Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 14:33 

Donateur

Doe me denken aan een foto van me zelf, waar ik exact het zelfde op sta :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 15:14 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Doe me denken aan een foto van me zelf, waar ik exact het zelfde op sta :worship:

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 15:50 

roberttt schreef:

pics or it didn't happen! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 16:03 

MovingMadness schreef:
roberttt schreef:

pics or it didn't happen! :$

hebben hier al een keer gestaan
maar laten we dat maar niet nog een keer doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 16:15 

Ja heb er genoeg gezien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 17:49 

Hardtraxx Veteran

Wie gaan er trouwens op Knock Out lekker snoepen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 18:01 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Wie gaan er trouwens op Knock Out lekker snoepen? :)

present
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 18:26 

Hardtraxx Veteran

Er komt geen stelselmatige kwaliteitscontrole van drugs, omdat dat niet in overeenstemming is met de Opiumwet. Dat zei staatssecretaris van Veiligheid en Justitie Fred Teeven (VVD) dinsdag in de Tweede Kamer.

De laatste vijf maanden overleden vier mensen in Zuid-Limburg na gebruik van XTC. In zeker drie gevallen ging het om extreem sterke of vervuilde pillen met een hoge dosering MDMA of PMMA, zo meldde de politie vorige week. Tabletjes met veel MDMA zijn overigens in het hele land te vinden. "Het was bekend dat die pillen er waren en er was ook voor gewaarschuwd", zei Teeven.

VVD'er Ard van der Steur wilde van de staatssecretaris weten wat de omvang van het probleem is. Ook pleitte hij voor de inzet van drugshonden bij feesten. "Er wordt al streng gecontroleerd en gefouilleerd, zo nodig ook met behulp van honden", zei Teeven daarover. "We gaan daar mee door en blijven ook het gebruik en de productie van drugs bestrijden. De overheid is er niet om de kwaliteit te controleren."

Teeven noemde de sterfgevallen 'betreurenswaardig' en bracht in herinnering dat de bestrijding van synthetische drugs een van de zeven speerpunten van het Openbaar Ministerie is, ook in Zuid-Limburg. Daarnaast wees hij op het belang van voorlichting over de schadelijkheid van drugs en op het Drugs Informatie en Monitoring Systeem.

Op de opmerking van Boris van der Ham dat ook verslavingsinstelling Jellinek informatie over vervuilde drugs zou kunnen geven, ging Teeven niet in. Lea Bouwmeester (PvdA) liet weten blij te zijn dat er wordt gejaagd op de 'gevaarlijke pillenmakers'. Wel vroeg ze zich af of de bezuinigingen niet ten koste gaan van preventie en voorlichting. Teeven zei dat ook de preventieve aanpak doorgaat. "Die wordt niet helemaal wegbezuinigd."
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 18:43 

Hardtraxx Veteran

Overdosis MDMA blijven ze nog steeds die bullshit lullen? Is gewoon PM(M)A :/ alsof je van een paar bruine bomen bijvoorbeeld dood gaat :')
Jammer dat ze het proberen op te lossen met strengere controles op feesten. :/ Thuisgebruik is er namelijk ook gewoon nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 18:49 

Hardtraxx Veteran

vandaag te horen gekregen dat 1 van die limburgers een goede bekende+klasgenootje van mij op de middelbare was..
op die manier komt het toch wel erg dichtbij,die vervuilde zooi..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 19:30 

Hardtraxx Elite

voordat ik iets in me bakkes douw zou ik het sowieso wel getest willen hebben (niet dat ik uberhaupt gebruik maar toch)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 20:11 

Donateur

Kom er maar in PVV-fanboys :')
War on drugs = kansloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 20:22 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
War on drugs = kansloos.

Very kansloos.
Ik snap ook niet dat mensen er tegen zijn.
Tegenwerken heeft weinig nut.

Ik ben eerder voor een verhoging van de minimum leeftijd voor alcohol sinds daar nog steeds bizar veel ongelukken mee gebeuren en bovendien dat negen van de tien jongeren er niet mee om kunnen gaan. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 20:24 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Ik ben eerder voor een verhoging van de minimum leeftijd voor alcohol sinds daar nog steeds bizar veel ongelukken mee gebeuren en bovendien dat negen van de tien jongeren er niet mee om kunnen gaan. :/

Mja die minimumleeftijd boeit eigenlijk ook vrij weinig.. je hoort zo vaak dat 14/15 jarigen op de IC liggen met een alcoholvergiftiging
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 20:38 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Olijfboompje schreef:

Mja die minimumleeftijd boeit eigenlijk ook vrij weinig.. je hoort zo vaak dat 14/15 jarigen op de IC liggen met een alcoholvergiftiging

Geef die kids maar eens echte boetes en dergelijke :thumbup:
Moet je eens zien hoe snel ze het afleren :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 20:45 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Olijfboompje schreef:

Gelukkig heb ik de tijd van jeugdige onbezonnenheid achter me gelaten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 21:58 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Hoofdcoach schreef:
Olijfboompje schreef:

Geef die kids maar eens echte boetes en dergelijke :thumbup:
Moet je eens zien hoe snel ze het afleren :love:

Als je 14/15 bent gaat die boete rechtstreeks naar je ouders.
Die zouden dat kind natuurlijk wel kunnen straffen, maar als ze willen liggen ze een week later weer strontbezopen in een hoekje, en weer een boete voor de ouders :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 22:03 

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
War on drugs = kansloos.

Very kansloos.
Ik snap ook niet dat mensen er tegen zijn.
Tegenwerken heeft weinig nut.

Eensch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 22:04 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
Als je 14/15 bent gaat die boete rechtstreeks naar je ouders.
Die zouden dat kind natuurlijk wel kunnen straffen, maar als ze willen liggen ze een week later weer strontbezopen in een hoekje, en weer een boete voor de ouders :mad:

Boete rechtstreeks richting de kinderen dan.
Klaar uit.
Laat die kids maar eens verantwoording nemen zoals ze ook verantwoording nemen met hun bizarre zuipgedrag.
Wordt er doodmoe van dat dit totaal niet behandeld wordt en dergelijke andere zaken wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 22:25 

Olijfboompje schreef:
Laat die kids maar eens verantwoording nemen zoals ze ook verantwoording nemen met hun bizarre zuipgedrag.
Wordt er doodmoe van dat dit totaal niet behandeld wordt en dergelijke andere zaken wel.

Laat ze zich maar dood zuipen. Moeten ze maar niet zo dom zijn.
Iemand met een beetje verstand snapt dat ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 22:25 

Hardtraxx Veteran

Tja, ik kan wel heel erg hypocriet gaan doen en zeggen dat ik het met je eens ben, maar dit is absoluut niet de oplossing. Het probleem ligt veel dieper. Jongeren denken dat alcohol drinken normaal is en eigenlijk is het dat ook. Er wordt (sluip)reclame gemaakt in allerlei vormen. In de bus, in het stadion, op TV, in bladen... Overal, maar dan ook overal wordt reclame gemaakt voor alcohol. Als dit nou eens afgelopen is, dan is het veel makkelijker om erop toe te zien.

Ik ben eerlijk, vroeger heb ik ook enorm veel aan de alcohol gezeten, tot een ziekenhuisbezoek aan toe. Verslaafd was ik er niet echt aan, maar het was meer een prestige op zich om op vrijdag en zaterdag dronken te worden. En ik was niet de enige in de groep, hoor. Nee, elke vrijdag en zaterdag zaten we in te drinken en drankspelletjes te doen. Drankspelletjes die ook in films veel worden getoond. Het lijkt daardoor dat het normaal is. Jongeren nemen bewust of onbewust de gebruiken uit films over, zoals American Pie of Beer Fest. Waarom? Omdat het legaal is. En het 'stoer' zou zijn. Dit beeld moet veranderen. Zolang dat niet gebeurd, heeft het geen enkel nut om boetes uit te delen. Het begint met de hulp van bovenaf. Als eerst de positieve reclame voor alcohol wordt aangepakt, dan kun je verder gaan kijken. Maar ik ben bang dat we dan al aan de nieuwe generatie toe zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 22:32 

Donateur

hmm drugs honden inzetten, daar schiet je wat mee op -.- Gekloot altijd, schaf dan ook alcohol af, veel erger dan pillen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 22:32 

Hardtraxx Elite

De meeste jongeren die op de IC liggen hebben echt wel iets sterkers op dan een paar pilsjes hoor... Ik ben ook 15 en drink ook best veel maar ik ga niet aan die sterke rommel maar houd het gewoon bij bier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 22:33 

Donateur

ook genoeg door bier hoor.., :/ Maarja, kut regering hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 22:35 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
ook genoeg door bier hoor.., :/ Maarja, kut regering hier.

Dan weet ik niet hoeveel die opzuipen op een avond. 20 bier ofzo? Je moet er iig goed je best voor doen..
Vorige  1 ... 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic