Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 15:29 

Hardtraxx Addict

Hihi, wij hebben het zaterdag ook heel erg leuk gehad bij iemand thuis ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 15:34 

Donateur

Klos schreef:

Ja was het wat! :D verslagje aub,.

Hoe vonden die mensen het die het voor het eerrst deden?
wat had die goser nog gebruikt die aan die happy candy ging ofso, dat natuurlijk spul. soort trip middel

kom op tell us
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 16:15 

Hardtraxx Veteran

Delusiion schreef:
Chukkels schreef:
Triforces zien er echt geil uit. Maar voorlopig doe ik geen aankopen meer qua MDMA. Er zijn leukere dingen in de wereld en ga eerst nog m'n voorraadje opmaken :)

Ik miste je zaterdag :(

Ook al heb ik tot 6 uur/half 7 's ochtends wakker gelegen na Rebirth, ik had het nooit op volle toeren vol kunnen houden denk ik :P Zelfs niet als ik er nog een gram snelle in had gedonderd. Ben gewoon zo hard los gegaan op Rebirth dat ik op een gegeven moment zelfs het water in m'n maag voelde borrelen xd En als ik wél was gegaan had ik nu geen benen meer, want lopen gaat zeer stroef op het moment. En volleybal vandaag met sport op school heeft niet bepaald een positief effect erop gehad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 16:35 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Mijn supplier heeft de eekhoorns ingeruild voor die Zelda-pillen. Ben wel benieuwd op zich :)

Testresultaten zover zitten gemiddeld op 175 dus fijn snoepgoed! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 16:56 

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Triforces zien er echt geil uit. Maar voorlopig doe ik geen aankopen meer qua MDMA. Er zijn leukere dingen in de wereld en we gaan eerst nog chukkels zijn voorraadje opmaken :)

hulp nodig? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 17:00 

KSwoosh schreef:
roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Triforces zien er echt geil uit. Maar voorlopig doe ik geen aankopen meer qua MDMA. Er zijn leukere dingen in de wereld en we gaan eerst nog chukkels zijn voorraadje opmaken :)

hulp nodig? :whistle:

Ik help ook wel mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 17:12 

Hardtraxx Veteran

Ik deel geen enkel Eekhoorntje meer uit :P Fast Forward ook niet, aangezien die gewoon zo heilig zijn dat ik ze zelf geeneens ga opeten, maar de Q-Dance snoepjes gooi ik wel door de lucht heen als Sinterklaas weer in het land is, want die vreet ik sowieso nooit meer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 17:16 

Hardtraxx Veteran

Heb een vraagje. Op KO ben ik van plan 2 halfjes te nemen (eekhoorntjes), maar is het dan beter om om half 1 of 1 uur de eerste te droppen? Aangezien je ook moet wachten tot ie in slaat en zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 17:20 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Heb een vraagje. Op KO ben ik van plan 2 halfjes te nemen (eekhoorntjes), maar is het dan beter om om half 1 of 1 uur de eerste te droppen? Aangezien je ook moet wachten tot ie in slaat en zo.

1 uur en 4 uur. Die eerste werkt langer door dan de 2e (die wss sneller inslaat). Ik denk dat de eerste effectief 3 uur werkt (half 2-kwart voor 2 tot half 5-kwart voor 5) en de 2e helft werkt dan van half 5 tot 7 uur. En ja, ze moeten elkaar overlappen, anders kom je in een dipje terecht en daar wil je niet inzitten ;)

Maar goed, het is wel zo dat het bij iedereen verschillend is, maar dit hierboven is in ieder geval de logica. Hoewel snoepjes nooit te exact voorspellen zijn, aangezien heel veel factoren invloed hebben op de duur, opkomst, uitwerking en feeling :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 17:26 

Hardtraxx Veteran

Ja ik dacht ook al 1 uur en 4 uur. Is wel het meest logisch, maar als je 'm om half 1 dropt dan begint ie wss rond 1 uur in te slaan, dus dat is dan toch beter? En dan rond 4 uur de 2e pakken. Of werkt het 2e halfje sowieso minder lang?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 17:32 

Hardtraxx Veteran

Ik zou de tweede helft op gevoel pakken. Anders zit je heletijd te denken van is het al zo laat ....
Dat doe ik iig, als ik hem af voel zakken pak ik bij. Duurt toch sowieso nog even voordat die dan weer inslaat. ;)
En uhm denk dat 1 uur voor jou wel prima is. Half 1 is misschien net iets te vroeg...

En @ Chukkels, jij pakt toch 3/4 van een eekhoorn om mee te beginnen en daarna halfjes? Dat kan prima toch, wil het ook gaan doen op KO
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 17:36 

Donateur

Ik ga nooit meer bijpakken op gevoel, goh wat heb ik me daar door naar de klote geholpen op sommige feesten.

Dacht ik ooh is wat minder nu, ff snel bijpakken. Halfje erbij, 4 min later slaat die 1ste pil weer na ze top. Dus nog kats van de kaart, komt die andere er ook nog bij. Nou weer van de wereld :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 17:37 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Ik ga nooit meer bijpakken op gevoel, goh wat heb ik me daar door naar de klote geholpen op sommige feesten.

Dacht ik ooh is wat minder nu, ff snel bijpakken. Halfje erbij, 4 min later slaat die 1ste pil weer na ze top. Dus nog kats van de kaart, komt die andere er ook nog bij. Nou weer van de wereld :lol:

Haha bij mij werkte het prima. Ik keek natuurlijk wel of er al ongeveer 2,5 uur voorbij was :P
Nouja we gaan het zien op KO of het nog prima werkt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 17:49 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Klos schreef:

Ja was het wat! :D verslagje aub,.

Hoe vonden die mensen het die het voor het eerrst deden?
wat had die goser nog gebruikt die aan die happy candy ging ofso, dat natuurlijk spul. soort trip middel

kom op tell us

HAHA :P nou, ik en Mojo namen iets meer dan 'normaal' .. iets van 110-120 in 1x .. zodat we lekker zouden gaan :) en de anderen een portie van 1,5 keer het gewicht (ongeveer). En ze hebben genoten! Ik hoef zelf geen verslag meer te schrijven vind ik, misschien dat zij nog 1tje maken .. kalk ik 't wel hier neer ;)!
Maar die beste man met die happy cap sloeg dat over omdat hij OOK aan een receptje zat van de dokter :P (dus 2 lui die niks konden doen ..) alleen hij ging toch nog flink pilsen, had beetje pep op en werd enorm chill :D Dus al met al, hebben we zeker genoten ;) En ik ging behoorlijk hard, best vet :D Uurtje later ofzo nog klein beetje meer genomen (echt hele kleine mate (~20-30mg) om niet te lang door te gaan) en dat nog een uurtje later opnieuw.
Ik vind het persoonlijk erg tof, om lekker met je vrienden te spacen op lekkere hardstyle :D Lekker beuken in de woonkamer hahaha :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 18:09 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
roberttt schreef:

Haha bij mij werkte het prima. Ik keek natuurlijk wel of er al ongeveer 2,5 uur voorbij was :P
Nouja we gaan het zien op KO of het nog prima werkt xd

Ik kijk altijd op de tijd, maar door een vage reden vergeet ik de tijd weer zodra ik mijn mobiel weg doe..
Raar :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 19:09 

Hardtraxx Veteran

Iemand een leuke vraag? :P

Ben inspiratieloos haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 19:19 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Na zo'n weekend ben JIJ inspiratieloos?! Sjonge, valt me dat even van je tegen zeg! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 19:19 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:

Na zo'n weekend ben JIJ inspiratieloos?! Sjonge, valt me dat even van je tegen zeg! :/

Ja, beetje wel... :P
Mijn hersens staan op non actief ofzo :P :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 19:37 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Ik wil Chukkels graag bedanken voor het meehelpen verzinnen voor deze poll.

Sowieso deze! :loving:

M'n 2e keus is echter het document vernietigen of de eigenaar ermee chanteren (nadat ik de handleiding heb gekopieërt :whistle: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 20:01 

Hardtraxxer

Vraagje tussendoor, met Loudness wil ik pep gaan proberen, maar wel zondagavond gewoon kunnen slapen :P
Hoeveel mg raden jullie me aan? Graag gewoon in een capsule, zuiverheid weet ik nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 20:02 

Hardtraxx Veteran

modernization schreef:
Vraagje tussendoor, met Loudness wil ik pep gaan proberen, maar wel zondagavond gewoon kunnen slapen :P
Hoeveel mg raden jullie me aan? Graag gewoon in een capsule, zuiverheid weet ik nog niet.

1 gram werkt vast prima :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 20:06 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
modernization schreef:

1 gram werkt vast prima :thumbup:

:lol: :lol: :lol: Je weet dat ik 7 uur ná het feest nog steeds niet sliep hé? En dat was met minder dan een gram xd

Maar hier hebben we trouwens weinig aan. Als je een indicatie hebt van de pepzuiverheid, kunnen we je beter helpen. Want er zijn mensen die er echt 2 of 3 gram van op een avond naar binnen snatsen, maar dat is dan 30 tot 40% zuiver. Als je sterkere hebt, tussen de 65 en 70 heb je veel minder nodig. Verder maakt het ook nog uit of je snuift, slikt, plugt of injecteert. Dus we need some more info ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 20:06 

Hardtraxxer

in 1 capsule? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 20:08 

Hardtraxx Veteran

Giel H schreef:
in 1 capsule? :P

Makkelijk joh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 20:20 

Hardtraxxer

Rond de 60-70% zal het zitten, en als het ff kan in een capsule, dus slikken :P
Vorige  1 ... 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206 ... 267  Volgende