Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 21:04 

Hardtraxx Veteran

Ik zit altijd aan de racekak :P
Tegenwoordig eet ik niks pittigs meer voor pep :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 23:57 

Hardtraxx Addict

En nu is het moment aangebroken, op DF is er een topic van: Het ontiegelijk zien hebben in pep :love: Als je er weer zo over praat en het op voorraad ligt denk je al gauw, ach waarom niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 23:57 

Donateur

hahaha verslaafd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:00 

Hardtraxx Veteran

Ik heb dat met eekhoorns, ze liggen zo verleidelijk nu in mijn la :drool: maar gelukkig hou ik me in :thumbsup: maar tering wat zien die dingen er mooi uit!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:01 

Donateur

ja inderdaad, ik heb er ook een blauwe AH naast liggen. Kleurt zo mooi bij elkaar :love: om op te eten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:02 

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
Ik heb dat met eekhoorns, ze liggen zo verleidelijk nu in mijn la :drool: maar gelukkig hou ik me in :thumbsup: maar tering wat zien die dingen er mooi uit!!!

Als een trotse vader voel ik me, zo mooi zijn die eekhoorns! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:06 

Hardtraxx Addict

Ja hier heb ik nog 9 (edit: 7 nog maar :( ) eenkhoorntjes liggen en 2 grammetjes.. genoeg om van te feesten! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:09 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
En nu is het moment aangebroken, op DF is er een topic van: Het ontiegelijk zien hebben in pep :love: Als je er weer zo over praat en het op voorraad ligt denk je al gauw, ach waarom niet :D

roberttt schreef:
hahaha verslaafd?

Jij raadde mij gisteren nog aan om pep te nemen voor het uitgaan omdat ik best moe was. Maar blij dat ik het niet gedaan heb op een zondag. Maar kristal gedaan :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:12 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Squirrie schreef:

roberttt schreef:
hahaha verslaafd?

Jij raadde mij gisteren nog aan om pep te nemen voor het uitgaan omdat ik best moe was. Maar blij dat ik het niet gedaan heb op een zondag. Maar kristal gedaan :beer:

Klein beetje is best makkelijk soms :) En na veel pils op het feest slaap je als een roosje! Naja dat is dan misschien iets te mooi gezegd maar je kan wel slapen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:18 

Donateur

slapen? ik ben minstens wakker tot zondag 1 uur in de nacht.. En dan slaap ik nog niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:21 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
slapen? ik ben minstens wakker tot zondag 1 uur in de nacht.. En dan slaap ik nog niet xd

Nee ik ook dan nog lang niet! Doelde ook op een feestje/stappen dat je ook kan blijven pilsen tot 4/5 uur in de nacht ;) Daarvoor is het hier ook nog geen mogelijkheid om te slapen hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:22 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Ja, maar ik had vrijdag op zaterdag ook vies weinig geslapen en het was meer wegsukkelen wat ik deed en 2 minuten later weer wakker worden xd Dus nee, veel heb ik niet geslapen dit weekend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:22 

Donateur

Squirrie schreef:
roberttt schreef:

Nee ik ook dan nog lang niet! Doelde ook op een feestje/stappen dat je ook kan blijven pilsen tot 4/5 uur in de nacht ;) Daarvoor is het hier ook nog geen mogelijkheid om te slapen hoor!

ik val nu wel bijna in slaap, net 200mg 5-htp genomen. xd voelt wel geil nu :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:23 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Squirrie schreef:
roberttt schreef:

ik val nu wel bijna in slaap, net 200mg 5-htp genomen. xd voelt wel geil nu :love:

Wooooooo ziek hoor! Ik vind 50 mg al mooi zat :P Dat wordt weer mooi dromen dus :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:24 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Squirrie schreef:
roberttt schreef:

Told ya :D Jij gaat heel veel plezier beleven vanavond en denk eraan, de keren dat je te hard gaat (ja, dat kan serieus van 5-HTP!), gewoon ff aan iets anders denken en de negatieve/enge gedachten gewoon uit je hoofd laten en dan wordt het de lekkerste nachtrust die je ooit hebt gehad :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:24 

Donateur

pff dat denk ik ook, normaal altijd 50mg. Dacht doe is extreem :lol: tintelt nu en als ik me ogen dichtdoe droom ik al :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:25 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Beetje on-topic blijven he jongens.. >.< Trouwens als je het over schijten hebt, raken jullie ook aan de race kak door pep :lol:

[OT-Mode]
Het heet niet voor niets ''Speed" zelfs je poep gaat snel!
[OT-Mode Off]

Ik ken wel vrienden die er wel eens last van hebben,
maar over het algemeen hebben ze ,zoals ik hier net vaker las, last van beton gehad xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:26 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
pff dat denk ik ook, normaal altijd 50mg. Dacht doe is extreem :lol: tintelt nu en als ik me ogen dichtdoe droom ik al :woot:

Succes alvast! :D En enjoy the movie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:27 

Donateur

vorige keer had ik een droom over dolfijnen, en werd ik zelf 1. Verwacht nu wel wat extremer :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:28 

Hardtraxxer

5-htp :love:

Lekker dromen alsof het de werkelijkheid is! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:28 

Hardtraxx Addict

Haha hoe geweldig!

Ik heb in m'n droom toen met m'n teamgenoten een complete voetbalwedstrijd bijgewoond, ook genieten :D Lijkt ook zo echt hé, echt supergaaf :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:29 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
vorige keer had ik een droom over dolfijnen, en werd ik zelf 1. Verwacht nu wel wat extremer :woot:

Hoeveel mg zijn dolfijnen? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:29 

Donateur

machtig spul inderdaad, had laatst ook een droom. Dat ik eindelijk het meisje van me dromen had geregeld dat was raar. Droom in Droom in Droom moment :lol: ( was ook 10 uur na xtc gebruik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:31 

Hardtraxx Addict

Jij gaat gewoon beetje de film inception nadoen! :D

Maar dromen in een droom is vaag hé, maar wel echt vet! Denk je dat je in werkelijkheid wakker wordt maar moet je nog een keer wakker worden eigenlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:32 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
machtig spul inderdaad, had laatst ook een droom. Dat ik eindelijk het meisje van me dromen had geregeld dat was raar. Droom in Droom in Droom moment :lol: ( was ook 10 uur na xtc gebruik)

Das op zich best leip, maar goed. Ik wacht altijd minimaal 20 uur na laatste drop voordat ik met 5-HTP begin. Slaap de nacht erop toch pas 's nachts tegen een uur of 3-4, omdat ik tot diep in de middag slaap op zondag, dus zondagavond niet in slaap kan vallen xd

Squirrie schreef:
Jij gaat gewoon beetje de film inception nadoen! :D

Maar dromen in een droom is vaag hé, maar wel echt vet! Denk je dat je in werkelijkheid wakker wordt maar moet je nog een keer wakker worden eigenlijk :D

Dit is inderdaad heldig! :love:
Vorige  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic