niks vergeleken met et oude drugstopicJuggernaut wrote:Ochtend en middag afwezig en 5 nieuwe pagina's, da's best behoorlijk.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
Dat komt omdat nog iedereen deze heilige graal heeft aangeboordKSwoosh wrote:niks vergeleken met et oude drugstopicJuggernaut wrote:Ochtend en middag afwezig en 5 nieuwe pagina's, da's best behoorlijk.
Komt nog wel.Olijfboompje wrote:Dat komt omdat nog iedereen deze heilige graal heeft aangeboordKSwoosh wrote:niks vergeleken met et oude drugstopicJuggernaut wrote:Ochtend en middag afwezig en 5 nieuwe pagina's, da's best behoorlijk.
Ik ben er inmiddels ook achter gekomen dat dit topic bestaat haha.
Ben de laatste tijd een beetje op de achtergrond gebleven, aangezien ik weinig thuis ben geweest.
Heb trouwens een redelijk kleine dinsdagdip voor de 500mg mdma die ik gebruikt heb afgelopen weekend.
Chill haha
Hehe achja, je bent er nu weer bij kerelpepepe wrote: Komt nog wel.
Ik ben er inmiddels ook achter gekomen dat dit topic bestaat haha.
Ben de laatste tijd een beetje op de achtergrond gebleven, aangezien ik weinig thuis ben geweest.
Heb trouwens een redelijk kleine dinsdagdip voor de 500mg mdma die ik gebruikt heb afgelopen weekend.
Chill haha
Zoals het hoort haha
Haha, wat hebben wij een gare smsjes uitgewisseld zaterdag
Whahaha ja ik heb me echt kapot gelachen!Olijfboompje wrote: Hehe achja, je bent er nu weer bij kerel![]()
Zoals het hoort haha
Haha, wat hebben wij een gare smsjes uitgewisseld zaterdag![]()
Hier een mooi voorbeeld van zo'n sms:
- The futru is een teringgeile play van zaad-ox
of deze haha, die is al helemaal erg!! ik snapte niet eens wat je er mee bedoelde xD
- Boem.ei.jaj
Zie je snel daniel, gaan we lekker samen spacen!
Whahahaha. Ik had ook een vage sms gestuurd, ergens tegen half 2;pepepe wrote:Whahaha ja ik heb me echt kapot gelachen!Olijfboompje wrote: Hehe achja, je bent er nu weer bij kerel![]()
Zoals het hoort haha
of deze haha, die is al helemaal erg!! ik snapte niet eens wat je er mee bedoelde xD
- Boem.ei.jaj
- jaaaaaaaaa fyggin moooi. Gluid is genitaal. Ook lekjer spacie. Top! Wat jij doen? Ik stampf verder. Xx
Met Swype gestuurd
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ben ff een middag weg meteen stel pagina's erbij stelletje junkies

haha nu gaat ut nog wel.. eerst was het niet bij te houden 
is hier nu wel rustig
iemand vandaag nog wat drugs gehad 
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
mijn goddelijke zelfgemaakte tacosroberttt wrote:is hier nu wel rustigiemand vandaag nog wat drugs gehad
Nee, helemal niksroberttt wrote:is hier nu wel rustigiemand vandaag nog wat drugs gehad
haha blijf ik nuchter he danKevin-Raw wrote:Nee, helemal niksroberttt wrote:is hier nu wel rustigiemand vandaag nog wat drugs gehad
Zaterdag pas weer alcohol en op Hardbass pas weer snoepn samen me jou!!
ga je die ook maken op het beuk feest in balk brug ? ben benieuwddj-rico01 wrote:mijn goddelijke zelfgemaakte tacosroberttt wrote:is hier nu wel rustigiemand vandaag nog wat drugs gehad
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
ik wil wel koken, de ochtend er na, maar dan krijg je eitjes met kaas 
hmm die isolatie tank bij de simpsoms is ook dikke shit 
Nog best knap dat je kan swypen als je vaag bent, ik bak er al geen kloten van als ik me nuchter concentreer.Chukkels wrote:Whahahaha. Ik had ook een vage sms gestuurd, ergens tegen half 2;
- jaaaaaaaaa fyggin moooi. Gluid is genitaal. Ook lekjer spacie. Top! Wat jij doen? Ik stampf verder. Xx
Met Swype gestuurd
Touchscreen is sws de grootste vijand als je vdk bent.
Vind Swype sowieso de meest geniale uitvinding die er is. Alleen moet ik ook toegeven dat ik aardig helder was op XQ. In ieder geval lang niet zo vaag als de meesten hier haha. Hulde aan de 4-FMP!dawasiknie wrote:Nog best knap dat je kan swypen als je vaag bent, ik bak er al geen kloten van als ik me nuchter concentreer.Chukkels wrote:Whahahaha. Ik had ook een vage sms gestuurd, ergens tegen half 2;
Met Swype gestuurd
Touchscreen is sws de grootste vijand als je vdk bent.
is goeddj-rico01 wrote:ik wil wel koken, de ochtend er na, maar dan krijg je eitjes met kaas
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
maar alleen als ik 'eiwitjes moet aanvullen'roberttt wrote:is goeddj-rico01 wrote:ik wil wel koken, de ochtend er na, maar dan krijg je eitjes met kaas
maar trouwens, ik lus geen ei. dus dan heb ik liever tacodj-rico01 wrote:maar alleen als ik 'eiwitjes moet aanvullen'roberttt wrote:is goeddj-rico01 wrote:ik wil wel koken, de ochtend er na, maar dan krijg je eitjes met kaas
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
taggiatella met zalm spinazi en de geheime ingredienten dan?
dat kan ik makkelijk in huge hoeveelheden maken...
maar sochtens heb ik alleen zin om iets te maken als ik daarvoor iets ben kwijtgeraakt
dat kan ik makkelijk in huge hoeveelheden maken...
maar sochtens heb ik alleen zin om iets te maken als ik daarvoor iets ben kwijtgeraakt
Alleen 4-fmp genomen?Chukkels wrote:
Vind Swype sowieso de meest geniale uitvinding die er is. Alleen moet ik ook toegeven dat ik aardig helder was op XQ. In ieder geval lang niet zo vaag als de meesten hier haha. Hulde aan de 4-FMP!
Vind ik zo saai
en kristallen en metholyne en xtc had ie ook nog opdawasiknie wrote:Alleen 4-fmp genomen?Chukkels wrote:
Vind Swype sowieso de meest geniale uitvinding die er is. Alleen moet ik ook toegeven dat ik aardig helder was op XQ. In ieder geval lang niet zo vaag als de meesten hier haha. Hulde aan de 4-FMP!
Vind ik zo saai
Sstt...roberttt wrote:en kristallen en metholyne en xtc had ie ook nog opdawasiknie wrote:Alleen 4-fmp genomen?Chukkels wrote:
Vind ik zo saai
Whahahahpepepe wrote:Whahaha ja ik heb me echt kapot gelachen!Olijfboompje wrote: Hehe achja, je bent er nu weer bij kerel![]()
Zoals het hoort haha
- Boem.ei.jaj
Heerlijk
Ik heb ook nog een periode daarna gehad dat praten met moeite ging..
Pfff, de kapper heeft mijn haar verkracht, door die mongol heb ik nu een fucking dinsdagdip, wilde er tiptoppie uitzien voor mijn sollicitatie uitzien
Foto?Olijfboompje wrote:Whahahahpepepe wrote:Whahaha ja ik heb me echt kapot gelachen!Olijfboompje wrote: Hehe achja, je bent er nu weer bij kerel![]()
Zoals het hoort haha
- Boem.ei.jaj
Zie je snel daniel, gaan we lekker samen spacen!![]()
Heerlijk
Ik heb ook nog een periode daarna gehad dat praten met moeite ging..
Pfff, de kapper heeft mijn haar verkracht, door die mongol heb ik nu een fucking dinsdagdip, wilde er tiptoppie uitzien voor mijn sollicitatie uitzien