red bull en een fast forward
1 maat die net als ik ervaren is, en 4 die voor het eerst gaan doen daar..wordt genieten!
Van een Fast Forward alleen al krijg je vleugelsroberttt wrote:red bull en een fast forward
Dus ook geen after bij jou thuis?Chukkels wrote:Jullie gaan het zoooooo leuk hebben saampjesroberttt wrote:awesomeNando wrote:Ik doe met je mee.![]()
Ik doe het in ieder geval niet meer. Moet zondag vies veel leren en ik wil wél in slaap kunnen komen, iets wat na 13 blikjes Red Bull de vorige keer niet gelukt was
Oke.Chukkels wrote:Nope, not this time. Na Euphoria kan wel
Nando ga jij zaterdag ook slikkenNando wrote:Oke.Chukkels wrote:Nope, not this time. Na Euphoria kan welDenk dat het btw XXL Fusion wordt ipv Euphoria (beetje offtopic).
ga ook niet aan de X totaal geen zin in.Nando wrote:Nee ik blijf braaf.En hoe bedoel je "ook", dacht dat jij aan de Red Bull ging?
ik krijg er volgende week 15Chukkels wrote:Wh00t! Kreeg net te horen dat ik heel misschien morgen een Triforce als sample binnenkrijg als m'n maatje er genoeg heeft. Dat zou wel helemaal imba geniaal zijn!
Zegel raspen en in die capsule doen, duh :')Chukkels wrote:Hoe de fuck doe je LSD in een capsule?![]()
![]()
Dat werkt toch niet. Die zegel moet je op je toch leggen, als je die zegel doorslikt werkt ie nietDarkNoize wrote:Zegel raspen en in die capsule doen, duh :')Chukkels wrote:Hoe de fuck doe je LSD in een capsule?![]()
![]()
gewoon het chemische goedje wat er op zit als vloeistof kopen en dat er in doenDarkNoize wrote:Zegel raspen en in die capsule doen, duh :')Chukkels wrote:Hoe de fuck doe je LSD in een capsule?![]()
![]()

Chukkles ik weet wat we gaan doen als me pa naar coscasos is!Chukkels wrote:Zegeltjes zijn gewoon vetjes. Zien er veel leuker uit
wesskeej wrote:Chukkles ik weet wat we gaan doen als me pa naar coscasos is!Chukkels wrote:Zegeltjes zijn gewoon vetjes. Zien er veel leuker uit