Sinds dien 1 keer nog dronken geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 22:55 

Hardtraxx Elite

is het iig wel een wijze les geweest ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 22:56 

enigste wat ik heb gehad was op zomervakantie dat ik enorme dorst had, teveel dronk, en toen aan een tafeltje ging zitten, in slaap viel, tijdens het slapen blijkbaar had gekotst [tussen me benen door :D ] en toen op het einde van het feest de boot [zo waren we gekomen] in was getilt, en na de volgende busreis weer wakker werd en kon lopen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 23:10 

Hardtraxxer

Als ik een weekend niet naar een feest ga sta ik dronken in de kroeg. Boeiend :') . Daar zijn kroegen en weekenden voor ;)
Zolang je maar geen schade aan andersmans spullen aan gaat richting vind ik alles goed hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 23:11 

Donateur

als ik niet naar een feest ga zit ik thuis en ga ik vroeg op bed :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 23:13 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
Als ik een weekend niet naar een feest ga sta ik dronken in de kroeg. Boeiend :') . Daar zijn kroegen en weekenden voor ;)
Zolang je maar geen schade aan andersmans spullen aan gaat richting vind ik alles goed hoor.

+1, heb er nu alleen even geen geld voor dus ben ik verstandig en blijf ik thuis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 23:22 

Donateur

Het feit dat we alcohol gewoon accepteren en vooral dronkenschap met een knipoog goedkeuren, daar kan ik gewoon erg weinig mee. Natuurlijk is iedereen wel eens een keer lazerus en dat is ook prima zo, maar ik ken d'r ook genoeg die het geen reet boeit en elke week het hele weekend door stevig doorzuipen.

En dan eindig je wss net zoals die paupervader die zaterdagavond in een kroeg op Zuid bij de kuip helemaal bezopen met z'n 2 kinderen op stap is. Dat soort dingen gaan er bij mij gewoon niet in. Ik vind drank/bier lekker en leuk, en af en toe dronken ben ik ook wel. Maar daar hou ik het ook gewoon bij, en ik vind dat we alcohol best wel eens wat minder met een glimlach en een knipoog mogen beschouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 23:28 

Hardtraxx Elite

Ik probeer meestal maximaal 1 avond per week aan het bier te zitten. en dat lukt de meeste weekenden wel. (het is niet zo dat ik verslaafd ben ofzo maar als ik op stap ga drink ik er toch wel graag een)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 23:29 

Donateur

Drink nu ook een biertje, normaalste zaak van de wereld aangezien ik morgen vrij ben.
Maar als ik nu een pilletje neem, of een lijntje is het weer slecht en ben ik een kut junk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 23:31 

Hardtraxx Elite

klopt... het is gewoon maatschappelijk niet geaccepteerd en daar kun je verder weinig aan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 23:33 

Donateur

Inderdaad, wel raar eigenlijk. Maar we moeten er maar mee leren leven hoe moeilijk het is.
xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 23:39 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Drink nu ook een biertje, normaalste zaak van de wereld aangezien ik morgen vrij ben.
Maar als ik nu een pilletje neem, of een lijntje is het weer slecht en ben ik een kut junk :/

Van 1 biertje wordt je niet dronken en richt je lang niet zoveel 'schade' aan als 1 pilletje of lijntje :lol:

Die vergelijking slaat dus helemaal nergens op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 23:43 

Donateur

jonge 1 klein lijntje 2-cb... zelfde hoor vind ik, en 1 pilletje staat gelijk aan 4 bier. En dat drink ik vanavond wel.

Dus had net zo goed een pil kunnen nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 23:51 

roberttt schreef:
jonge 1 klein lijntje 2-cb... zelfde hoor vind ik, en 1 pilletje staat gelijk aan 4 bier. En dat drink ik vanavond wel.

Dus had net zo goed een pil kunnen nemen

jij en je rare vergelijkingen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 23:55 

Donateur

Haha is goed Robert, pak jij nog maar ff lekker een pilletje of 2 xd
Ik zeg ook niet dat er wat mis is met 1 biertje ofzo. Sterker nog, dat schijnt juist goed voor je te zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 23:59 

Hardtraxxer

En ik denk ook dat de meeste mensen minder last hebben (kater, slaapgebrek enz) van een paar biertjes dan van pillen of speed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 00:01 

Donateur

Nou ja zeg, ik vind dat gewoon :p heb helaas geen 2-cb hier liggen. Pillen wel, maar is het te laat voor. Als je die na het eten neemt, kan het best :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 00:04 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
En ik denk ook dat de meeste mensen minder last hebben (kater, slaapgebrek enz) van een paar biertjes dan van pillen of speed ;)

Nou laatste keer dus echt andersom. Nog nooit zo lekker gevoeld na pillen :D kon heerlijk slapen was de hele zondag happy
Alcohol daarentegen krijg ik soms bij katers knallende koppijn / pijn in m'n tanden / pijn in m'n ogen :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 00:07 

Donateur

weet je wat helpt voor dat je op bed gaat. Pil droppen, en dan een sterke en een hele of 2. Je slaapt heerlijk :thumbsup:
Vorige  1 ... 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic