Nee dankje 
Je ziet vrijdag wel als weer een beetje is aangegroeid.

ben benieuwd?Olijfboompje wrote:Nee dankje

XD vet tochHoofdcoach wrote:Volgensmij gaan er veel hoedjes rondlopen
Iets korter.roberttt wrote:ben benieuwd?
Zoiets?
Dan ist vast al teruggegroeidChukkels wrote:Ziet er top uit!Ach Daniël, je hebt toch een hoedje op op HardBass, dus zie je niks van!
Nouja, mijn groep bestaat ui sowieso minstens 10 hoedjes en er komen er geloof ik aardig wat bij hahaHoofdcoach wrote:Volgensmij gaan er veel hoedjes rondlopen
roberttt wrote:XD vet tochHoofdcoach wrote:Volgensmij gaan er veel hoedjes rondlopen
Leg uit :Odjpatt wrote:is het jullie al opgevallen dat er een aparte stem in de poll zit
Valt onder de amfetamines.Hoofdcoach wrote:Dextro?
dextro ist lekkah.Hoofdcoach wrote:Dextro?
Je moeder is l....oostzaner wrote:dextro ist lekkah.Hoofdcoach wrote:Dextro?
mijn moeder bakt lekkerah koekjes.KSwoosh wrote:Je moeder is l....oostzaner wrote:dextro ist lekkah.Hoofdcoach wrote:Dextro?
nvm.
djpatt wrote:iemand heeft op heroine gestemd
ja jouw dextro in de wachtrij voor Qountdown was goddelijkoostzaner wrote:dextro ist lekkah.Hoofdcoach wrote:Dextro?
zag et ook al jaroberttt wrote:djpatt wrote:iemand heeft op heroine gestemd
Uhu, had ik laatst toevallig gelezenpepepe wrote:Valt onder de amfetamines.Hoofdcoach wrote:Dextro?
dat is die eene met dit chille pepermunt smaak.Hoofdcoach wrote:ja jouw dextro in de wachtrij voor Qountdown was goddelijkoostzaner wrote:dextro ist lekkah.Hoofdcoach wrote:Dextro?
Kut.KSwoosh wrote:zag et ook al jaroberttt wrote:djpatt wrote:iemand heeft op heroine gestemd
wie is die addict hier?