Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 14:53 

Hardtraxx Veteran

Jamz schreef:
Chukkels schreef:
Best wel grappig op zich. Loop je naar het midden van de zaal om een beetje uit het zicht van de security te staan om bij te pakken, zie je echt iedereen die daar staat te kijken wat je doet
wel vet dat andere wouse gasten daar een beetje ons af gingen dekken. Schrok trouwens wel ff toen er een gast aan kwam lopen in een blauw shirt dat verdacht veel op die van de security leek. Zeker toen hij ook nog een al kijkend voor ons bleef staan haha

Ja dat was zeer fijn dat ze dat deden, maar jij trilde ook helemaal man :P Alsof je enorm zenuwachtig was, maar ach dat was eigelijk wel melig om te zien >.<

Het was eigenlijk ook nog te vroeg voor mij om bij te pakken haha. Ik ging toen nog op volle toeren. Ik wou eigenlijk tegen het einde van de set pakken, maar jij wou zo nodig wat eerder, dus dan doe ik wel mee. :P
Had misschien toch nog half uurtje moeten wachten, want bij Crypsis ging ik echt kneiter hard. Was wel lekker op zich :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 14:54 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Ik zag op den duur ook een kerel bijpakken. Toen zag hij dat ik keek en ik had oordopjes in. Komt ie naar me toe en vraagt hij: Ben je een verrader? Ik snapte niet wat hij bedoelde en toen doelde hij op mn oordopjes. Hij dacht dat ik undercover was ofzo. :lol:
Nog flink staan lachen met de vent. :P

Haha, ja, ik heb er ook echt veel zien pakken :P

Dan keken ze mij aan en zeiden ze niet; ''Niet zeggen he''
Ik zo; ''Ik zal het door de vingers zien jongeman''
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 14:56 

zo, gisteravond weer lekker lopen spacen :P
die eekhoorntjes deden weer goed hun werk :D
bij een maat van me deed de 1e halve meteen goed zijn werk, terwijl bij mij niet gebeurde, dus uurtje later maar nog een halfje genomen, en toen ging ik ook heel erg lekker :D genieten :P
andere maat van me ging ook best lekker volgens mij :P hij ging iig wel egt dik los!

mooie avond :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 14:59 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
bij een maat van me deed de 1e halve meteen goed zijn werk, terwijl bij mij niet gebeurde, dus uurtje later maar nog een halfje genomen, en toen ging ik ook heel erg lekker :D genieten :P
andere maat van me ging ook best lekker volgens mij :P hij ging iig wel egt dik los!

Haha, blij te horen dat het goed is gekomen :thumbup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 15:03 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Jamz schreef:
Chukkels schreef:
Best wel grappig op zich. Loop je naar het midden van de zaal om een beetje uit het zicht van de security te staan om bij te pakken, zie je echt iedereen die daar staat te kijken wat je doet
wel vet dat andere wouse gasten daar een beetje ons af gingen dekken. Schrok trouwens wel ff toen er een gast aan kwam lopen in een blauw shirt dat verdacht veel op die van de security leek. Zeker toen hij ook nog een al kijkend voor ons bleef staan haha

Ja dat was zeer fijn dat ze dat deden, maar jij trilde ook helemaal man :P Alsof je enorm zenuwachtig was, maar ach dat was eigelijk wel melig om te zien >.<

Het was eigenlijk ook nog te vroeg voor mij om bij te pakken haha. Ik ging toen nog op volle toeren. Ik wou eigenlijk tegen het einde van de set pakken, maar jij wou zo nodig wat eerder, dus dan doe ik wel mee. :P
Had misschien toch nog half uurtje moeten wachten, want bij Crypsis ging ik echt kneiter hard. Was wel lekker op zich :)

Hahah volle toeren sowieso. Was voor mij ook wel verstandiger geweest denk ik, dat vind ik juist het kutte aan pep, dat je denkt dat je meer wilt enzo maar dat eigelijk niet eens nodig is. Maar al met dat was Crypsis indd heeeerlijk :p Ik heb me kapot gestampt, gaan we bij KO ook nog even overdoen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 15:04 

Hardtraxxer

hoeveel mg is 1 lik mdma ongeveer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 15:05 

Hardtraxx Veteran

Giel H schreef:
hoeveel mg is 1 lik mdma ongeveer?

>.<

Je kan moeilijk inschatten hoeveel mg je op je vinger hebt zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 15:11 

Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:

Haha, blij te horen dat het goed is gekomen :thumbup: :thumbsup:

haha zeker :D
alleen ben ik nu al weer door de helft heen op 1 avond xd maarja, daar heb ik ze ook voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 15:52 

ook grappig btw, ik kwam gister een kerel tegen, en die had minstes een stuk of 50 witte duiven bij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 15:56 

Hardtraxx Veteran

Jamz schreef:
Hahah volle toeren sowieso. Was voor mij ook wel verstandiger geweest denk ik, dat vind ik juist het kutte aan pep, dat je denkt dat je meer wilt enzo maar dat eigelijk niet eens nodig is. Maar al met dat was Crypsis indd heeeerlijk :p Ik heb me kapot gestampt, gaan we bij KO ook nog even overdoen! :thumbup:

Stelletje snuifduiven xd
KSwoosh schreef:
alleen ben ik nu al weer door de helft heen op 1 avond xd maarja, daar heb ik ze ook voor :P

