Olijfboompje wrote:Neus in de lucht, als je pep ruikt, zit je goedHoofdcoach wrote:Nee
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dus... Wie heeft er een dinsdagdip?
Ik misschien een klein beetje, want werd depressief toen ik het nieuws van Robert hoorde.
Verder geen last!
Ik misschien een klein beetje, want werd depressief toen ik het nieuws van Robert hoorde.
Verder geen last!
ik heb een Zware dinsdag dipChukkels wrote:Dus... Wie heeft er een dinsdagdip?
Ik misschien een klein beetje, want werd depressief toen ik het nieuws van Robert hoorde.![]()
Verder geen last!
Ik eigenlijk nietChukkels wrote:Dus... Wie heeft er een dinsdagdip?
Ik misschien een klein beetje, want werd depressief toen ik het nieuws van Robert hoorde.![]()
Verder geen last!
Ik moet zo naar de kapper
Dip dat je Xqlusiv heb gemistroberttt wrote:ik heb een Zware dinsdag dipChukkels wrote:Dus... Wie heeft er een dinsdagdip?
Verder geen last!
Ik heb niet echt een dip, maar misschien ook weer wel, dunno maar ik vind het op dit moment super erg dat Chloe volgend maand terug naar Australië vertrekt, maar denk niet dat dat door een dip komt maar who knowsChukkels wrote:Dus... Wie heeft er een dinsdagdip?
Verder geen last!
Ik ben weer vrolijk, want er is een reddingsactie op komst voor Kleine Robert 
Heb geen dip, ben wel thuis gebleven maar heb nergens last van.
Is ook gewoon normaal hoorNando wrote:Heb geen dip, ben wel thuis gebleven maar heb nergens last van.
ik had verdomme zaterdag ook wel meegekund te spacen ..
Hehe, we gaan ons best doenChukkels wrote:Ik ben weer vrolijk, want er is een reddingsactie op komst voor Kleine Robert
Goed om te horen kerelNando wrote:Heb geen dip, ben wel thuis gebleven maar heb nergens last van.
Ohja, en nog een kiekje van zaterdag;
Zonde man, is echt een gezellige meidDarkBeatz wrote:Ik heb niet echt een dip, maar misschien ook weer wel, dunno maar ik vind het op dit moment super erg dat Chloe volgend maand terug naar Australië vertrekt, maar denk niet dat dat door een dip komt maar who knowsChukkels wrote:Dus... Wie heeft er een dinsdagdip?
Verder geen last!
Wanneer komt ze weer een feestje met je meepakken?
Die meeting foto is echt nice, staat ook op m'n Hyves. 
En John, zie je haar nog op Hard Bass? Dat zou wel chill zijn!
En John, zie je haar nog op Hard Bass? Dat zou wel chill zijn!
Vond het wel grappig, stond ik zondagochtend om 9 uur op Schiphol met John om haar uit te zwaaien. Had nog wat in m'n zakken zitten, maar zag er wel redelijk uit, dus viel niet zo op 
Normaal vertrekt ze 10/02 naar London en vertrekt ze vanuit daar naar Australië de 28steNando wrote:En John, zie je haar nog op Hard Bass? Dat zou wel chill zijn!
Kerel, dat zou echt fucking vet zijn, ik weet zeker dat ze dat ook heel erg zou waarderenDarkBeatz wrote:Normaal vertrekt ze 10/02 naar London en vertrekt ze vanuit daar naar Australië de 28steNando wrote:En John, zie je haar nog op Hard Bass? Dat zou wel chill zijn!Maar ik ga zien wat er te regelen valt om haar toch mee te krijgen naar Hard Bass als afscheidsfeestje, desnoods een nieuwe vlucht boeken naar london of haar vlucht wijzigen.
Gruwelijk als het gaat lukken John!
Wat is het hier stil trouwens. Heeft iedereen een dip ofzo?
-
G
Nee, school.Chukkels wrote:Gruwelijk als het gaat lukken John!
geen behoefte om over drugs te praten, heb wel wat anders aan me hoofdVik wrote:Nee man sorry. Ik space mChukkels wrote:Wat is het hier stil trouwens. Heeft iedereen een dip ofzo?

-
G
dan maar et zever topic volspammen 
Ik heb een oranje hoed gekocht bij de plaatselijke feestboer, €2,95 
Chukkels wrote:Ik heb een oranje hoed gekocht bij de plaatselijke feestboer, €2,95
Idd zoals Olijfboompje zegt, dat zou echt vet zijn en ze zou het denk ik ook zeker waarderen.DarkBeatz wrote:Normaal vertrekt ze 10/02 naar London en vertrekt ze vanuit daar naar Australië de 28steNando wrote:En John, zie je haar nog op Hard Bass? Dat zou wel chill zijn!Maar ik ga zien wat er te regelen valt om haar toch mee te krijgen naar Hard Bass als afscheidsfeestje, desnoods een nieuwe vlucht boeken naar london of haar vlucht wijzigen.
-
G
ik voelde me vanochtend zwaar kut, het eerste uurtje, maar toen knapte ik helemaal opChukkels wrote:Dus... Wie heeft er een dinsdagdip?
Verder geen last!
Ik voel me een beetje doelloos sinds een uurtje of twee.
Misschien ook omdat ik werkelijk niks te doen heb.
Misschien ook omdat ik werkelijk niks te doen heb.