nogalSquirrie wrote:Lekker gespaced vannacht?Chukkels wrote:dat valt niet te ontkennenOlijfboompje wrote:Geniaal avondje achter de rug
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Candyflipping?Chukkels wrote:nogalSquirrie wrote:Lekker gespaced vannacht?Chukkels wrote: dat valt niet te ontkennenheb het enorm naar mijn zin gehad
ja
en heerlijk buiten in het bos en de stad lopen spacen. Heerlijk! 
-
G
wat zijn volgens jullie eigenlijk de beste manieren om je snoepjes ergens mee naar binnen te nemen?
in je boxer of los op je lul plakken.KSwoosh wrote:wat zijn volgens jullie eigenlijk de beste manieren om je snoepjes ergens mee naar binnen te nemen?
Moet dit nu weer op forum vermeld worden?Chukkels wrote:in je boxer of los op je lul plakken.KSwoosh wrote:wat zijn volgens jullie eigenlijk de beste manieren om je snoepjes ergens mee naar binnen te nemen?
En tja eigenlijk kan je ze overal op je lichaam verstoppen, fouilleren voelen ze het vaak toch niet! Alleen als snuffie je ruikt ben je gewoon de sjaak, hoe goed je het ook hebt verstopt
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Idd naar binnen meenemen is zo simpel.. Fouilleren stelt geen hol voor vaak
Vrienden hebben opeens ook rare pillen in huis gehaald voor vanavond.
Zijn driehoekig van vorm, wit, en redelijk plat maar wel redelijk groot.
Logo weet ik zo even niet. Heb ze nog nooit gezien in ieder geval. Ze zeggen dat er 130mg in zit.
Hopelijk is dat ook zo
Heb zelf wel een enorme tegenvaller, vent waar ik via via pep van zou krijgen blijkt opgepakt te zijn.
Moet nog even kijken hoe ik vanavond dus rondkom
Logo weet ik zo even niet. Heb ze nog nooit gezien in ieder geval. Ze zeggen dat er 130mg in zit.
Hopelijk is dat ook zo
Heb zelf wel een enorme tegenvaller, vent waar ik via via pep van zou krijgen blijkt opgepakt te zijn.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Als je het niet vertrouwt niet doenDarkNoize wrote:Vrienden hebben opeens ook rare pillen in huis gehaald voor vanavond.
Hopelijk is dat ook zo![]()
Hmm iedereen aan het spacen nu en vanavond.. 
Was het maar waar!roberttt wrote:Hmm iedereen aan het spacen nu en vanavond..
Ik zit hier hele weekend te cleanen van alle soorten op de wereld omdat er tentamens zijn!
Volgende keer moet er wel pep op voorraad zijn, kan ik 's nachts goed verder met studeren
Waarom is alles engels?
En dan ook nog aardig verlept engels
Festuca wrote:Waarom is alles engels?
-
G
internationaal heFestuca wrote:Waarom is alles engels?
-
T
Mensen! Ik leef nog 
-
M
Hoe was MoH?wesskeej wrote:Mensen! Ik leef nog
Wat heb je allemaal genuttigd haha:
De meeste feesten worden nu afgewerkt op pep voor mij als ik ga spacen. Wat is dat spul me toch een partij goddelijk. Zoveel beter dan XTC! Als ik over 8 uur tijd 5 minuten heb stilgestaan dan is het veel. Non-stop los gaan en beuken voor het leven zonder ook maar enig teken van vermoeidheid te voelen. Heerlijk! 
Ik was meer vaag van de pep dan echt super opgepept zeg.. jezus wat een gebeuk bij Rebirth!
Ik heb een opfrismomentje nodig, want ik heb veel mensen van HT ontmoet, maar eigenlijk had ik geen zin in superlange gesprekken haha 
Gewoon non-stop doorbeuken. Praten kan wel in de intro's van een nieuwe set, bepaalde eeuwig durende breaks a la wasted pinguinz tracks of bijpakmomentjes.Olijfboompje wrote:Ik heb een opfrismomentje nodig, want ik heb veel mensen van HT ontmoet, maar eigenlijk had ik geen zin in superlange gesprekken haha
Maar inderdaad tijdens climaxen moeten mensen gewoon raggen en niet aan je kop zeuren
het vdk-gehalte lag extreem hoog op Rebirth overigens en er waren wat mensen bij (vooral minderjarigen) die echt niet met drugs om konden gaan en nauwelijks nog op hun benen konden staan. Dan vraag je je af waar die strenge controle bij de ingang voor was
Dat hebben we zeker wel gedaan zegChukkels wrote:Gewoon non-stop doorbeuken
Chuckie, dat vergeet ik nooit meerChukkels wrote:bijpakmomentjes.
Ondanks dat wel veel mensen vdk ja, vooral bij minderjarigen. Ik heb vanacht gelukkig kunnen slapen na de after waar ik echt blij om ben
-
C
Stond een S'je op... bevatten 130mg menthol...DarkNoize wrote:Vrienden hebben opeens ook rare pillen in huis gehaald voor vanavond.
Hopelijk is dat ook zo![]()
smintjes heten ze volgens mij
Best wel grappig op zich. Loop je naar het midden van de zaal om een beetje uit het zicht van de security te staan om bij te pakken, zie je echt iedereen die daar staat te kijken wat je doetJamz wrote:Dat hebben we zeker wel gedaan zegChukkels wrote:Gewoon non-stop doorbeuken
Chuckie, dat vergeet ik nooit meerChukkels wrote:bijpakmomentjes.
Ondanks dat wel veel mensen vdk ja, vooral bij minderjarigen. Ik heb vanacht gelukkig kunnen slapen na de after waar ik echt blij om ben
wel vet dat andere wouse gasten daar een beetje ons af gingen dekken. Schrok trouwens wel ff toen er een gast aan kwam lopen in een blauw shirt dat verdacht veel op die van de security leek. Zeker toen hij ook nog een al kijkend voor ons bleef staan haha
Ja dat was zeer fijn dat ze dat deden, maar jij trilde ook helemaal manChukkels wrote:Best wel grappig op zich. Loop je naar het midden van de zaal om een beetje uit het zicht van de security te staan om bij te pakken, zie je echt iedereen die daar staat te kijken wat je doet
wel vet dat andere wouse gasten daar een beetje ons af gingen dekken. Schrok trouwens wel ff toen er een gast aan kwam lopen in een blauw shirt dat verdacht veel op die van de security leek. Zeker toen hij ook nog een al kijkend voor ons bleef staan haha