Haha, wtf xd
Da's wel heel erg vlug :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:05 

Hardtraxx Veteran

Leuk om de verhalen te lezen :loving: klinkt als een mooi weekend voor velen!!
Ik zaterdag aan de eekhoorns, heb er zin in ! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:51 

Olijfboompje schreef:
Jamz schreef:

Stelletje snuifduiven xd
KSwoosh schreef:

Haha, wtf xd
Da's wel heel erg vlug :P

tja het was gelukkig niet voor mezelf alleen :P
ik had gerekend op mij en 1 maat, maar bleek dat die andere ook niet had, dus die mocht ook mee doen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:54 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Jamz schreef:

Stelletje snuifduiven xd

weet je wat mij niet zint?
Dat dit komt van een man
die slikken kut vind
en alles snuift wat hij snuiven kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 17:11 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Jamz schreef:

Stelletje snuifduiven xd

weet je wat mij niet zint?
Dat dit komt van een man
die slikken kut vind
en alles snuift wat hij snuiven kan

:x
KSwoosh schreef:
tja het was gelukkig niet voor mezelf alleen :P
ik had gerekend op mij en 1 maat, maar bleek dat die andere ook niet had, dus die mocht ook mee doen ^^

Haha, oke dan :P
Daar gaat je voorraadje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 17:16 

Donateur

Gisteravond ff te horen gekregen dat me dealer aan TRIFORCES KAN KOMEN!!!! :yay:

voor een mooi prijsje van 2,50 p stuk!! :love:

ilovemijndealer :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 17:18 

Kevin-Raw schreef:
Gisteravond ff te horen gekregen dat me dealer aan TRIFORCES KAN KOMEN!!!! :yay:

watskeburt! lekker goedkoop :D
hoe zwaar waren ze ookalweer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 17:21 

Donateur

KSwoosh schreef:
Kevin-Raw schreef:

haha ik kan altijd zo goedkoop regelen ;) alleen vertel ik dat niet iedereen. 200+ mg hoorde ik van chukkels :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 17:23 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
KSwoosh schreef:
Kevin-Raw schreef:

haha ik kan altijd zo goedkoop regelen ;) alleen vertel ik dat niet iedereen. 200+ mg hoorde ik van chukkels :drool:

:/
Ze zijn volgens de mensen die ik ken tussen de 160-190 spreiding.
Zeer wisselend dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 17:46 

Donateur

Nou in ieder geval beter dan de nieuwe batch van groene eekhoorntjes ;)
dus ik ben blij! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 17:55 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
KSwoosh schreef:
Kevin-Raw schreef:

lol heb nooit gezegd dat die dingen 200+ waren. Ff zijn de enige met 200+ die het afgelopen jaar in omloop waren. Triforce zijn trouwens 165-190 met een gemiddelde van 175. Mike vroeg me er gisteren ook al naar. Super zuivere pillen die de opvolger van de eekhoorn zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 18:32 

Hardtraxx Veteran

2,50 das goedkoop :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 18:37 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
De meeste feesten worden nu afgewerkt op pep voor mij als ik ga spacen. Wat is dat spul me toch een partij goddelijk. Zoveel beter dan XTC! Als ik over 8 uur tijd 5 minuten heb stilgestaan dan is het veel. Non-stop los gaan en beuken voor het leven zonder ook maar enig teken van vermoeidheid te voelen. Heerlijk! :loving:

Zo ziet elk feest er bij mij dus ook uit sinds ik erachter ben dat pep zoveel beter is dan xtc :thumbsup: :bomb:

Heb weer de hele nacht liggen raggen op Masters alsof mijn leven ervan af hing.
Helaas wel 2 keer een bloedneus gehad, dat heb ik nog nooit eerder gehad op een feest.

Op de after ook nog even 2 nieuwe drugs toe kunnen voegen aan het lijstje: Ketamine en poppers :')
Ketamine is gewoon vaaaag. En poppers is niet mijn ding, mijn hart ging zo tekeer, echt niet goed :x
Heb een uurtje kunnen slapen, van half 2 tot half 3, daarna maar weer uit bed gegaan :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 20:38 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Jamz schreef:

Stelletje snuifduiven xd

Viel reuze mee hoor.. maar had half jaar geen pep meer gebruikt, waardoor ik gewoon knettervaag was op n gegeven moment. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 20:45 

Hardtraxx Veteran

Jamz schreef:
Olijfboompje schreef:
Jamz schreef:

Stelletje snuifduiven xd

Viel reuze mee hoor.. maar had half jaar geen pep meer gebruikt, waardoor ik gewoon knettervaag was op n gegeven moment. :lol:

Ik was er opt begin ook behoorlijk vaag van.
Tegen het einde merkte ik zelfs op dat ik aant schaatsen was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 20:50 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Ik was er opt begin ook behoorlijk vaag van.
Tegen het einde merkte ik zelfs op dat ik aant schaatsen was.

Ja, ik kon niet eens uit mn woorden meer komen, mensen dachten dat ik aan de pillen zat maar dat was heel niet zo. Al voelde ik me wel zo, en was ik soms ff helemaal weg. Maar ik ging wel super lekker en heb zo hard lopen beuken, maat van me heeft zelfs z'n teennagel eraf gestampt :lol:
Vorige  1 ... 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic