Doe me denken aan een foto van me zelf, waar ik exact het zelfde op sta 
roberttt wrote:Doe me denken aan een foto van me zelf, waar ik exact het zelfde op sta
roberttt wrote:Doe me denken aan een foto van me zelf, waar ik exact het zelfde op sta
pics or it didn't happen!roberttt wrote:Doe me denken aan een foto van me zelf, waar ik exact het zelfde op sta
hebben hier al een keer gestaanMovingMadness wrote:pics or it didn't happen!roberttt wrote:Doe me denken aan een foto van me zelf, waar ik exact het zelfde op sta
presentChukkels wrote:Wie gaan er trouwens op Knock Out lekker snoepen?
Very kansloos.dawasiknie wrote:Kom er maar in PVV-fanboys :')
War on drugs = kansloos.
Mja die minimumleeftijd boeit eigenlijk ook vrij weinig.. je hoort zo vaak dat 14/15 jarigen op de IC liggen met een alcoholvergiftigingOlijfboompje wrote: Ik ben eerder voor een verhoging van de minimum leeftijd voor alcohol sinds daar nog steeds bizar veel ongelukken mee gebeuren en bovendien dat negen van de tien jongeren er niet mee om kunnen gaan.
Geef die kids maar eens echte boetes en dergelijkeHoofdcoach wrote:Mja die minimumleeftijd boeit eigenlijk ook vrij weinig.. je hoort zo vaak dat 14/15 jarigen op de IC liggen met een alcoholvergiftigingOlijfboompje wrote: Ik ben eerder voor een verhoging van de minimum leeftijd voor alcohol sinds daar nog steeds bizar veel ongelukken mee gebeuren en bovendien dat negen van de tien jongeren er niet mee om kunnen gaan.
Gelukkig heb ik de tijd van jeugdige onbezonnenheid achter me gelatenHoofdcoach wrote:Mja die minimumleeftijd boeit eigenlijk ook vrij weinig.. je hoort zo vaak dat 14/15 jarigen op de IC liggen met een alcoholvergiftigingOlijfboompje wrote: Ik ben eerder voor een verhoging van de minimum leeftijd voor alcohol sinds daar nog steeds bizar veel ongelukken mee gebeuren en bovendien dat negen van de tien jongeren er niet mee om kunnen gaan.
Als je 14/15 bent gaat die boete rechtstreeks naar je ouders.Olijfboompje wrote:Geef die kids maar eens echte boetes en dergelijkeHoofdcoach wrote:Mja die minimumleeftijd boeit eigenlijk ook vrij weinig.. je hoort zo vaak dat 14/15 jarigen op de IC liggen met een alcoholvergiftigingOlijfboompje wrote: Ik ben eerder voor een verhoging van de minimum leeftijd voor alcohol sinds daar nog steeds bizar veel ongelukken mee gebeuren en bovendien dat negen van de tien jongeren er niet mee om kunnen gaan.![]()
Moet je eens zien hoe snel ze het afleren
Eensch.Olijfboompje wrote:Very kansloos.dawasiknie wrote:Kom er maar in PVV-fanboys :')
War on drugs = kansloos.
Ik snap ook niet dat mensen er tegen zijn.
Tegenwerken heeft weinig nut.
Ik ben eerder voor een verhoging van de minimum leeftijd voor alcohol sinds daar nog steeds bizar veel ongelukken mee gebeuren en bovendien dat negen van de tien jongeren er niet mee om kunnen gaan.
Boete rechtstreeks richting de kinderen dan.DarkNoize wrote: Als je 14/15 bent gaat die boete rechtstreeks naar je ouders.
Die zouden dat kind natuurlijk wel kunnen straffen, maar als ze willen liggen ze een week later weer strontbezopen in een hoekje, en weer een boete voor de ouders
Laat ze zich maar dood zuipen. Moeten ze maar niet zo dom zijn.Olijfboompje wrote:Laat die kids maar eens verantwoording nemen zoals ze ook verantwoording nemen met hun bizarre zuipgedrag.
Wordt er doodmoe van dat dit totaal niet behandeld wordt en dergelijke andere zaken wel.