Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 17:52 

Hardtraxxer

Zou het zelfs nog even aanpassen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 18:32 

Hardtraxx Veteran

hsrobin schreef:

Dit dus... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 18:35 

Chukkels schreef:
hsrobin schreef:

Dit dus... -.-

Dat dus... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 18:42 

Hardtraxx Beheerder

Roger schreef:
Kevin-Raw schreef:
Roger schreef:
*Wilt ook een keer XTC doen maar niemand die het voor hem wil halen omdat hij zelf nog geen 18 is en geen ide hoe die eraan moet komen*

Nieuwschierige mensen hier, nou wss woont er wel een Hardtraxxer in jouw buurt :P
waar woont u precies dan? ^^

Raalte, zeer dicht bij Zwolle.

Jeone is de enigste die dicht in de buurt woont, voor zover ik weet.

Dealen doen jullie maar ergens anders, maar niet op deze website. Als ik het nog een keer merk wordt het topic verwijdert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 19:03 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:

Dealen doen jullie maar ergens anders, maar niet op deze website. Als ik het nog een keer merk wordt het topic verwijdert.

Fijn dit.

Dealen doe je idd maar ergens anders, volgens mij staat er ook in de beginpost duidelijk aangegeven dat dealen hier niet is toegestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 19:26 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:

Uh Jor-D, volgens mij hebben de mensen hier al gezegd dat dealen hier niet is toegestaan en dat wij het ook veroordelen. Om dan omdat 1 iemand hier wat vraagt een heel topic te sluiten, terwijl verder niemand er wat mee te maken heeft, vind ik te ver gaan. Je kan die persoon een waarschuwing geven, maar diegenen die hier WEL volgens de regels leven, moet je er buiten laten. Tenminste, dat vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 19:59 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Jor-D schreef:

Uh Jor-D, volgens mij hebben de mensen hier al gezegd dat dealen hier niet is toegestaan en dat wij het ook veroordelen. Om dan omdat 1 iemand hier wat vraagt een heel topic te sluiten, terwijl verder niemand er wat mee te maken heeft, vind ik te ver gaan. Je kan die persoon een waarschuwing geven, maar diegenen die hier WEL volgens de regels leven, moet je er buiten laten. Tenminste, dat vind ik.

Laten we maar blij zijn dat het topic niet gelijk gesloten is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:21 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Jor-D schreef:

Fijn dit.

Dealen doe je idd maar ergens anders, volgens mij staat er ook in de beginpost duidelijk aangegeven dat dealen hier niet is toegestaan.

Ow sorry voor dit misverstand!!! >.< Mijn bedoeling was niet dealen hoor Jor-D. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:30 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
hsrobin schreef:
Breeklijn of niet breken lukt mij toch nooit, dan gaan ze altijd in allemaal stukjes. :cry:

Een goede harde pil (zoals; Q-dancejes/eekhoorntjes) Die zijn echt hard hoor, die breek ik echt heel mooi zonder gekruimel

hoe dan afgelopen zaterdag één door midden proberen te breken en de ene helft waren alleen maar kruimels :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:35 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:
Kevin-Raw schreef:
hsrobin schreef:
Breeklijn of niet breken lukt mij toch nooit, dan gaan ze altijd in allemaal stukjes. :cry:

Een goede harde pil (zoals; Q-dancejes/eekhoorntjes) Die zijn echt hard hoor, die breek ik echt heel mooi zonder gekruimel

hoe dan afgelopen zaterdag één door midden proberen te breken en de ene helft waren alleen maar kruimels :(

Je moet ze ook kapot bijten, niet breken. Met bijten blijven ze heel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:40 

Donateur

Ja indd, ik bijt ook altijd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:42 

Hardtraxx Addict

ahaha laat ik dat de volgende keer maar is proberen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:36 

Hardtraxx Veteran

Of neem gewoon helen. Met Q-Dansjes kan dat wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:37 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Ik wil weer losssssssssssssssssssssssssssss :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:38 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Ik wil weer losssssssssssssssssssssssssssss :yay:

Wil je Snel Vooruit? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:39 

Hardtraxx Addict

Ik zat eventjes met vraagje hé..

Eerste keer Miauw Miauw in de kast liggen, nu dacht ik van dat moet uiteraard keer gebruikt worden :D Ik dacht eraan om het te gaan bewaren tot XXLerator Easter (kan dit? :P) en dan caps gaan slikken in de vorm van 100 mg de cap..

Zou dat beetje te doen zijn? :P En 5 caps totaal, 500 mg, genoeg? Of voor zekerheid nog lekker eekhoorntjes meenemen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 23:16 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Wil je Snel Vooruit? ^^

Ik drop hem denk @ Knock Out :P
Squirrie schreef:

Eerste keer Miauw Miauw in de kast liggen, nu dacht ik van dat moet uiteraard keer gebruikt worden :D Ik dacht eraan om het te gaan bewaren tot XXLerator Easter (kan dit? :P) en dan caps gaan slikken in de vorm van 100 mg de cap..

Zou dat beetje te doen zijn? :P En 5 caps totaal, 500 mg, genoeg? Of voor zekerheid nog lekker eekhoorntjes meenemen :lol:

Nouja...Meph in bommetjes van 150 lijkt mij harder gevoel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 23:36 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

heb nog niet zo hele hoge tolerantie he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 23:58 

Hardtraxx Veteran

Op KO maar is beginnen met 3/4 eekhoorn ipv halve :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 00:15 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Wil je Snel Vooruit? ^^

Squirrie schreef:

100mg is snuifwaarde en dat ging nog niet eens hard genoeg (de eerste snuif), dus misschien kun je het ietsjes verhogen naar 175-200. Maar je moet sowieso bij blijven pakken aangezien het heeeeeeel snel uitwerkt, dus je kan wel even kijken. Wanneer begin je en wanneer ben je van plan te eindigen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 00:41 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Wil je Snel Vooruit? ^^

Squirrie schreef:

100mg is snuifwaarde en dat ging nog niet eens hard genoeg (de eerste snuif), dus misschien kun je het ietsjes verhogen naar 175-200. Maar je moet sowieso bij blijven pakken aangezien het heeeeeeel snel uitwerkt, dus je kan wel even kijken. Wanneer begin je en wanneer ben je van plan te eindigen? :)

Nou als ik het lekker op XXLerator ga pakken wordt het gewoon rond 23.00-23.30 pakken en dan blij blijven pakken wanneer nodig (tot 06.00).. Maar dacht ook dat het oraal langer werkte dan nasaal?!

En je kan Miauw toch wel combineren met eekhoorntjes? :P Wanneer het minder zou worden, of tegelijk .. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 01:50 

Hardtraxx Veteran

Nasaal 45 minuten, oraal 1,5 uur, assinaal 30 mnuten, spuitinaal 30 minuten.

Trouwens... iemand ervaring met zwemmen met XTC op? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 08:34 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

nee maar nu ik er over na denk lijkt het me wel geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 09:00 

Donateur

Chukkels schreef:

Ja, lijkt me wel een aparte ervaring. Maar ik weet als je stoned bent, en je springt in koud water. Dan ben je voor je gevoel weer spontaan nuchter, maar XTC gevoel is natuurlijk wel heel anders. Je lijf voelt natuurlijk heel lekker, dus een heerlijk warm bubbelbad, met spuiten op heel je lichaam lijkt me goddelijk! :drool: :love:
Want douchen is ook echt heerlijk met xtc op :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 10:36 

Chukkels schreef:

had et tijdje geleden hier ook al gevraagd volges mij, lijkt me echter masterlijk :P
Vorige  1 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic