Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 11:13 

Donateur

ach ik vond de combi van zaterdag wel fijn, doe dat op loudness maar weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 11:16 

Hardtraxx Veteran

Op Loudness ga ik sowieso niet aan de X. Dan wordt het waarschijnlijk pep, wat heel verstandig zal zijn na de vrijdag xd Op Knock Out ga ik even proefkonijn spelen met een directe combo :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 11:17 

Donateur

Ik ga op loudness aan de 2c-b :love: en nog wel wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 11:19 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Ik ga op loudness aan de 2c-b :love: en nog wel wat

2c-b versterkt de werking van X wél enorm. Anders kan ik me niet indenken dat men na 1 Fast Forward al gaat hallucineren, en niet zo'n beetje ook! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 11:21 

Donateur

Was anders zaterdag niet vdk :huh: Terwijl ik wel wat heb gehad.. Of ik dacht dat ik nuchter was kan ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 11:56 

Hardtraxx Veteran

Yeej, nieuwe poll! Ik heb gestemd :)

Maar ja, het is allemaal wel leuk en aardig, maar drugs hoort er nou eenmaal bij. Het creeërt sfeer, plezier en stemming. Een feest waar iedereen zonder drugs zit (alcohol, tabak, XTC, speed, etc.) is denk ik een moord voor het feest. Wat een grafstemming zul je dan krijgen. Mensen moeten het niet meer ontkennen en moeten het maar inzien: drugs hoort erbij. En dan kan er beter iets aan gedaan worden met positieve berichtgeving en goede voorlichting. Want we hebben gezien dat al dit negatieve propaganda alleen maar averechts werkt en haar doel volledig mist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 12:02 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Maar ja, het is allemaal wel leuk en aardig, maar drugs hoort er nou eenmaal bij. Het creeërt sfeer, plezier en stemming. Een feest waar iedereen zonder drugs zit (alcohol, tabak, XTC, speed, etc.) is denk ik een moord voor het feest. Wat een grafstemming zul je dan krijgen. Mensen moeten het niet meer ontkennen en moeten het maar inzien: drugs hoort erbij. En dan kan er beter iets aan gedaan worden met positieve berichtgeving en goede voorlichting. Want we hebben gezien dat al dit negatieve propaganda alleen maar averechts werkt en haar doel volledig mist.

Aan de ene kant ja, aan de andere kant nee.
Ik vermaak mij ook geweldig zonder drugs, alleen gaan mijn beentjes dan de volgende dag kapot :P

Drugs intensiveert het feest wel, dat is voor mij ook de reden waarom ik het doe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 12:04 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Ik ook gestemd toevallig hetzelfde als jou :P
En ja het hoort gewoon bij feest! Net zoals je op een verjaardag taart eet gebruik je op een feestje drugs (en ja alcohol valt hier ook onder :D)
Behalve als je BOBt natuurlijk maar ik was dus zaterdag bob en ik vond het al gauw saai worden in die tent! Had liever lekker bier gedronken maarja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 12:12 

Hardtraxx Veteran

Hmm, ik heb dat niet echt. Als ik helemaal nuchter ben, vermaak ik me net zo goed als met drugs op, gezien de afgelopen feesten. Maar inderdaad, drugs hoort er nou eenmaal bij. Gezond is het echter niet, maar dat is een frikadel of een broodje kroket ook niet. Als je kan leven met de (mogelijke) schade die je aan je lichaam toebrengt, moet je het gewoon doen. Mensen die zeggen dat ze niks nemen, omdat drugs slecht voor je is, zijn enorm hypocriet. Want je gaat mij niet vertellen dat je geen enkel ongezond item in je lichaam pleurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 12:20 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Ik vermaak mij ook geweldig zonder drugs, alleen gaan mijn beentjes dan de volgende dag kapot :P

Dit klopt wel alleen zijn de beentjes meestal na 1 dagje rust wel weer hersteld.
Terwijl de meeste mensen toch wel tot woensdag gaar zijn als ze wel drugs hebben gehad. (ligt er aan hoeveel)

Zelf ken ik nu vrij veel mensen die het op een leuke manier gebruiken op feesten, maar ik ken er ook een aantal die er veelste ver mee gaan.. die gebruiken iedere week en beginnen vrijdag avond en stoppen pas zondag avond, hebben zelfs al een aantal keer in het ziekenhuis gelegen (overdosis) maar gaan de week erna gewoon weer verder waar ze gebleven waren. Heb ze al eens aangesproken maar kreeg er vreselijk ruzie over met die gasten..

Dus ik heb gekozen voor Drugs is very bad, mmmmkay!

Zolang je zelf redelijke grenzen kunt stellen is het hartstikke leuk maar mensen die dat niet kunnen gaan helemaal naar de klote, en van tevoren weet je niet of je die grenzen wel of niet kunt stellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 12:24 

Hardtraxx Veteran

hsrobin schreef:
Olijfboompje schreef:

Dit klopt wel alleen zijn de beentjes meestal na 1 dagje rust wel weer hersteld.
Terwijl de meeste mensen toch wel tot woensdag gaar zijn als ze wel drugs hebben gehad. (ligt er aan hoeveel)

Zelf ken ik nu vrij veel mensen die het op een leuke manier gebruiken op feesten, maar ik ken er ook een aantal die er veelste ver mee gaan.. die gebruiken iedere week en beginnen vrijdag avond en stoppen pas zondag avond, hebben zelfs al een aantal keer in het ziekenhuis gelegen (overdosis) maar gaan de week erna gewoon weer verder waar ze gebleven waren. Heb ze al eens aangesproken maar kreeg er vreselijk ruzie over met die gasten..

Dus ik heb gekozen voor Drugs is very bad, mmmmkay!

Zolang je zelf redelijke grenzen kunt stellen is het hartstikke leuk maar mensen die dat niet kunnen gaan helemaal naar de klote, en van tevoren weet je niet of je die grenzen wel of niet kunt stellen.

Wel een mooie redenering ja...
Klopt ook wel goed.
Ik heb tot nu toe nog geen kater gehad tot woensdag aan.
Zelfs niet tot dinsdag, alleen de maandagochtend wakker worden is lastig :P
Chukkels schreef:
Hmm, ik heb dat niet echt. Als ik helemaal nuchter ben, vermaak ik me net zo goed als met drugs op, gezien de afgelopen feesten. Maar inderdaad, drugs hoort er nou eenmaal bij. Gezond is het echter niet, maar dat is een frikadel of een broodje kroket ook niet. Als je kan leven met de (mogelijke) schade die je aan je lichaam toebrengt, moet je het gewoon doen. Mensen die zeggen dat ze niks nemen, omdat drugs slecht voor je is, zijn enorm hypocriet. Want je gaat mij niet vertellen dat je geen enkel ongezond item in je lichaam pleurt.

Haha, nouja, ik wil het met je eens zijn, maar kan het niet sinds er wel aardige voor en nadelen bij beide zijn te noemen haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 12:41 

Donateur

Drugs is like food & drinks. I need to eat & drink.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 13:35 

Lol, hoor dat gesprek tussen deze 2. Zitten nogal te hallicuneren op de tribune ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 13:41 

Donateur

hahaha , ik zie een bank.. nee een schip... nee volgens mij is het een onderzeeër xd
lekker hallucineren als een malle :lol:

trouwens mooi beeld en geluid met dat cameraatje

Tijdens deze opening was ik op de wc :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 13:48 

Donateur

Wat deed je op de wc, snuiven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 13:57 

Kevin-Raw schreef:
hahaha , ik zie een bank.. nee een schip... nee volgens mij is het een onderzeeër xd

Als je achterin de zaal bent heb je bijna altijd goed geluid :). Met mijn mobiel tenminste want als ik voor sta en ik film iets hoor je alleen gekraak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 14:07 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Kevin-Raw schreef:

Als je achterin de zaal bent heb je bijna altijd goed geluid :). Met mijn mobiel tenminste want als ik voor sta en ik film iets hoor je alleen gekraak :P

Komt door de bass. Voorin voelt je telefoon hem namelijk ook, achterin niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 14:08 

Donateur

Ik heb eigenlijk zin om 2-cb te nemen op school :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 14:10 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

do it
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 14:11 

Donateur

Nee, ga geen drugs door de week gebruiken. Of er moet iemand van de klas mee doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 14:12 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Nee, ga geen drugs door de week gebruiken. Of er moet iemand van de klas mee doen.

Dan moet je niks posten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 14:13 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Je hebt geeneens 2c-b :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 14:14 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
roberttt schreef:

Dan moet je niks posten :P

Waarom niet? Zeg toch "zin". Niet dat ik ga doen?

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Nee maar jij wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 14:15 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Nee maar jij wel ^^

Dat is op, weet je nog wel? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 14:16 

Donateur

Oh ja.. xd was wel leuke trein reis. Jammer dat er iemand voor de trein sprong :lol:
Vorige  1 ... 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic