Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:35 

Donateur

dat was toen bij jou thuis, na fusion of dance. Toen ik nog onder invloed al jou pillen slikte was echt niet slim.

Wat nam ik

- 300mg Magnesium
- 3000mg Vitamine C
- 1000mg Vitamine E
- 100MG 5-htp

En nog wat. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:36 

Hardtraxx Veteran

200mg tering :lol: ik neem max 100mg
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:39 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
dat was toen bij jou thuis, na fusion of dance. Toen ik nog onder invloed al jou pillen slikte was echt niet slim.

Wat nam ik

- 300mg Magnesium
- 3000mg Vitamine C
- 1000mg Vitamine E
- 100MG 5-htp

En nog wat. xd

Het dolfijnenrecept van de week :D

Voorgerecht een lading x, en dat als toetje! En je wordt in dolfinarium wakker in je 3e droom :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:41 

Donateur

nee toen kreeg ik droom dat ik vrouw van me dromen ontmoette. Mooi moment :love: wil graag terug :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:48 

Hardtraxx Veteran

Waarom magnesium? xd
3 gram C is ook aardig wat :P
1 gram E ook eigenlijk...

En dan zit ie te janken om anderhalve Q dat dát te veel was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:50 

Donateur

nou en, ging om het idee.

En magnesium was ervoor dat ik me hand stil hield. En de rest van me lichaam.

Want ik had steeds een tik dat me hand omhoog schoot of me lichaam in een schok gaf, en zowat de lucht in vloog.

Ging gewoon om het idee dat ik gezond was ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 01:21 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
nou en, ging om het idee.

En magnesium was ervoor dat ik me hand stil hield. En de rest van me lichaam.

Want ik had steeds een tik dat me hand omhoog schoot of me lichaam in een schok gaf, en zowat de lucht in vloog.

Ging gewoon om het idee dat ik gezond was ^^

Ja even weer een serieuze vraag tussendoor over magnesium.. Wat voor invloed heeft dat op je lichaam? En is dat een goed supplement na x?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 01:24 

Donateur

Voor me spieren dat die wat rustiger werden. Had ze toen niet meer onder controle deden dingen die ik niet wou. Bijv ineens me poot omhoog etc had toen teveel mdma gehad, en magnesium hielp echt toen.

Val trouwens nu bijna om door die htp xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 01:25 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Voor me spieren dat die wat rustiger werden. Had ze toen niet meer onder controle deden dingen die ik niet wou. Bijv ineens me poot omhoog etc had toen teveel mdma gehad, en magnesium hielp echt toen.

Val trouwens nu bijna om door die htp xd

200mg vind je te veel na de dosering op Qlimax? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 01:26 

Hardtraxx Addict

Haha ja ik dacht al van ik krijg morgen pas reactie want die slaapt al! Maar valt mee :D

Helpt dat ook bijv. tegen het hevige trillen? :P Kon namelijk op HB niet eens meer muntjes geven aan de barvrouw, die gooide ik meer ipv geven :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 01:28 

Donateur

Geen idee. Op hardbass kon ik niet eens praten. Want die woorden vlogen eruit op hoog tempo hoorde allen ratatalalaladwvwu zoiets. Was op me top van me space, was toen ook nog verdwaald. 3 uren rondgedwaald alleen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 01:29 

Hardtraxx Veteran

wat een poll weer deze week :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 01:30 

Hardtraxx Addict

Haha ja dat heb ik ook een poosje ondervonden.. Kon m'n mobiel ook niet meer pakken, flesje niet meer loskrijgen, ijsje niet openmaken en noem alles maar op!

En zodra ik een zonnebril op m'n hoofd kreeg was ik weg van HB leek het wel.. Alles vloog me voorbij en leek wel alsof ik om de seconde in een andere wereld stond! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 01:32 

Donateur

Haha maar op hardbass was ik te erg :/ zoals gewoonlijk had die week ervoor ook al XTC gehad. En was oververmoeid.

Heb overigens ook niks van de show meegekregen.. Baal ik nog steeds van kijk ik filmpjes, lijkt het net of het een ander feest was :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 01:34 

@eekhoorn: dat is ook wel een nadeel van zonnebrillen: je ziiet er echt gewoon veel minder door
en in combinatie met een lekkere space sessie, gaat et meeste om je heen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 01:36 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
@eekhoorn: dat is ook wel een nadeel van zonnebrillen: je ziiet er echt gewoon veel minder door
en in combinatie met een lekkere space sessie, gaat et meeste om je heen

Tja, die zonnebril zet ik eigenlijk gewoon altijd op, op een feest, als de strobes aanstaan en ze aardig heftig zijn. Daar heb ik niet echt harddrugs voor nodig, maar idd soms is het wel handig om hem op te zetten als hij erin klapt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 01:37 

Hardtraxx Addict

Jaa klopt helemaal!!

Was ook blij dat ik me niet hele avond zo heb gevoeld en ik toch nog wel wat van de show heb meegekregen i.t.t. roberttt! :lol:

Maar wel vet om keer zo ver weg te spacen! Heerljik opzich, alleen op een feest is het toch fijner om iets meer op de wereld te zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 01:40 

Donateur

Ach ja maak nooit een feest mee. Zelfde verhaal bij qbase qountdown qlimax en 10 years , qdance present fusion.
Geen idee meer wat daar is gebeurd. Allemaal zwarte gaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 01:43 

Hardtraxx Veteran

Wat zei ik je nou, denk positief en aan vrolijke dingen, niet aan "dat het kut is dat je nooit een feest bewust meemaakt",want dan kom je in een bad trip en ga je naar dromen nu je 5-HTP op hebt :P

Maar komt door combi's de gaten, gewoon teveel pep :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 01:44 

Squirrie schreef:
Maar wel vet om keer zo ver weg te spacen! Heerljik opzich, alleen op een feest is het toch fijner om iets meer op de wereld te zijn :)

vooral op zulke grote feesten vind ik dat zonde
bijvoorbeeld op thrillogy is het heeeeeeeeeeerlijk om zo ver weg te verdwijnen :cool: ik weet et nog als de dag van gister :P [ik weet dat ik het niet meer weet en wel dat ik weet hoe lekker et was xd]
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 01:46 

Hardtraxx Addict

Zelfs nuchter onthoudt je lang niet alles :D!

Ik had ook nog wat pep voor tijd gehad, niet veel.. Maar was blij dat er nog geen hondjes stonden want ik stonk uit m'n mond al naar flinke lijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 01:48 

Donateur

Ja maar bijv q dance present fusion weet ik niks meer.

En dan bedoel ik echt niks, was daar ook grote meeting weet ik niks meer van. En was er wel.
Maarja was vast een mooie nacht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 01:51 

Hardtraxx Veteran

Was zeker een mooie nacht. Was gewoon het 2e feest in een maand tijd wat mijn all-time Top 3 had bereikt :love: :loving: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 01:53 

Hardtraxx Addict

Zolang er maar positief op terug wordt gekeken hé :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 01:53 

Donateur

Ja ik vind wel raar wat ik er nu van weet kwam binnen opening etc toen naar slim shore nam een pil. Was een meeting pil sloeg in en was weer thuis :lol:
Vorige  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic