Pommer wrote:ikn haaatdrugs
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
T
Oke, voor alle gegadigden;
4-FMP snuiven raad ik af.
In detail treden doe ik verder niet
Haha kut hè
brand als de ziekte niet normaal 
Tja, wie niet luisteren wil, moet maar voelen héOlijfboompje wrote:Oke, voor alle gegadigden;
-
T
Ik zal het volgend weekend wel in me oog steken kijken of dat werktOlijfboompje wrote:Oke, voor alle gegadigden;
CareChukkels wrote: Tja, wie niet luisteren wil, moet maar voelen hé
Stukje neus eraf, helpt misschien wanneer ik keertje klappen krijg
Haha doe jij datwesskeej wrote:Ik zal het volgend weekend wel in me oog steken kijken of dat werktOlijfboompje wrote:Oke, voor alle gegadigden;
Intens genot.dawasiknie wrote:Pluggen die shit jwz!
-
C
Gisteren tijdens Hard Nature lag er een klein zakje met groen, gele en bruine pilletjes... vol me hak er op gezet, zakje kapot en pilletjes ook..
Rommel! als ikermee naar de bewaking zou gaan kon ik gepakt worden voor bezit terwijl ik niks had
Rommel! als ikermee naar de bewaking zou gaan kon ik gepakt worden voor bezit terwijl ik niks had
-
T
Vrienden van me wouden vanmiddag een weddenschap aan met me gaan
Als ik 2 maanden lang geen drugs zou gebruiken zou ik van hun 200 euro krijgen.
Als ik in die 2 maanden iets gebruik moest ik hun 100 euro geven
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
ik geef je er een 10tje bovenop als het je luktwesskeej wrote:Vrienden van me wouden vanmiddag een weddenschap aan met me gaan![]()
-
T
Heb al nee gezegd want weet toch wel dat het me niet gaat lukken 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
junkwesskeej wrote:Heb al nee gezegd want weet toch wel dat het me niet gaat lukken
-
T
I knowRAW-vizion wrote:junkwesskeej wrote:Heb al nee gezegd want weet toch wel dat het me niet gaat lukken
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
okrobkuh1990 wrote:Gisteren tijdens Hard Nature lag er een klein zakje met groen, gele en bruine pilletjes... vol me hak er op gezet, zakje kapot en pilletjes ook..
Haha ik zou ook keihard nee zeggen!wesskeej wrote:I knowRAW-vizion wrote:junkwesskeej wrote:Heb al nee gezegd want weet toch wel dat het me niet gaat lukken
Hoofdcoach de nieuwe Rutte?Hoofdcoach wrote:okrobkuh1990 wrote:Gisteren tijdens Hard Nature lag er een klein zakje met groen, gele en bruine pilletjes... vol me hak er op gezet, zakje kapot en pilletjes ook..
voor wie het fragment niet kent --> klik hier
Als ik het echt wil voor het geld, dan gaat het me ook wel lukken. Probleem is, ik wil het gewoon nietwesskeej wrote:Heb al nee gezegd want weet toch wel dat het me niet gaat lukken
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Haha zeer lastig jaChukkels wrote:Als ik het echt wil voor het geld, dan gaat het me ook wel lukken. Probleem is, ik wil het gewoon nietwesskeej wrote:Heb al nee gezegd want weet toch wel dat het me niet gaat lukken
tja, ik zou best geheelonthouder kunnen worden als ik zou willen (op tabak na), want op alcohol ben ik na 5 jaar ook geheel op uitgekeken, dus wellicht is dat met andere drugs ook zoHoofdcoach wrote:Haha zeer lastig jaChukkels wrote:Als ik het echt wil voor het geld, dan gaat het me ook wel lukken. Probleem is, ik wil het gewoon nietwesskeej wrote:Heb al nee gezegd want weet toch wel dat het me niet gaat lukken
haha dan zoek je wel weer andere drugs, of combineer je van alles door elkaar 
Zoals? Red Bull?roberttt wrote:haha dan zoek je wel weer andere drugs, of combineer je van alles door elkaar
na 2cb + Xtc + Metholyne + 4-fmp + joint + Drank ofzo, lijkt me wel is een geinige combi 
2 weken niks gebruikt, dus dat word weer gigantisch uit me stekker op masters! 
Tja, zal ook best zo zijnroberttt wrote:na 2cb + Xtc + Metholyne + 4-fmp + joint + Drank ofzo, lijkt me wel is een geinige combi
Maar ik had het over drugs in het algemeen. Geen van dat alles dus meer, inclusief XTC, mephedrone en wat the heck er anders ook maar te vinden is. Geheelonthouder dus, op tabak na
Begint zo standaard te worden hé. Of misschien verwacht je gewoon te veel van de Fast Forwards... At the moment denk ik dat ik mijn top 2 maar omgooi naar 1. Eekhoorn 2. Fast Forward. Maar ja, eens ff kijken op Defqon hoe een hele FF valtroberttt wrote:Ja op X ben ik ook wel uitgekeken.