Gelukkig maar, wij hebben ook zin om met hun te spelen. 
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
M
Denk dat ik toch maar voor Roberts idee ga lijkt mij het verstandigst.
Die van mij zijn echt niet tam hoor, die gaan als een malle tekeer, alsof ze de meest extreme vorm van ADHD hebbenHoofdcoach wrote:Ja mijne zijn tamwillen altijd spelen
Met pep op kan ik na een feest dus echt niet slapen.modernization wrote:Vraagje tussendoor, met Loudness wil ik pep gaan proberen, maar wel zondagavond gewoon kunnen slapen
Hoeveel mg raden jullie me aan? Graag gewoon in een capsule, zuiverheid weet ik nog niet.
Echt een probleem vind ik dat ook weer niet omdat je ook niet moe bent. Maar verveel me dan wel als ik thuis zit.
Kan pas rond een uur of 8 in de avond weer slapen
Van pep krijg ik even grote pupillen als van pillen. Verder helpt alleen een goede nachtrust bij mij. Zit de hele zondag met grote doppen te kijken, gelukkig letten mijn ouders er niet zo op.MovingMadness wrote:Wat doen jullie tegen de 'grote ogen' na het feest, heb namelijk geen zin als ik thuis kom met nog wat verwijde pupillen mijn ouders te zien.. na Hardbass ging het maar net goed dusss iemand tips of iets dergelijks? en krijg je van pep ook zulke verwijde pupillen of nog erger? Wil op Loudness namelijk weer iets gebruiken (max 2 pillen)
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Haha de mijne zijn afgericht! Zodra ze mogen spelen worden ze wel leip!Chukkels wrote:Die van mij zijn echt niet tam hoor, die gaan als een malle tekeer, alsof ze de meest extreme vorm van ADHD hebbenHoofdcoach wrote:Ja mijne zijn tamwillen altijd spelen
Die van mij zijn dus niet zo lief, ze geven mijn Fast Forwards een groen tintjeHoofdcoach wrote:Haha de mijne zijn afgericht! Zodra ze mogen spelen worden ze wel leip!Chukkels wrote:Die van mij zijn echt niet tam hoor, die gaan als een malle tekeer, alsof ze de meest extreme vorm van ADHD hebbenHoofdcoach wrote:Ja mijne zijn tamwillen altijd spelen
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Dan zijn ze wel heel ruig bezigChukkels wrote:Die van mij zijn dus niet zo lief, ze geven mijn Fast Forwards een groen tintjeHoofdcoach wrote:Haha de mijne zijn afgericht! Zodra ze mogen spelen worden ze wel leip!Chukkels wrote: Die van mij zijn echt niet tam hoor, die gaan als een malle tekeer, alsof ze de meest extreme vorm van ADHD hebben
-
G
doen alsof je heel moe bent en je ogen bijna dicht houdenMovingMadness wrote:Wat doen jullie tegen de 'grote ogen' na het feest, heb namelijk geen zin als ik thuis kom met nog wat verwijde pupillen mijn ouders te zien.. na Hardbass ging het maar net goed dusss iemand tips of iets dergelijks? en krijg je van pep ook zulke verwijde pupillen of nog erger? Wil op Loudness namelijk weer iets gebruiken (max 2 pillen)
-
M
We hebben al een nieuw plan we gaan heen met auto dus dan gaan we maar even in de auto 'pitten'.
Zijn pupillen na slapen nog steeds groot of word het hierdoor minder?
-
G
Als je kan slapen dan zijn ze volgens mij al redelijk normaql. Als je daarna walker wordt zijn ze mss een fractie groter als normaal maar niks opvallendsMovingMadness wrote:We hebben al een nieuw plan we gaan heen met auto dus dan gaan we maar even in de auto 'pitten'.
Savonds weer slapen is perfect hoor, naar dat doel streefde ik ookDarkNoize wrote:Met pep op kan ik na een feest dus echt niet slapen.modernization wrote:Vraagje tussendoor, met Loudness wil ik pep gaan proberen, maar wel zondagavond gewoon kunnen slapen
Hoeveel mg raden jullie me aan? Graag gewoon in een capsule, zuiverheid weet ik nog niet.
Echt een probleem vind ik dat ook weer niet omdat je ook niet moe bent. Maar verveel me dan wel als ik thuis zit.
Kan pas rond een uur of 8 in de avond weer slapen![]()
jongens jongens jongens, daglicht doet wonderen. Je staat heel de avond in het donker te raggen, zodra je aar buiten stapt krimpen je pupillen een heel stuk door het felle licht. Je blijft altijd een beetje een rare blik houden + je kaken die nog wel is kennen opspelen.KSwoosh wrote:doen alsof je heel moe bent en je ogen bijna dicht houdenMovingMadness wrote:Wat doen jullie tegen de 'grote ogen' na het feest, heb namelijk geen zin als ik thuis kom met nog wat verwijde pupillen mijn ouders te zien.. na Hardbass ging het maar net goed dusss iemand tips of iets dergelijks? en krijg je van pep ook zulke verwijde pupillen of nog erger? Wil op Loudness namelijk weer iets gebruiken (max 2 pillen)
-
G
tip: doe je tong tussen je tanden, daardoor hou je je kaken op elkaar maar bijt je neit te hard!Kevin-Raw wrote:Je blijft altijd een beetje een rare blik houden + je kaken die nog wel is kennen opspelen.
Het is trouwens ook duidelijk hoe en waarom die drukkers van de Bomen zijn opgepakt. Ze verkopen namelijk ook pillendrukmachines en dergelijken (ik wil ook zo'n ding!
) en de politie ging undercover om zo'n ding aan te schaffen. Zo zijn ze uiteindelijk aan hun naam en adres gekomen en hebben ze een inval gepleegd. Wel een vette site overigens 
-
M
Stuur die site is, of mag dat niet hierChukkels wrote:Het is trouwens ook duidelijk hoe en waarom die drukkers van de Bomen zijn opgepakt. Ze verkopen namelijk ook pillendrukmachines en dergelijken (ik wil ook zo'n ding!) en de politie ging undercover om zo'n ding aan te schaffen. Zo zijn ze uiteindelijk aan hun naam en adres gekomen en hebben ze een inval gepleegd. Wel een vette site overigens
maaaaaaaaan zo zin in Loudness
Zou niet weten waarom het niet mag, er staan namelijk geen illegale dingen te koop. Maar ik PM je wel, voor het geval dat kindjes die site te veel gaan bekijken en ze door z'n voorraad heen zijn voordat ik er een aan kan schaffen als ik het geld ervoor hebMovingMadness wrote:Stuur die site is, of mag dat niet hierChukkels wrote:Het is trouwens ook duidelijk hoe en waarom die drukkers van de Bomen zijn opgepakt. Ze verkopen namelijk ook pillendrukmachines en dergelijken (ik wil ook zo'n ding!) en de politie ging undercover om zo'n ding aan te schaffen. Zo zijn ze uiteindelijk aan hun naam en adres gekomen en hebben ze een inval gepleegd. Wel een vette site overigens
![]()
maaaaaaaaan zo zin in Loudness
Geintje? Het is een geweldige investering. Moet je nagaan hoeveel geld je eruit kan halen!Kevin-Raw wrote:Wat kost zo geintje dan?
Maar die drukmachine kost een paar duizend euro. En dan moet je de rest nog
Ik vroeg me eigenlijk af wat eigenlijk jullie reden is om die pillekes te gebruiken?
Het genot, het gevoel, de euforie, de saamhorigheid, etc. Er is niks ter wereld wat dit gevoel kan evenaren, althans niet in legale manier.D-Ruz wrote:Ik vroeg me eigenlijk af wat eigenlijk jullie reden is om die pillekes te gebruiken?
-
G
Dat dus. Het is een hele nieuwe dimensie aan belevingen.Chukkels wrote:Het genot, het gevoel, de euforie, de saamhorigheid, etc. Er is niks ter wereld wat dit gevoel kan evenaren, althans niet in legale manier.D-Ruz wrote:Ik vroeg me eigenlijk af wat eigenlijk jullie reden is om die pillekes te gebruiken?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Patrick Platenkamp ?Chukkels wrote:Het is trouwens ook duidelijk hoe en waarom die drukkers van de Bomen zijn opgepakt. Ze verkopen namelijk ook pillendrukmachines en dergelijken (ik wil ook zo'n ding!) en de politie ging undercover om zo'n ding aan te schaffen. Zo zijn ze uiteindelijk aan hun naam en adres gekomen en hebben ze een inval gepleegd. Wel een vette site overigens
-
G
Ik kwam deze net tegen, en moest meteen aan dit topic denken