Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 12:47 

Donateur

mijn eerste pauze 6 dagen ofzo, had nooit pauze :lol: Tot nu dan, heb nu al sinds Hardbass niks meer gehad. Maar daarvoor was het standaard 2/3x in de maand
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 12:50 

Hardtraxx Veteran

3 weken rust vind ik eigenlijk wel prima. Als het kan, dan is een langere pauze natuurlijk wel gewenst en dan neem ik ook een langere pauze. Maar normaal moet 3 weken ook wel goed zijn. Heb nog nooit een minder gevoel gehad, behalve op Qlimax, maar dat kwam door de pillen zelf en de setting.

Dit is trouwens niet een pro-stop-de-break-post, maar het werkt in ieder geval voor mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 13:07 

Donateur

Qlimax? niet zeuren jij voelde je daar wel goed. Ik heb me anders goed vermaakt. Alleen viel het gewoon vies tegen, aangezien het in 2009 mijn eerste feest was. Toen vond ik het geweldig en had ik zo'n fijn gevoel daar ( niet door pillen ) en dat miste ik nu wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 13:17 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Qlimax? niet zeuren jij voelde je daar wel goed. Ik heb me anders goed vermaakt. Alleen viel het gewoon vies tegen, aangezien het in 2009 mijn eerste feest was. Toen vond ik het geweldig en had ik zo'n fijn gevoel daar ( niet door pillen ) en dat miste ik nu wel

Kom op man, Qlimax was gewoon een dikke tegenvaller. Het staat niet voor niks genoteerd als slechtste hardstyle feest van 2010 (ok, misschien op Fusion of Dance na). Maar goed, het probleem op Qlimax was dat de 2e pil een half uur na inslag alweer uitwerkte. En dat had ik niet alleen. Ja, bij de eerste voelde ik me prima, perfect zelfs. Maar na de NC-set ging het gewoon heel snel bergafwaarts. Meer nodig hebben om hetzelfde gevoel te hebben als bij de eerste. Iets wat niet lukte. Dat was het punt dat het love-gevoel totaal nniet aanwezig was. En dat zelfs na een XTC-break van 7 weken (op 4-FMP+methylone @ Trillogy na).

Maar dat zeg ik ook, dat kwam zeer waarschijnlijk door de setting/sfeer/muziek/stemming/etc. Niet door het gebrek aan serotonine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 13:21 

Hoofdcoach schreef:
roberttt schreef:
Nando schreef:
Dat is waar, of je moet 1 festival overslaan. :P Ik ga denk ik sowieso nooit meer dan 1x gebruiken in 6 weken tijd, kan natuurlijk gebeuren dat het een keer wel zo is, maar als dat 1x gebeurd is het ook geen ramp.

Zeg nooit nooit :lol:

Haha idd xd
Mijn 1ste pauze: 3 maanden
2e pauze: 6 weken
3e pauze: 4 weken
en dan nu voor KO weer 4 weken xd maarja daarna echt ff een mooie pauze :) :list:

Voor mij (alleen xtc):
1ste pauze: 1 week
2e pauze: 6 weken
3e pauze: 5 weken
4e pauze: 13 weken
5e pauze: 14 weken (Qountdown - Knock Out)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 13:23 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Kom op man, Qlimax was gewoon een dikke tegenvaller. Het staat niet voor niks genoteerd als slechtste hardstyle feest van 2010 (ok, misschien op Fusion of Dance na). Maar goed, het probleem op Qlimax was dat de 2e pil een half uur na inslag alweer uitwerkte. En dat had ik niet alleen. Ja, bij de eerste voelde ik me prima, perfect zelfs. Maar na de NC-set ging het gewoon heel snel bergafwaarts. Meer nodig hebben om hetzelfde gevoel te hebben als bij de eerste. Iets wat niet lukte. Dat was het punt dat het love-gevoel totaal nniet aanwezig was. En dat zelfs na een XTC-break van 7 weken (op 4-FMP+methylone @ Trillogy na).

Maar dat zeg ik ook, dat kwam zeer waarschijnlijk door de setting/sfeer/muziek/stemming/etc. Niet door het gebrek aan serotonine.

Je hebt me hooguit 2 uurtjes gezien die nacht ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 13:30 

Hardtraxx Veteran

Ik ga altijd lekker :loving:

Gewoon veel verschillende dingen pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 13:43 

Donateur

Hahahaha
Grote kans dat iets wel werkt dan ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 14:08 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Hahahaha

Haha, nee, zo bedoel ik het niet :P
Maar telkens wat anders.

Bijvoorbeeld het ene feest X
Andere feest pep, andere feest weer iets anders :) :thumbup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 14:42 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Hahahaha

Maar telkens wat anders.

yup zo doe ik het ook. Maar nuchter feestjes pakken doe ik ook. Maar als er bijvoorbeeld 3 feestjes in een maand zijn doe ik 1x xtc, 1x pep of 4-fmp + mdmc en 1 nuchter. Werkt prima :-)

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Je hebt me hooguit 2 uurtjes gezien die nacht ;)

ik heb het toch ook niet over jou, maar over mij :P ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 15:02 

Hardtraxx Veteran

Een feestje nuchter doen is bij mij gewoon bier drinken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 15:41 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Een feestje nuchter doen is bij mij gewoon bier drinken :P

Feestje nuchter is bij mij thuis zitten.
Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Hahahaha

Maar telkens wat anders.

yup zo doe ik het ook. Maar nuchter feestjes pakken doe ik ook. Maar als er bijvoorbeeld 3 feestjes in een maand zijn doe ik 1x xtc, 1x pep of 4-fmp + mdmc en 1 nuchter. Werkt prima :-)

Maar wij zijn ook keigaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 15:56 

Hardtraxx Veteran

absoluut!
Ik heb net zo'n ez-test gehaald. Ben nu genietend door amsterdam aan het lopen. Zonnebrilletje gekocht en nog wat andere dingetjes :P
zat nog te twijfelen over truffels, maar toch maar niet gedaan. Het wordt wel vaker mooi weer :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 16:07 

Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 16:40 

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 17:33 

Hardtraxx Veteran

[img]HIER%20STOND%20IETS%20LEUKS,%20NU%20NIET%20MEER[/img]

Test succeeded! Net dus een EZ-test gehaald en meteen ff uitgetest op mijn Fast Forwards: Ja hoor, binnen 2 seconden werd het zwart :D Methylone werd overigens meteen geel, dus dat is ook goed :) Rest heb ik geen zin om te testen, omdat ik toch wel weet dat het goed is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 18:24 

Hardtraxx Veteran

Handig het zo'n kit :P maarja heb hem niet gebruikt voor m'n eekhoorns :P wist wel zeker dat ze goed waren
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 18:28 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Handig het zo'n kit :P maarja heb hem niet gebruikt voor m'n eekhoorns :P wist wel zeker dat ze goed waren

Weet ook wel dat mijn spul altijd goed is, maar je kan toch beter safe than sorry zijn. Heb het ook meer gehaald voor m'n RC's eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 11:23 

Hardtraxx Veteran

Meeeeeeen, ik wil mijn fucking keta :(
Heb er teveel zin in haha :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 11:35 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

ik leef met je mee hoor. Maar volgens mij heb je nog wel genoeg dingetjes die jou vermaken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 11:58 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:

ik leef met je mee hoor. Maar volgens mij heb je nog wel genoeg dingetjes die jou vermaken :P

True =P
Zaterdag wss al mijn shizzle <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 12:08 

Donateur

Zaterdag weer aan de zwaarste drugs op de wereld. Redbull .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 13:10 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Ik doe met je mee. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 14:18 

Donateur

Nando schreef:
roberttt schreef:

awesome :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 14:24 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Nando schreef:
roberttt schreef:

awesome :thumbsup:

Jullie gaan het zoooooo leuk hebben saampjes :loving:

Ik doe het in ieder geval niet meer. Moet zondag vies veel leren en ik wil wél in slaap kunnen komen, iets wat na 13 blikjes Red Bull de vorige keer niet gelukt was :lol:
Vorige  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic