Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 22:31 

Hardtraxx Veteran

Jamz schreef:
Olijfboompje schreef:
Ik was er opt begin ook behoorlijk vaag van.
Tegen het einde merkte ik zelfs op dat ik aant schaatsen was.

Ja, ik kon niet eens uit mn woorden meer komen, mensen dachten dat ik aan de pillen zat maar dat was heel niet zo. Al voelde ik me wel zo, en was ik soms ff helemaal weg. Maar ik ging wel super lekker en heb zo hard lopen beuken, maat van me heeft zelfs z'n teennagel eraf gestampt :lol:

Hier precies hetzelfde, merkte dat ik een nieuwe sport had gevonden: rolschaatsen. Want ja, indoor is voorbij hé. Jezus wat ging m'n kaak tekeer. Gelukkig was ik nog wel helder genoeg bij geest om te beseffen dat kauwgom juist averrechts zou werken en me nog harder liet gaan, anders zaten mensen me helemaal vaag aan te kijken. Waar ik vorige week nog dacht dat niemand mijn aankeek, had ik gisteren dat gevoel juist weer wel xd

Vaag spul die pep, maar zo geniaal! :woot:

Ow jah, heb nog een bepaalde foto van ons Jamie, maar die is dus echt té erg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 22:39 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Jamz schreef:
Olijfboompje schreef:
Ik was er opt begin ook behoorlijk vaag van.
Tegen het einde merkte ik zelfs op dat ik aant schaatsen was.

Ja, ik kon niet eens uit mn woorden meer komen, mensen dachten dat ik aan de pillen zat maar dat was heel niet zo. Al voelde ik me wel zo, en was ik soms ff helemaal weg. Maar ik ging wel super lekker en heb zo hard lopen beuken, maat van me heeft zelfs z'n teennagel eraf gestampt :lol:

Hier precies hetzelfde, merkte dat ik een nieuwe sport had gevonden: rolschaatsen. Want ja, indoor is voorbij hé. Jezus wat ging m'n kaak tekeer. Gelukkig was ik nog wel helder genoeg bij geest om te beseffen dat kauwgom juist averrechts zou werken en me nog harder liet gaan, anders zaten mensen me helemaal vaag aan te kijken. Waar ik vorige week nog dacht dat niemand mijn aankeek, had ik gisteren dat gevoel juist weer wel xd

Vaag spul die pep, maar zo geniaal! :woot:

Ow jah, heb nog een bepaalde foto van ons Jamie, maar die is dus echt té erg :lol:
:lol:
Kauwgom in een droge bakkus werkt natuurlijk voor geen ene fucking meter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 22:42 

Hardtraxxer

gister op indicator losgegaan op 2 paarse triforce, wat een avond :woot:

begon rond half 2 met een hele en om 4 en 5 uur een halfje erin, had de hele avond energie en na het feest ook nog genoeg power. vandaag wel beetje leeg gevoel (psychologisch) gehad, hopen dat het morgen weg is.

maar paarse triforce zijn echt toppers :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 23:02 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Hier precies hetzelfde, merkte dat ik een nieuwe sport had gevonden: rolschaatsen. Want ja, indoor is voorbij hé. Jezus wat ging m'n kaak tekeer. Gelukkig was ik nog wel helder genoeg bij geest om te beseffen dat kauwgom juist averrechts zou werken en me nog harder liet gaan, anders zaten mensen me helemaal vaag aan te kijken. Waar ik vorige week nog dacht dat niemand mijn aankeek, had ik gisteren dat gevoel juist weer wel

Vaag spul die pep, maar zo geniaal!

Whahaha held :P Ik voelde me ook erg bekeken maar dat hoort erbij, en vond de interactie tegenover anderen weer helemaal geweldig wahah. Mijn kaak ging juist niet tekeer! Maar ik hield ze juist stijf op elkaar, wat resulteert toen ik bij n maat thuis kwam, dat ik enorm pijn aan m'n tanden had :P Maar ach chuckie, t was echt een grote bende wahahah.
Chukkels schreef:
Ow jah, heb nog een bepaalde foto van ons Jamie, maar die is dus echt té erg

Zal toch wel meevallen ? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 23:25 

Hardtraxx Addict

begin toch wel benieuwd te worden naar pep :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 23:33 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
:lol:
Kauwgom in een droge bakkus werkt natuurlijk voor geen ene fucking meter.

Normaal als ik drugs op heb, dan kan ik echt de hele avond met 1 kauwgompje doen. (record staat op 9 uur xd ) Vooral met XTC op. Tenzij hij in je mond smelt, dan spuug ik hem wel uit, maar meestal is dat niet zo bij Sportlife :P

Jamz schreef:
Chukkels schreef:
Hier precies hetzelfde, merkte dat ik een nieuwe sport had gevonden: rolschaatsen. Want ja, indoor is voorbij hé. Jezus wat ging m'n kaak tekeer. Gelukkig was ik nog wel helder genoeg bij geest om te beseffen dat kauwgom juist averrechts zou werken en me nog harder liet gaan, anders zaten mensen me helemaal vaag aan te kijken. Waar ik vorige week nog dacht dat niemand mijn aankeek, had ik gisteren dat gevoel juist weer wel

Vaag spul die pep, maar zo geniaal!

Whahaha held :P Ik voelde me ook erg bekeken maar dat hoort erbij, en vond de interactie tegenover anderen weer helemaal geweldig wahah. Mijn kaak ging juist niet tekeer! Maar ik hield ze juist stijf op elkaar, wat resulteert toen ik bij n maat thuis kwam, dat ik enorm pijn aan m'n tanden had :P Maar ach chuckie, t was echt een grote bende wahahah.

Tja, hoort er inderdaad bij. Kan me er ook niet meer aan ergeren. Er liepen mensen bij die er echt 20x zo vercracked uitzagen als ik. Heb m'n mond ook helemaal naar de klote gebeten, tandartsbezoekje wordt leuk binnenkort xd

Jamz schreef:
Chukkels schreef:
Ow jah, heb nog een bepaalde foto van ons Jamie, maar die is dus echt té erg

Zal toch wel meevallen toch ? :lol:

Nee :lol: Diegene waar we beide een zonnebril op hebben is wél geslaagd, op de zeiknatte t-shirts na :P
Ben wel blij met m'n Nokia N8 overigens. Vies goede kwaliteit foto's en filmpjes, inclusief geniaal geluid :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 23:57 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Tja, hoort er inderdaad bij. Kan me er ook niet meer aan ergeren. Er liepen mensen bij die er echt 20x zo vercracked uitzagen als ik. Heb m'n mond ook helemaal naar de klote gebeten, tandartsbezoekje wordt leuk binnenkort

Oja hoor, dat vond ik ook wel, echt vercracked zag je er niet uit hoor.. Maar je mond kapot bijten is wel erg kut ja :/
Chukkels schreef:
Nee Diegene waar we beide een zonnebril op hebben is wél geslaagd, op de zeiknatte t-shirts na
Ben wel blij met m'n Nokia N8 overigens. Vies goede kwaliteit foto's en filmpjes, inclusief geniaal geluid

Ja, begrijp ik heel goed want ze zijn scherp, en dat zeiknatte t-shirts viel bij mij opzich wel mee, toen we later voor die airco stonden was t geen probleem, alleen kreeg er wel koppijn van zeg :thumbdown:

Ik vind ik pep echt een fijne drug voor feesten die wat langer duren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 00:43 

Donateur

Stomme drank ... Geef mij maar pillen be fijnst dan dronken zijn :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 00:45 

Hardtraxx Veteran

Jamz schreef:
Chukkels schreef:
Tja, hoort er inderdaad bij. Kan me er ook niet meer aan ergeren. Er liepen mensen bij die er echt 20x zo vercracked uitzagen als ik. Heb m'n mond ook helemaal naar de klote gebeten, tandartsbezoekje wordt leuk binnenkort

Oja hoor, dat vond ik ook wel, echt vercracked zag je er niet uit hoor.. Maar je mond kapot bijten is wel erg kut ja :/

Ja heb er inderdaad wel eens erger uitgezien haha. Maar van pep wordt je ook niet de knapste, getuige de foto's :P

Jamz schreef:
Ik vind ik pep echt een fijne drug voor feesten die wat langer duren!

Vind het meer een fijne drug voor feesten die wat harder gaan. Dus in de juiste area's op de festivals of indoor feestjes waar het hardere spul gedraaid wordt, waaronder Loudness. :)

roberttt schreef:
Stomme drank ... Geef mij maar pillen be fijnst dan dronken zijn :thumbdown:

(veel) drank + pillen en je hebt een leukere tijd dan LSD. Tenmiste, qua visuals :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 00:47 

Donateur

Zal ik nu heel eekhoorntje nemen, enfant over 6 uren na sxhool :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 00:48 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Zal ik nu heel eekhoorntje nemen, enfant over 6 uren na sxhool :lol:

Ik zie je er zo voor aan... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 00:49 

Donateur

Ik pook eigenlijk, dus ga maar snel slapen voor dat ik gekke dingen ga doen welterusten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 02:17 

Hardtraxxer

Morgen maar een boomplukdagje ingelast, kunnen we weer ff vooruit met XXlerator, Superbash en Fantasy Island.

Btw, mss wel grappig om te vermelden, maar ik had tijd terug aantal berichten van Squirrie gelezen en alles, blijkt later gewoon oud klasgenoot te zijn! Halverwege maart maar weer eens opgebeld om naar Superbash te gaan met nog iemand uit de buurt en echt genoten die avond!

@Squirrie: Met XXlerator Easter mooi weer los :):) Ging je nou mephedrone doen?

Verder nog mensen die XXlerator Easter gaan? Altijd leuk om ff langs te huppelen zoals vorige keer bij xx! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 09:17 

Donateur

Een heerlijke week is begonnen, na een fantastisch weekend te hebben gehad. Aankomend weekend mag er weer lekker geknald worden!! :love:
Laatste keer was Hardbass dus heb dr wel weer ff zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 11:12 

Donateur

Mijn supplier heeft de eekhoorns ingeruild voor die Zelda-pillen. Ben wel benieuwd op zich :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 11:44 

Donateur

dawasiknie schreef:
Mijn supplier heeft de eekhoorns ingeruild voor die Zelda-pillen. Ben wel benieuwd op zich :)

oke, ja mijne heeft de eekhoorntjes geruild voor die triforces ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 11:55 

Donateur

Zelda triforce is hetzelfde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 12:02 

Donateur

dawasiknie schreef:
Zelda triforce is hetzelfde :P

ow wist ik niet! :$ toevallig! :P Misschien hebben we wel dezelfde dealer :lol:

ik betaal 2,50 . jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 12:09 

Donateur

260 voor 100
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 12:15 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
260 voor 100

Met zegels? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 12:34 

Donateur

Wel inclusief verzendkosten :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 14:00 

Hardtraxx Veteran

Triforces zien er echt geil uit. Maar voorlopig doe ik geen aankopen meer qua MDMA. Er zijn leukere dingen in de wereld en ga eerst nog m'n voorraadje opmaken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 14:03 

Donateur

Chukkels schreef:
Triforces zien er echt geil uit. Maar voorlopig doe ik geen aankopen meer qua MDMA. Er zijn leukere dingen in de wereld en we gaan eerst nog chukkels zijn voorraadje opmaken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 14:06 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Triforces zien er echt geil uit. Maar voorlopig doe ik geen aankopen meer qua MDMA. Er zijn leukere dingen in de wereld en ga eerst nog m'n voorraadje opmaken :)

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 15:23 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:

Ik miste je zaterdag :(
Vorige  1 ... 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic