Zou het zelfs nog even aanpassen...
Dit dus...hsrobin wrote:Zou het zelfs nog even aanpassen...
Dit dus...hsrobin wrote:Zou het zelfs nog even aanpassen...
Dat dus...Chukkels wrote:Dit dus...hsrobin wrote:Zou het zelfs nog even aanpassen...
Dealen doen jullie maar ergens anders, maar niet op deze website. Als ik het nog een keer merk wordt het topic verwijdert.Roger wrote:Raalte, zeer dicht bij Zwolle.Kevin-Raw wrote:Nieuwschierige mensen hier, nou wss woont er wel een Hardtraxxer in jouw buurtRoger wrote:*Wilt ook een keer XTC doen maar niemand die het voor hem wil halen omdat hij zelf nog geen 18 is en geen ide hoe die eraan moet komen*![]()
waar woont u precies dan?
Jeone is de enigste die dicht in de buurt woont, voor zover ik weet.
Fijn dit.Jor-D wrote:
Dealen doen jullie maar ergens anders, maar niet op deze website. Als ik het nog een keer merk wordt het topic verwijdert.
Uh Jor-D, volgens mij hebben de mensen hier al gezegd dat dealen hier niet is toegestaan en dat wij het ook veroordelen. Om dan omdat 1 iemand hier wat vraagt een heel topic te sluiten, terwijl verder niemand er wat mee te maken heeft, vind ik te ver gaan. Je kan die persoon een waarschuwing geven, maar diegenen die hier WEL volgens de regels leven, moet je er buiten laten. Tenminste, dat vind ik.Jor-D wrote: Dealen doen jullie maar ergens anders, maar niet op deze website. Als ik het nog een keer merk wordt het topic verwijdert.
Laten we maar blij zijn dat het topic niet gelijk gesloten is.Chukkels wrote:Uh Jor-D, volgens mij hebben de mensen hier al gezegd dat dealen hier niet is toegestaan en dat wij het ook veroordelen. Om dan omdat 1 iemand hier wat vraagt een heel topic te sluiten, terwijl verder niemand er wat mee te maken heeft, vind ik te ver gaan. Je kan die persoon een waarschuwing geven, maar diegenen die hier WEL volgens de regels leven, moet je er buiten laten. Tenminste, dat vind ik.Jor-D wrote: Dealen doen jullie maar ergens anders, maar niet op deze website. Als ik het nog een keer merk wordt het topic verwijdert.
Olijfboompje wrote:Fijn dit.Jor-D wrote:
Dealen doen jullie maar ergens anders, maar niet op deze website. Als ik het nog een keer merk wordt het topic verwijdert.
Dealen doe je idd maar ergens anders, volgens mij staat er ook in de beginpost duidelijk aangegeven dat dealen hier niet is toegestaan.
hoe dan afgelopen zaterdag één door midden proberen te breken en de ene helft waren alleen maar kruimelsKevin-Raw wrote:Een goede harde pil (zoals; Q-dancejes/eekhoorntjes) Die zijn echt hard hoor, die breek ik echt heel mooi zonder gekruimelhsrobin wrote:Breeklijn of niet breken lukt mij toch nooit, dan gaan ze altijd in allemaal stukjes.
Je moet ze ook kapot bijten, niet breken. Met bijten blijven ze heeljeone wrote:hoe dan afgelopen zaterdag één door midden proberen te breken en de ene helft waren alleen maar kruimelsKevin-Raw wrote:Een goede harde pil (zoals; Q-dancejes/eekhoorntjes) Die zijn echt hard hoor, die breek ik echt heel mooi zonder gekruimelhsrobin wrote:Breeklijn of niet breken lukt mij toch nooit, dan gaan ze altijd in allemaal stukjes.
Ik wil weer losssssssssssssssssssssssssssssChukkels wrote:Of neem gewoon helen. Met Q-Dansjes kan dat wel
Wil je Snel Vooruit?Olijfboompje wrote:Ik wil weer losssssssssssssssssssssssssssssChukkels wrote:Of neem gewoon helen. Met Q-Dansjes kan dat wel
Ik drop hem denk @ Knock OutChukkels wrote: Wil je Snel Vooruit?
Nouja...Meph in bommetjes van 150 lijkt mij harder gevoelSquirrie wrote:Ik zat eventjes met vraagje hé..
Eerste keer Miauw Miauw in de kast liggen, nu dacht ik van dat moet uiteraard keer gebruikt wordenIk dacht eraan om het te gaan bewaren tot XXLerator Easter (kan dit?
) en dan caps gaan slikken in de vorm van 100 mg de cap..
Zou dat beetje te doen zijn?En 5 caps totaal, 500 mg, genoeg? Of voor zekerheid nog lekker eekhoorntjes meenemen
heb nog niet zo hele hoge tolerantie heChukkels wrote:Of neem gewoon helen. Met Q-Dansjes kan dat wel
100mg is snuifwaarde en dat ging nog niet eens hard genoeg (de eerste snuif), dus misschien kun je het ietsjes verhogen naar 175-200. Maar je moet sowieso bij blijven pakken aangezien het heeeeeeel snel uitwerkt, dus je kan wel even kijken. Wanneer begin je en wanneer ben je van plan te eindigen?Olijfboompje wrote:Ik drop hem denk @ Knock OutChukkels wrote: Wil je Snel Vooruit?
Nouja...Meph in bommetjes van 150 lijkt mij harder gevoelSquirrie wrote:Ik zat eventjes met vraagje hé..
Eerste keer Miauw Miauw in de kast liggen, nu dacht ik van dat moet uiteraard keer gebruikt wordenIk dacht eraan om het te gaan bewaren tot XXLerator Easter (kan dit?
Zou dat beetje te doen zijn?En 5 caps totaal, 500 mg, genoeg? Of voor zekerheid nog lekker eekhoorntjes meenemen
Nou als ik het lekker op XXLerator ga pakken wordt het gewoon rond 23.00-23.30 pakken en dan blij blijven pakken wanneer nodig (tot 06.00).. Maar dacht ook dat het oraal langer werkte dan nasaal?!Chukkels wrote:100mg is snuifwaarde en dat ging nog niet eens hard genoeg (de eerste snuif), dus misschien kun je het ietsjes verhogen naar 175-200. Maar je moet sowieso bij blijven pakken aangezien het heeeeeeel snel uitwerkt, dus je kan wel even kijken. Wanneer begin je en wanneer ben je van plan te eindigen?Olijfboompje wrote:Ik drop hem denk @ Knock OutChukkels wrote: Wil je Snel Vooruit?
nee maar nu ik er over na denk lijkt het me wel geniaal.Chukkels wrote:Nasaal 45 minuten, oraal 1,5 uur, assinaal 30 mnuten, spuitinaal 30 minuten.
Trouwens... iemand ervaring met zwemmen met XTC op?
Ja, lijkt me wel een aparte ervaring. Maar ik weet als je stoned bent, en je springt in koud water. Dan ben je voor je gevoel weer spontaan nuchter, maar XTC gevoel is natuurlijk wel heel anders. Je lijf voelt natuurlijk heel lekker, dus een heerlijk warm bubbelbad, met spuiten op heel je lichaam lijkt me goddelijk!Chukkels wrote:Nasaal 45 minuten, oraal 1,5 uur, assinaal 30 mnuten, spuitinaal 30 minuten.
had et tijdje geleden hier ook al gevraagd volges mij, lijkt me echter masterlijkChukkels wrote:Nasaal 45 minuten, oraal 1,5 uur, assinaal 30 mnuten, spuitinaal 30 minuten.