Haha, ja, dat is typisch ritalinwrote: Leip is niet het juiste woord, niet stil zitten en had het idee dat mijn hart zo ongeveer Mach 4 ging, maar dat was niet zo. Echt kut
Onrustig worden mensen ervan behalve mensen zoals Robert met ADD of ADHD.
Haha, ja, dat is typisch ritalinwrote: Leip is niet het juiste woord, niet stil zitten en had het idee dat mijn hart zo ongeveer Mach 4 ging, maar dat was niet zo. Echt kut
Je hebt die stoornis welwrote:Heb die ziekte niet ! Concentratie probleem.
Bwhahaha, geweldig :')wrote:Om me heen kijken, drinken pakken, weer paranoia om me heen kijken, weer drinken
10 min later
pissen, weer naar binnen, pissen, ect.ect.
Je hebt shizofreen, ADD en ADHD!wrote:welke stoornis :p is mij nooit uitgelegd. Was nog jong * nu nog *
Chill levenwrote:Was een uitprobeersel
Heb er nog 10 liggen + 2 uit mijn groep hebben ADHD, en hebben thuis dus bergen met die troep liggen
En bedanktwrote:Je hebt shizofreen, ADD en ADHD!wrote:welke stoornis :p is mij nooit uitgelegd. Was nog jong * nu nog *
Ik hoef ook geen soepjewrote:En bedanktwrote:Je hebt shizofreen, ADD en ADHD!wrote:welke stoornis :p is mij nooit uitgelegd. Was nog jong * nu nog *jij krijgt vanavond geen snoepje ...
Truewrote:lijntje dan
Lolz.wrote:Gister weer een jonko gerookt, vanavond weer op mn eigen bday, word ook 1 grote boel
Robert gok ik zowrote:Lekker spacen in de trein, hoe zou dat zijn?
Heerlijk met 2c-b, wie doet er mee?
doe et na een feest en er doen heel veel mensen meewrote:Lekker spacen in de trein, hoe zou dat zijn?
Heerlijk met 2c-b, wie doet er mee?
slapenwrote:Zeg mensen ik zie er nu best wel vercracked uit wat kan je daar tegen doen
Slapen zal niet lukken denk ik.wrote:slapenwrote:Zeg mensen ik zie er nu best wel vercracked uit wat kan je daar tegen doen
eten
kakken
drinken
niet kapot veel drugs gebruiken
+1038474939204847e+3048303wrote:Je niet aanstellen en het uitzitten als een vent..