Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 22:48 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig maar, wij hebben ook zin om met hun te spelen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 22:50 

Denk dat ik toch maar voor Roberts idee ga lijkt mij het verstandigst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 22:51 

Donateur

doe je mee :p moet je hier ff komen.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 22:52 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Ja mijne zijn tam :D willen altijd spelen

Die van mij zijn echt niet tam hoor, die gaan als een malle tekeer, alsof ze de meest extreme vorm van ADHD hebben :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 22:55 

Hardtraxxer

modernization schreef:
Vraagje tussendoor, met Loudness wil ik pep gaan proberen, maar wel zondagavond gewoon kunnen slapen :P
Hoeveel mg raden jullie me aan? Graag gewoon in een capsule, zuiverheid weet ik nog niet.

Met pep op kan ik na een feest dus echt niet slapen.
Echt een probleem vind ik dat ook weer niet omdat je ook niet moe bent. Maar verveel me dan wel als ik thuis zit.
Kan pas rond een uur of 8 in de avond weer slapen >.<

MovingMadness schreef:
Wat doen jullie tegen de 'grote ogen' na het feest, heb namelijk geen zin als ik thuis kom met nog wat verwijde pupillen mijn ouders te zien.. na Hardbass ging het maar net goed dusss iemand tips of iets dergelijks? en krijg je van pep ook zulke verwijde pupillen of nog erger? Wil op Loudness namelijk weer iets gebruiken (max 2 pillen)

Van pep krijg ik even grote pupillen als van pillen. Verder helpt alleen een goede nachtrust bij mij. Zit de hele zondag met grote doppen te kijken, gelukkig letten mijn ouders er niet zo op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 23:00 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:

Die van mij zijn echt niet tam hoor, die gaan als een malle tekeer, alsof ze de meest extreme vorm van ADHD hebben :woot:

Haha de mijne zijn afgericht! Zodra ze mogen spelen worden ze wel leip!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 23:05 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:

Die van mij zijn dus niet zo lief, ze geven mijn Fast Forwards een groen tintje :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 23:08 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:

Die van mij zijn dus niet zo lief, ze geven mijn Fast Forwards een groen tintje :(

Dan zijn ze wel heel ruig bezig :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 00:07 

MovingMadness schreef:
Wat doen jullie tegen de 'grote ogen' na het feest, heb namelijk geen zin als ik thuis kom met nog wat verwijde pupillen mijn ouders te zien.. na Hardbass ging het maar net goed dusss iemand tips of iets dergelijks? en krijg je van pep ook zulke verwijde pupillen of nog erger? Wil op Loudness namelijk weer iets gebruiken (max 2 pillen)

doen alsof je heel moe bent en je ogen bijna dicht houden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 01:02 

We hebben al een nieuw plan we gaan heen met auto dus dan gaan we maar even in de auto 'pitten'.
Zijn pupillen na slapen nog steeds groot of word het hierdoor minder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 01:23 

MovingMadness schreef:
We hebben al een nieuw plan we gaan heen met auto dus dan gaan we maar even in de auto 'pitten'.
Zijn pupillen na slapen nog steeds groot of word het hierdoor minder?

Als je kan slapen dan zijn ze volgens mij al redelijk normaql. Als je daarna walker wordt zijn ze mss een fractie groter als normaal maar niks opvallends
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 07:41 

Hardtraxxer

DarkNoize schreef:
modernization schreef:
Vraagje tussendoor, met Loudness wil ik pep gaan proberen, maar wel zondagavond gewoon kunnen slapen :P
Hoeveel mg raden jullie me aan? Graag gewoon in een capsule, zuiverheid weet ik nog niet.

Met pep op kan ik na een feest dus echt niet slapen.
Echt een probleem vind ik dat ook weer niet omdat je ook niet moe bent. Maar verveel me dan wel als ik thuis zit.
Kan pas rond een uur of 8 in de avond weer slapen >.<

Savonds weer slapen is perfect hoor, naar dat doel streefde ik ook :P De dag kom ik wel om, das geen probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 08:00 

Donateur

KSwoosh schreef:
MovingMadness schreef:

doen alsof je heel moe bent en je ogen bijna dicht houden :P

jongens jongens jongens, daglicht doet wonderen. Je staat heel de avond in het donker te raggen, zodra je aar buiten stapt krimpen je pupillen een heel stuk door het felle licht. Je blijft altijd een beetje een rare blik houden + je kaken die nog wel is kennen opspelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 11:00 

Kevin-Raw schreef:
Je blijft altijd een beetje een rare blik houden + je kaken die nog wel is kennen opspelen.

tip: doe je tong tussen je tanden, daardoor hou je je kaken op elkaar maar bijt je neit te hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 11:02 

Donateur

Goeie tip kassie
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:07 

Hardtraxx Veteran

Het is trouwens ook duidelijk hoe en waarom die drukkers van de Bomen zijn opgepakt. Ze verkopen namelijk ook pillendrukmachines en dergelijken (ik wil ook zo'n ding! :P ) en de politie ging undercover om zo'n ding aan te schaffen. Zo zijn ze uiteindelijk aan hun naam en adres gekomen en hebben ze een inval gepleegd. Wel een vette site overigens ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:09 

Chukkels schreef:
Het is trouwens ook duidelijk hoe en waarom die drukkers van de Bomen zijn opgepakt. Ze verkopen namelijk ook pillendrukmachines en dergelijken (ik wil ook zo'n ding! :P ) en de politie ging undercover om zo'n ding aan te schaffen. Zo zijn ze uiteindelijk aan hun naam en adres gekomen en hebben ze een inval gepleegd. Wel een vette site overigens ^^

Stuur die site is, of mag dat niet hier :P
maaaaaaaaan zo zin in Loudness (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:11 

Hardtraxx Veteran

MovingMadness schreef:
Chukkels schreef:

Stuur die site is, of mag dat niet hier :P
maaaaaaaaan zo zin in Loudness (L)

Zou niet weten waarom het niet mag, er staan namelijk geen illegale dingen te koop. Maar ik PM je wel, voor het geval dat kindjes die site te veel gaan bekijken en ze door z'n voorraad heen zijn voordat ik er een aan kan schaffen als ik het geld ervoor heb :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:21 

Donateur

Wat kost zo geintje dan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:22 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Wat kost zo geintje dan? :huh:

Geintje? Het is een geweldige investering. Moet je nagaan hoeveel geld je eruit kan halen!

Maar die drukmachine kost een paar duizend euro. En dan moet je de rest nog xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:28 

Hardtraxx Elite

Ik vroeg me eigenlijk af wat eigenlijk jullie reden is om die pillekes te gebruiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:34 

Hardtraxx Veteran

D-Ruz schreef:
Ik vroeg me eigenlijk af wat eigenlijk jullie reden is om die pillekes te gebruiken?

Het genot, het gevoel, de euforie, de saamhorigheid, etc. Er is niks ter wereld wat dit gevoel kan evenaren, althans niet in legale manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:42 

Chukkels schreef:
D-Ruz schreef:
Het genot, het gevoel, de euforie, de saamhorigheid, etc. Er is niks ter wereld wat dit gevoel kan evenaren, althans niet in legale manier.

Dat dus. Het is een hele nieuwe dimensie aan belevingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 14:06 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Patrick Platenkamp ? xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 14:31 

Ik kwam deze net tegen, en moest meteen aan dit topic denken :whistle: :innocent:
Afbeelding
Vorige  1 ... 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic