roberttt schreef:
Qlimax? niet zeuren jij voelde je daar wel goed. Ik heb me anders goed vermaakt. Alleen viel het gewoon vies tegen, aangezien het in 2009 mijn eerste feest was. Toen vond ik het geweldig en had ik zo'n fijn gevoel daar ( niet door pillen ) en dat miste ik nu wel
Kom op man, Qlimax was gewoon een dikke tegenvaller. Het staat niet voor niks genoteerd als slechtste hardstyle feest van 2010 (ok, misschien op Fusion of Dance na). Maar goed, het probleem op Qlimax was dat de 2e pil een half uur na inslag alweer uitwerkte. En dat had ik niet alleen. Ja, bij de eerste voelde ik me prima, perfect zelfs. Maar na de NC-set ging het gewoon heel snel bergafwaarts. Meer nodig hebben om hetzelfde gevoel te hebben als bij de eerste. Iets wat niet lukte. Dat was het punt dat het love-gevoel totaal nniet aanwezig was. En dat zelfs na een XTC-break van 7 weken (op 4-FMP+methylone @ Trillogy na).
Maar dat zeg ik ook, dat kwam zeer waarschijnlijk door de setting/sfeer/muziek/stemming/etc. Niet door het gebrek aan serotonine.