Olijfboompje schreef:
Kauwgom in een droge bakkus werkt natuurlijk voor geen ene fucking meter.
Normaal als ik drugs op heb, dan kan ik echt de hele avond met 1 kauwgompje doen. (record staat op 9 uur

) Vooral met XTC op. Tenzij hij in je mond smelt, dan spuug ik hem wel uit, maar meestal is dat niet zo bij Sportlife

Jamz schreef:
Chukkels schreef:
Hier precies hetzelfde, merkte dat ik een nieuwe sport had gevonden: rolschaatsen. Want ja, indoor is voorbij hé. Jezus wat ging m'n kaak tekeer. Gelukkig was ik nog wel helder genoeg bij geest om te beseffen dat kauwgom juist averrechts zou werken en me nog harder liet gaan, anders zaten mensen me helemaal vaag aan te kijken. Waar ik vorige week nog dacht dat niemand mijn aankeek, had ik gisteren dat gevoel juist weer wel
Vaag spul die pep, maar zo geniaal!
Whahaha held

Ik voelde me ook erg bekeken maar dat hoort erbij, en vond de interactie tegenover anderen weer helemaal geweldig wahah. Mijn kaak ging juist niet tekeer! Maar ik hield ze juist stijf op elkaar, wat resulteert toen ik bij n maat thuis kwam, dat ik enorm pijn aan m'n tanden had

Maar ach chuckie, t was echt een grote bende wahahah.
Tja, hoort er inderdaad bij. Kan me er ook niet meer aan ergeren. Er liepen mensen bij die er echt 20x zo vercracked uitzagen als ik. Heb m'n mond ook helemaal naar de klote gebeten, tandartsbezoekje wordt leuk binnenkort

Jamz schreef:
Chukkels schreef:
Ow jah, heb nog een bepaalde foto van ons Jamie, maar die is dus echt té erg
Zal toch wel meevallen toch ?

Nee

Diegene waar we beide een zonnebril op hebben is wél geslaagd, op de zeiknatte t-shirts na

Ben wel blij met m'n Nokia N8 overigens. Vies goede kwaliteit foto's en filmpjes, inclusief geniaal geluid