Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 10:42 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:
Nasaal 45 minuten, oraal 1,5 uur, assinaal 30 mnuten, spuitinaal 30 minuten.

Trouwens... iemand ervaring met zwemmen met XTC op? :P

Ja, lijkt me wel een aparte ervaring. Maar ik weet als je stoned bent, en je springt in koud water. Dan ben je voor je gevoel weer spontaan nuchter, maar XTC gevoel is natuurlijk wel heel anders. Je lijf voelt natuurlijk heel lekker, dus een heerlijk warm bubbelbad, met spuiten op heel je lichaam lijkt me goddelijk! :drool: :love:
Want douchen is ook echt heerlijk met xtc op :worship:

Als je dronken bent en je gaat zwemmen wordt je ook nuchter inderdaad, maar het is zo heerlijk. Ga het van de zomer wel een keer proberen. Inbreken in het buitenzwembad is namelijk enorm makkelijk. Er komen nog wel eens goede ideeèn aan te pas ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 10:49 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:
Nasaal 45 minuten, oraal 1,5 uur, assinaal 30 mnuten, spuitinaal 30 minuten.

Trouwens... iemand ervaring met zwemmen met XTC op? :P

Ja, lijkt me wel een aparte ervaring. Maar ik weet als je stoned bent, en je springt in koud water. Dan ben je voor je gevoel weer spontaan nuchter, maar XTC gevoel is natuurlijk wel heel anders. Je lijf voelt natuurlijk heel lekker, dus een heerlijk warm bubbelbad, met spuiten op heel je lichaam lijkt me goddelijk! :drool: :love:
Want douchen is ook echt heerlijk met xtc op :worship:

Als je dronken bent en je gaat zwemmen wordt je ook nuchter inderdaad, maar het is zo heerlijk. Ga het van de zomer wel een keer proberen. Inbreken in het buitenzwembad is namelijk enorm makkelijk. Er komen nog wel eens goede ideeèn aan te pas ^^

Fusion of dance? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 10:53 

Hardtraxx Veteran

Is het dan al zomer? :P

Maar ik vind het best, we maken binnenkort wel ff een draaiboek voor die dagen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 10:54 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Is het dan al zomer? :P

Maar ik vind het best, we maken binnenkort wel ff een draaiboek voor die dagen ^^

Draaiboek :lol:

Is goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 10:55 

Hardtraxx Veteran

Ik heb dik zin in Knock Out! Voor de 2e keer spacen. :love: Is dan alweer bijna 3 maanden geleden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 11:01 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Ik heb dik zin in Knock Out! Voor de 2e keer spacen. :love: Is dan alweer bijna 3 maanden geleden. :P

Deze keer gaat het vanaf het begin meteen goed :)

You know what to expect :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 11:02 

Hardtraxx Veteran

Ja ik heb er ook het volle vertrouwen in dat het nu goed zal gaan. En wat jij al zegt, ik weet nu wat ik kan verwachten dus ik zal me wss ook minder focussen op hoe het is en zo. Kan niet wachten! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 11:09 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Ja ik heb er ook het volle vertrouwen in dat het nu goed zal gaan. En wat jij al zegt, ik weet nu wat ik kan verwachten dus ik zal me wss ook minder focussen op hoe het is en zo. Kan niet wachten! :D

Gewoon als je het pilletje hebt ingenomen doorgaan met feesten, niet telkens op je klokje kijken van 'Hoe lang duurt het nog', dan krijg je ineens die gloed door je lichaam en ga je heerlijk. Ik zal er wel een beetje op letten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 11:13 

Hardtraxx Veteran

Is goed. :) Ging trouwens op XQ ook gewoon door met feesten toen ik hem had ingenomen, maar toen ie insloeg kreeg ik dat kut gevoel en wou ik steeds zitten. :/ Als ik dat nu weer krijg dan ga ik gewoon door, gaat na een tijdje wel weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 11:20 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Is goed. :) Ging trouwens op XQ ook gewoon door met feesten toen ik hem had ingenomen, maar toen ie insloeg kreeg ik dat kut gevoel en wou ik steeds zitten. :/ Als ik dat nu weer krijg dan ga ik gewoon door, gaat na een tijdje wel weg.

Inderdaad, even door de 'klap' heen bijten en weer door gaan. Nu zal dat natuurlijk wel minder zijn, omdat je nu weet wat je krijgt en je er minder aan ergert. Sterker nog, ik denk dat je het nu enorm zal gaan waarderen en heerlijk gaat vinden. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 11:22 

Hardtraxx Veteran

Hoe meer ik erover nadenk, des te meer zin ik erin krijg. Nog 3 en halve week! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 11:39 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Hoe meer ik erover nadenk, des te meer zin ik erin krijg. Nog 3 en halve week! :yay:

Wacht maar af. Morgen krijg je nóg meer zin, vrijdag nóg meer, zaterdag op Reset 'crave' je ernaar en zondag ben je brak, en dan begint maandag de zin weer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 11:49 

Hardtraxx Veteran

Haha, ik ga alleen op Reset niet spacen he. Knock Out! it is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 11:54 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

nee, dat zeg ik ook niet. Maar dan heb je op een feest en moet je jezelf als het ware inhouden om niet te nemen. Dan ben je zondag brak en maandag heb je het gevoel weer van 'Ik wil' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 11:55 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Nando schreef:

nee, dat zeg ik ook niet. Maar dan heb je op een feest en moet je jezelf als het ware inhouden om niet te nemen. Dan ben je zondag brak en maandag heb je het gevoel weer van 'Ik wil' :P

Oh, verkeerd begrepen dan. :D Denk ook wel dat ik de neiging ga krijgen om het te doen, maar heb sowieso niks bij me. En op Hard Bass hield ik het trouwens ook prima vol (wel bijna pep genomen). :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 12:18 

Hardtraxx Veteran

Bijna :P Pep is leuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 12:30 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

2 en halve week zelfs maar :yay:
Wordt sowieso gruwelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 12:33 

Hardtraxx Veteran

Dat sowieso! Weet alleen nog niet of ik zelf ga gebruiken. Maar het wordt sowieso één grote wousbende :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 12:37 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Dat sowieso! Weet alleen nog niet of ik zelf ga gebruiken. Maar het wordt sowieso één grote wousbende :lol:

Gewoon doen, lekker met mij en Hoofdcoach meespacen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 12:38 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Chukkels schreef:

Gewoon doen, lekker met mij en Hoofdcoach meespacen. :loving:

Haha, maar het punt is, ik spaar mezelf liever voor de festivals. Gezien de planning ga ik me dan absoluut niet aan de 4-weken regel houden (eigen regel :P ). Dus ja, ik moet toch keuzes maken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 12:40 

Hardtraxx Veteran

Dat is waar, of je moet 1 festival overslaan. :P Ik ga denk ik sowieso nooit meer dan 1x gebruiken in 6 weken tijd, kan natuurlijk gebeuren dat het een keer wel zo is, maar als dat 1x gebeurd is het ook geen ramp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 12:42 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Dat is waar, of je moet 1 festival overslaan. :P Ik ga denk ik sowieso nooit meer dan 1x gebruiken in 6 weken tijd, kan natuurlijk gebeuren dat het een keer wel zo is, maar als dat 1x gebeurd is het ook geen ramp.

:lol: :lol: :lol: :lol:

Grapjas :P

Nee, festivals moet gewoon gebruikt worden. Heerlijk in het zonnetje lopen te spacen. Heerlijk! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 12:45 

Hardtraxx Veteran

Al eruit hoe je gaat reizen Nando? Thijs gaat met een partybus ofzo :P
Ik ga wel met een stuk of 5 niet HTers dus we moeten wel ff zorgen dat we dicht bij elkaar staan op KO :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 12:45 

Donateur

Nando schreef:

Zeg nooit nooit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 12:46 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Nando schreef:

Zeg nooit nooit :lol:

Haha idd xd
Mijn 1ste pauze: 3 maanden
2e pauze: 6 weken
3e pauze: 4 weken
en dan nu voor KO weer 4 weken xd maarja daarna echt ff een mooie pauze :) :list:
Vorige  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic