soscastoa?wesskeej wrote:Chukkles ik weet wat we gaan doen als me pa naar coscasos is!Chukkels wrote:Zegeltjes zijn gewoon vetjes. Zien er veel leuker uit
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
@ Loudness krijg ik van iemand een power capsule
150 gr fmp, 150 mg methylone, wat mg 2c-c en nog wat erdoorheen
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
4-fmp? niet een beetje teveel?Olijfboompje wrote:@ Loudness krijg ik van iemand een power capsule![]()
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
FF van pf
Het verschil tussen de oude en nieuwe eekhoorns!

Weet nu wel zeker dat ik de goede heb

Word een aardig grote capsule danHoofdcoach wrote:4-fmp? niet een beetje teveel?Olijfboompje wrote:@ Loudness krijg ik van iemand een power capsule![]()
Nope, precies goed. Ik twijfel meer aan de hoeveelheid methyloneHoofdcoach wrote:4-fmp? niet een beetje teveel?Olijfboompje wrote:@ Loudness krijg ik van iemand een power capsule![]()
Uuh, dat zei die dude?Chukkels wrote:Nope, precies goed. Ik twijfel meer aan de hoeveelheid methyloneHoofdcoach wrote:4-fmp? niet een beetje teveel?Olijfboompje wrote:@ Loudness krijg ik van iemand een power capsule![]()
MDA was het laatste bestanddeel
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Grote jongen die 150 gram wegwerktChukkels wrote:Nope, precies goed. Ik twijfel meer aan de hoeveelheid methyloneHoofdcoach wrote:4-fmp? niet een beetje teveel?Olijfboompje wrote:@ Loudness krijg ik van iemand een power capsule![]()
Haha, 150 gram
Zie het nu pas. Was beetje overdonderd door die post 
MDA

MDA
Haha, jullie snappen me wel pikkies 
Nou segdawasiknie wrote:Dat moet wel ja, als jij het niet snapt
-
T
Hoi ik ben high 
-
G
o god, daar is ie weerwesskeej wrote:Hoi ik ben high
-
A
-
T
Waarom niet dan?roberttt wrote:
Hmm bij mij zien ze er toch allebei als de rechter uit! Maar ze verschillen toch wel in dikte.. Ik beschouw ze dan maar gewoon als 170+Hoofdcoach wrote:FF van pf
Gewoon snoepje extra voor zekerheid meenemen voor als ze toch 140-160 mg zijn
Ik heb nog van die oude, maar zijn mij te sterk.
Hardbass echt te hard naar de klote gegaan. Bespaar de details maar wat ik daar heb meegemaakt/gezien/gedaan/gezegd ONGELOOFLIJK
Hardbass echt te hard naar de klote gegaan. Bespaar de details maar wat ik daar heb meegemaakt/gezien/gedaan/gezegd ONGELOOFLIJK
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
hoeveel had je op dan?roberttt wrote:Ik heb nog van die oude, maar zijn mij te sterk.
Ik had op hardbass 1 hele op.roberttt wrote:half, nog 1/3 en dat was het.
Die dingen gaan idd moeilijk hard.
Vind ze over het algemeen ook langer werken, maar dat kan ook aan mij liggen.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Swat tour had ik 1 3/4 op (verspreid over de avond) maar heb echt 0 negatieve effecten gehad
gaan echt heerlijk die dingen
Haha ik ben er anders ook zeer positief over.Hoofdcoach wrote:Swat tour had ik 1 3/4 op (verspreid over de avond) maar heb echt 0 negatieve effecten gehadgaan echt heerlijk die dingen
Zei alleen dat ze HEEL hard zijn, maar dat is juist een voordeel
-
T
Op swat tour had ik 1 groen eekhoorntje en 1 bruine boom ik ging toch wel hardHoofdcoach wrote:Swat tour had ik 1 3/4 op (verspreid over de avond) maar heb echt 0 negatieve effecten gehadgaan echt heerlijk die dingen