Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 45 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago

Heb je wel eens fout gedoseerd?

Ja, met gevolgen
12
22%
Ja, zonder gevolgen
8
15%
Nee
28
51%
Meerdere keren
2
4%
Wat is fout doseren?
5
9%

Total votes: 55

Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
mijn eerste pauze 6 dagen ofzo, had nooit pauze :lol: Tot nu dan, heb nu al sinds Hardbass niks meer gehad. Maar daarvoor was het standaard 2/3x in de maand
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
3 weken rust vind ik eigenlijk wel prima. Als het kan, dan is een langere pauze natuurlijk wel gewenst en dan neem ik ook een langere pauze. Maar normaal moet 3 weken ook wel goed zijn. Heb nog nooit een minder gevoel gehad, behalve op Qlimax, maar dat kwam door de pillen zelf en de setting.

Dit is trouwens niet een pro-stop-de-break-post, maar het werkt in ieder geval voor mij :P
Donateur
last seen Sep 2014
Qlimax? niet zeuren jij voelde je daar wel goed. Ik heb me anders goed vermaakt. Alleen viel het gewoon vies tegen, aangezien het in 2009 mijn eerste feest was. Toen vond ik het geweldig en had ik zo'n fijn gevoel daar ( niet door pillen ) en dat miste ik nu wel
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
roberttt wrote:Qlimax? niet zeuren jij voelde je daar wel goed. Ik heb me anders goed vermaakt. Alleen viel het gewoon vies tegen, aangezien het in 2009 mijn eerste feest was. Toen vond ik het geweldig en had ik zo'n fijn gevoel daar ( niet door pillen ) en dat miste ik nu wel
Kom op man, Qlimax was gewoon een dikke tegenvaller. Het staat niet voor niks genoteerd als slechtste hardstyle feest van 2010 (ok, misschien op Fusion of Dance na). Maar goed, het probleem op Qlimax was dat de 2e pil een half uur na inslag alweer uitwerkte. En dat had ik niet alleen. Ja, bij de eerste voelde ik me prima, perfect zelfs. Maar na de NC-set ging het gewoon heel snel bergafwaarts. Meer nodig hebben om hetzelfde gevoel te hebben als bij de eerste. Iets wat niet lukte. Dat was het punt dat het love-gevoel totaal nniet aanwezig was. En dat zelfs na een XTC-break van 7 weken (op 4-FMP+methylone @ Trillogy na).

Maar dat zeg ik ook, dat kwam zeer waarschijnlijk door de setting/sfeer/muziek/stemming/etc. Niet door het gebrek aan serotonine.
B
Hoofdcoach wrote:
roberttt wrote:
Nando wrote:Dat is waar, of je moet 1 festival overslaan. :P Ik ga denk ik sowieso nooit meer dan 1x gebruiken in 6 weken tijd, kan natuurlijk gebeuren dat het een keer wel zo is, maar als dat 1x gebeurd is het ook geen ramp.
Zeg nooit nooit :lol:
Haha idd xd
Mijn 1ste pauze: 3 maanden
2e pauze: 6 weken
3e pauze: 4 weken
en dan nu voor KO weer 4 weken xd maarja daarna echt ff een mooie pauze :) :list:
Voor mij (alleen xtc):
1ste pauze: 1 week
2e pauze: 6 weken
3e pauze: 5 weken
4e pauze: 13 weken
5e pauze: 14 weken (Qountdown - Knock Out)
Donateur
last seen Sep 2014
Chukkels wrote:
roberttt wrote:Qlimax? niet zeuren jij voelde je daar wel goed. Ik heb me anders goed vermaakt. Alleen viel het gewoon vies tegen, aangezien het in 2009 mijn eerste feest was. Toen vond ik het geweldig en had ik zo'n fijn gevoel daar ( niet door pillen ) en dat miste ik nu wel
Kom op man, Qlimax was gewoon een dikke tegenvaller. Het staat niet voor niks genoteerd als slechtste hardstyle feest van 2010 (ok, misschien op Fusion of Dance na). Maar goed, het probleem op Qlimax was dat de 2e pil een half uur na inslag alweer uitwerkte. En dat had ik niet alleen. Ja, bij de eerste voelde ik me prima, perfect zelfs. Maar na de NC-set ging het gewoon heel snel bergafwaarts. Meer nodig hebben om hetzelfde gevoel te hebben als bij de eerste. Iets wat niet lukte. Dat was het punt dat het love-gevoel totaal nniet aanwezig was. En dat zelfs na een XTC-break van 7 weken (op 4-FMP+methylone @ Trillogy na).

Maar dat zeg ik ook, dat kwam zeer waarschijnlijk door de setting/sfeer/muziek/stemming/etc. Niet door het gebrek aan serotonine.
Je hebt me hooguit 2 uurtjes gezien die nacht ;)
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Ik ga altijd lekker :loving:

Gewoon veel verschillende dingen pakken.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Hahahaha
Grote kans dat iets wel werkt dan ja :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
dawasiknie wrote:Hahahaha
Haha, nee, zo bedoel ik het niet :P
Maar telkens wat anders.

Bijvoorbeeld het ene feest X
Andere feest pep, andere feest weer iets anders :) :thumbup: :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Olijfboompje wrote:
Maar telkens wat anders.

yup zo doe ik het ook. Maar nuchter feestjes pakken doe ik ook. Maar als er bijvoorbeeld 3 feestjes in een maand zijn doe ik 1x xtc, 1x pep of 4-fmp + mdmc en 1 nuchter. Werkt prima :-)
roberttt wrote:
Chukkels wrote:

Je hebt me hooguit 2 uurtjes gezien die nacht ;)
ik heb het toch ook niet over jou, maar over mij :P ;)
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Een feestje nuchter doen is bij mij gewoon bier drinken :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Hoofdcoach wrote:Een feestje nuchter doen is bij mij gewoon bier drinken :P
Feestje nuchter is bij mij thuis zitten.
Chukkels wrote:
Olijfboompje wrote:
Maar telkens wat anders.

yup zo doe ik het ook. Maar nuchter feestjes pakken doe ik ook. Maar als er bijvoorbeeld 3 feestjes in een maand zijn doe ik 1x xtc, 1x pep of 4-fmp + mdmc en 1 nuchter. Werkt prima :-)
Maar wij zijn ook keigaaf.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
absoluut!
Ik heb net zo'n ez-test gehaald. Ben nu genietend door amsterdam aan het lopen. Zonnebrilletje gekocht en nog wat andere dingetjes :P
zat nog te twijfelen over truffels, maar toch maar niet gedaan. Het wordt wel vaker mooi weer :-)
Hardtraxxer
361 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Image
G
:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
[img]HIER%20STOND%20IETS%20LEUKS,%20NU%20NIET%20MEER[/img]

Test succeeded! Net dus een EZ-test gehaald en meteen ff uitgetest op mijn Fast Forwards: Ja hoor, binnen 2 seconden werd het zwart :D Methylone werd overigens meteen geel, dus dat is ook goed :) Rest heb ik geen zin om te testen, omdat ik toch wel weet dat het goed is :D
Last edited by Chukkels on 24 Mar 2011 15:32, edited 1 time in total.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Handig het zo'n kit :P maarja heb hem niet gebruikt voor m'n eekhoorns :P wist wel zeker dat ze goed waren
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Hoofdcoach wrote:Handig het zo'n kit :P maarja heb hem niet gebruikt voor m'n eekhoorns :P wist wel zeker dat ze goed waren
Weet ook wel dat mijn spul altijd goed is, maar je kan toch beter safe than sorry zijn. Heb het ook meer gehaald voor m'n RC's eigenlijk.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Meeeeeeen, ik wil mijn fucking keta :(
Heb er teveel zin in haha :yay:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Olijfboompje wrote:Meeeeeeen, ik wil mijn fucking keta :(
ik leef met je mee hoor. Maar volgens mij heb je nog wel genoeg dingetjes die jou vermaken :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Chukkels wrote:
Olijfboompje wrote:Meeeeeeen, ik wil mijn fucking keta :(
ik leef met je mee hoor. Maar volgens mij heb je nog wel genoeg dingetjes die jou vermaken :P
True =P
Zaterdag wss al mijn shizzle <3
Donateur
last seen Sep 2014
Zaterdag weer aan de zwaarste drugs op de wereld. Redbull .
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
roberttt wrote:Zaterdag weer aan de zwaarste drugs op de wereld. Redbull .
Ik doe met je mee. :D
Donateur
last seen Sep 2014
Nando wrote:
awesome :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
roberttt wrote:
Nando wrote:
awesome :thumbsup:
Jullie gaan het zoooooo leuk hebben saampjes :loving:

Ik doe het in ieder geval niet meer. Moet zondag vies veel leren en ik wil wél in slaap kunnen komen, iets wat na 13 blikjes Red Bull de vorige keer niet gelukt was :lol: