Ik zit altijd aan de racekak 
Tegenwoordig eet ik niks pittigs meer voor pep
Tegenwoordig eet ik niks pittigs meer voor pep
Als een trotse vader voel ik me, zo mooi zijn die eekhoorns!Hoofdcoach wrote:Ik heb dat met eekhoorns, ze liggen zo verleidelijk nu in mijn lamaar gelukkig hou ik me in
maar tering wat zien die dingen er mooi uit!!!
Squirrie wrote:En nu is het moment aangebroken, op DF is er een topic van: Het ontiegelijk zien hebben in pepAls je er weer zo over praat en het op voorraad ligt denk je al gauw, ach waarom niet
Jij raadde mij gisteren nog aan om pep te nemen voor het uitgaan omdat ik best moe was. Maar blij dat ik het niet gedaan heb op een zondag. Maar kristal gedaanroberttt wrote:hahaha verslaafd?
Klein beetje is best makkelijk somsChukkels wrote:Squirrie wrote:En nu is het moment aangebroken, op DF is er een topic van: Het ontiegelijk zien hebben in pepAls je er weer zo over praat en het op voorraad ligt denk je al gauw, ach waarom niet
Jij raadde mij gisteren nog aan om pep te nemen voor het uitgaan omdat ik best moe was. Maar blij dat ik het niet gedaan heb op een zondag. Maar kristal gedaanroberttt wrote:hahaha verslaafd?
Nee ik ook dan nog lang niet! Doelde ook op een feestje/stappen dat je ook kan blijven pilsen tot 4/5 uur in de nachtroberttt wrote:slapen? ik ben minstens wakker tot zondag 1 uur in de nacht.. En dan slaap ik nog niet
Ja, maar ik had vrijdag op zaterdag ook vies weinig geslapen en het was meer wegsukkelen wat ik deed en 2 minuten later weer wakker wordenroberttt wrote:slapen? ik ben minstens wakker tot zondag 1 uur in de nacht.. En dan slaap ik nog niet
ik val nu wel bijna in slaap, net 200mg 5-htp genomen.Squirrie wrote:Nee ik ook dan nog lang niet! Doelde ook op een feestje/stappen dat je ook kan blijven pilsen tot 4/5 uur in de nachtroberttt wrote:slapen? ik ben minstens wakker tot zondag 1 uur in de nacht.. En dan slaap ik nog nietDaarvoor is het hier ook nog geen mogelijkheid om te slapen hoor!
Wooooooo ziek hoor! Ik vind 50 mg al mooi zatroberttt wrote:ik val nu wel bijna in slaap, net 200mg 5-htp genomen.Squirrie wrote:Nee ik ook dan nog lang niet! Doelde ook op een feestje/stappen dat je ook kan blijven pilsen tot 4/5 uur in de nachtroberttt wrote:slapen? ik ben minstens wakker tot zondag 1 uur in de nacht.. En dan slaap ik nog nietDaarvoor is het hier ook nog geen mogelijkheid om te slapen hoor!
voelt wel geil nu
Told yaroberttt wrote:ik val nu wel bijna in slaap, net 200mg 5-htp genomen.Squirrie wrote:Nee ik ook dan nog lang niet! Doelde ook op een feestje/stappen dat je ook kan blijven pilsen tot 4/5 uur in de nachtroberttt wrote:slapen? ik ben minstens wakker tot zondag 1 uur in de nacht.. En dan slaap ik nog nietDaarvoor is het hier ook nog geen mogelijkheid om te slapen hoor!
voelt wel geil nu
[OT-Mode]roberttt wrote:Beetje on-topic blijven he jongens..Trouwens als je het over schijten hebt, raken jullie ook aan de race kak door pep
Succes alvast!roberttt wrote:pff dat denk ik ook, normaal altijd 50mg. Dacht doe is extreemtintelt nu en als ik me ogen dichtdoe droom ik al
Hoeveel mg zijn dolfijnen?roberttt wrote:vorige keer had ik een droom over dolfijnen, en werd ik zelf 1. Verwacht nu wel wat extremer
Das op zich best leip, maar goed. Ik wacht altijd minimaal 20 uur na laatste drop voordat ik met 5-HTP begin. Slaap de nacht erop toch pas 's nachts tegen een uur of 3-4, omdat ik tot diep in de middag slaap op zondag, dus zondagavond niet in slaap kan vallenroberttt wrote:machtig spul inderdaad, had laatst ook een droom. Dat ik eindelijk het meisje van me dromen had geregeld dat was raar. Droom in Droom in Droom moment( was ook 10 uur na xtc gebruik)
Dit is inderdaad heldig!Squirrie wrote:Jij gaat gewoon beetje de film inception nadoen!![]()
Maar dromen in een droom is vaag hé, maar wel echt vet! Denk je dat je in werkelijkheid wakker wordt maar moet je nog een keer wakker worden eigenlijk