Ik raad je 200 aan.modernization wrote:Rond de 60-70% zal het zitten, en als het ff kan in een capsule, dus slikken
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Vandaar dat ik moeite had met slapen!Olijfboompje wrote:Ik raad je 200 aan.modernization wrote:Rond de 60-70% zal het zitten, en als het ff kan in een capsule, dus slikken
Gewoon 200mg in 1 capsule en dan vroeg innemen? Of verdelen in 2 van 100mg en beetje spreiden?Olijfboompje wrote:Ik raad je 200 aan.modernization wrote:Rond de 60-70% zal het zitten, en als het ff kan in een capsule, dus slikken
Tja, goh, jij snoof daarna nog 300 mg ofzo wegChukkels wrote: Vandaar dat ik moeite had met slapen!![]()
200 in een keer voor het feest.modernization wrote: Gewoon 200mg in 1 capsule en dan vroeg innemen? Of verdelen in 2 van 100mg en beetje spreiden?
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Is 3/4 eekhoorn mooi om mee te starten? Of gewoon halfje
Zeker een halfje doen! Tenzij je de nieuwste batch hebtHoofdcoach wrote:Is 3/4 eekhoorn mooi om mee te starten? Of gewoon halfje
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Heb de goede nogmodernization wrote:Zeker een halfje doen! Tenzij je de nieuwste batch hebtHoofdcoach wrote:Is 3/4 eekhoorn mooi om mee te starten? Of gewoon halfje
Sstttt...Olijfboompje wrote:Tja, goh, jij snoof daarna nog 300 mg ofzo wegChukkels wrote: Vandaar dat ik moeite had met slapen!![]()
![]()
-
G
Ik deed op MOH een halfje en toen sloeg ie niet aan, maar bij een maat van me ging ie juist hardstikke lekker!Hoofdcoach wrote:Is 3/4 eekhoorn mooi om mee te starten? Of gewoon halfje
dus gewoon halfje doen
Uh, ja. Dat heb ik meestal wel gedaan. Maar dan ben je al wel heerlijk wappie hoor, moet ik eerlijk zeggenHoofdcoach wrote:En @ Chukkels, jij pakt toch 3/4 van een eekhoorn om mee te beginnen en daarna halfjes? Dat kan prima toch, wil het ook gaan doen op KO
Gaat hard met die eekhoorntjes
Heb overigens nog nooit meer dan 1 eekhoorn in totaal genomen op een feest
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
OkKSwoosh wrote:Ik deed op MOH een halfje en toen sloeg ie niet aan, maar bij een maat van me ging ie juist hardstikke lekker!Hoofdcoach wrote:Is 3/4 eekhoorn mooi om mee te starten? Of gewoon halfje
dus gewoon halfje doenen anders pak je een uurtje later gewoon halfje bij
deed ik ook en dan ga je heerlijk
Maarja wie weet loopt het nu heel anders, iedere keer is anders, dus ik doe gewoon weer halfjes
@Chukkels haha
Volgende vraag misschien een idee:Olijfboompje wrote:Iemand een leuke vraag?
Ben inspiratieloos haha
Weten jou ouders dat je gebruikt?
en dan nog paar mooie antwoorden verzinnen
Gedeelde eerste plaats met Chukkels nieuwe suggestieKevin-Raw wrote:Volgende vraag misschien een idee:Olijfboompje wrote:Iemand een leuke vraag?
Ben inspiratieloos haha
-
M
Wat doen jullie tegen de 'grote ogen' na het feest, heb namelijk geen zin als ik thuis kom met nog wat verwijde pupillen mijn ouders te zien.. na Hardbass ging het maar net goed dusss iemand tips of iets dergelijks? en krijg je van pep ook zulke verwijde pupillen of nog erger? Wil op Loudness namelijk weer iets gebruiken (max 2 pillen)
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Kun je niks tegen doen dat is gewoon een bijwerking. Dus zorgen dat je ouders je niet zien of bij vrienden ofzo slapen. Of snel zijn en binnen zijn voordat je ouders wakker zijnMovingMadness wrote:Wat doen jullie tegen de 'grote ogen' na het feest, heb namelijk geen zin als ik thuis kom met nog wat verwijde pupillen mijn ouders te zien.. na Hardbass ging het maar net goed dusss iemand tips of iets dergelijks? en krijg je van pep ook zulke verwijde pupillen of nog erger? Wil op Loudness namelijk weer iets gebruiken (max 2 pillen)
Wel is het zo dat ze klein worden als je buiten loopt en het alweer licht is maar zodra je dan naar binnen gaat worden ze weer zo
En ik mocht GEEN serieuze polls verzinnenOlijfboompje wrote:Gedeelde eerste plaats met Chukkels nieuwe suggestieKevin-Raw wrote:Volgende vraag misschien een idee:Olijfboompje wrote:Iemand een leuke vraag?
Ben inspiratieloos haha
Jij hebt altijd zulke geniale ideeënroberttt wrote:Bijpakken zodat ze nog groter worden
Nee, maar straks als het zonnetje schijnt, gewoon je zonnebril ophouden en snel naar boven gaan. Of gewoon je ogen half dichtgeknepen en sneaky de trap oplopen naar je kamer
Bij deze kan ik echt de meest idiote antwoorden verzinnenChukkels wrote:
En ik mocht GEEN serieuze polls verzinnen
Tja, dan heb ik ook nog wel een leuke voor je waarbij je de meest geniale antwoorden kan verzinnen:Olijfboompje wrote:Bij deze kan ik echt de meest idiote antwoorden verzinnenChukkels wrote:
"Hoe ben jij op het idee gekomen om te gebruiken?" of "Wat heeft jou overgehaald om te gebruiken?"
Dan hoef je geen Einstein te zijn om een poll te verzinnen hé
Die komen op het lijstje derbijChukkels wrote:Tja, dan heb ik ook nog wel een leuke voor je waarbij je de meest geniale antwoorden kan verzinnen:Olijfboompje wrote:Bij deze kan ik echt de meest idiote antwoorden verzinnenChukkels wrote:
"Hoe ben jij op het idee gekomen om te gebruiken?" of "Wat heeft jou overgehaald om te gebruiken?"
Dan hoef je geen Einstein te zijn om een poll te verzinnen hé
morgen avond als het mooi weer is ga ik truffels zoeken in het bos, als het meezit komen er ook nog eekhoorntjes langs rennen 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Pas maar op straks schrikken ze en klimmen ze een boom in!roberttt wrote:morgen avond als het mooi weer is ga ik truffels zoeken in het bos, als het meezit komen er ook nog eekhoorntjes langs rennen
Die van jou zijn wel braaf toch?Hoofdcoach wrote:Pas maar op straks schrikken ze en klimmen ze een boom in!roberttt wrote:morgen avond als het mooi weer is ga ik truffels zoeken in het bos, als het meezit komen er ook nog eekhoorntjes langs rennen
Geil! Ik wil ook weer trippenroberttt wrote:morgen avond als het mooi weer is ga ik truffels zoeken in het bos, als het meezit komen er ook nog eekhoorntjes langs rennen
Eerst die ene van mij waar een optie van South Park in zit volgende weekOlijfboompje wrote: Die komen op het lijstje derbij
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ja mijne zijn tamNando wrote:Die van jou zijn wel braaf toch?Hoofdcoach wrote:Pas maar op straks schrikken ze en klimmen ze een boom in!roberttt wrote:morgen avond als het mooi weer is ga ik truffels zoeken in het bos, als het meezit komen er ook nog eekhoorntjes langs rennen