Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 01:58 

Bierkoning

ik droom altijd wel ff weg, maar niet heel vaak, en duurt ook altijd maar even
maar op Qountdown had ik het volgens mij de hele nacht :woot: daarom vond ik dat ook zon ge-wel-dig feest :loving:
alleen ik weet nog dat het vanaf ik binnen was, uurtje of 9, tot een uurtje of 2, de tijd heel langzaam ging, en daar weet ik bijna alles nog van, maar vanaf dat moment is et een beetje 1 grote wazige vlek xd Psyko punkz weet ik echt helemaal niks meer van, The Pitcher ook niet, Crypsis weet ik alleen nog Chaos & Nackt, en van Zatox ook bijna niks behalve Psycho & hardbass anthem :P Maar ik weet wel dat ik het geweldig vond door de sfeer en hoe ik me voelde
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 02:13 

Donateur

Serieus maar 2 mensen die spuiten? Geloof ik niks van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 02:14 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Serieus maar 2 mensen die spuiten? Geloof ik niks van.

De rest druppelt

OT: net ff lekker pilsie geopend :D hard drugs time
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 13:48 

Hardtraxx Veteran

Iets in m'n lichaam spuiten ga ik sowieso nooit van m'n leven doen :P
Pluggen ook niet, die plek is een uitgang, geen ingang :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 13:50 

Hardtraxx Veteran

Moet er niet aan denken om drugs in te spuiten, dan zou ik me echt laag voelen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 13:59 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Moet er niet aan denken om drugs in te spuiten, dan zou ik me echt laag voelen :/

Tenzij je morfine meerekent xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 14:02 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:

Tenzij je morfine meerekent xd

Als het voor medische doeleinden is niet :P maar om nou voor de lol morfine in te spuiten dat gaat me wat te ver xd vind die paar keer bloed prikken / inenten al genoeg btw qua naalden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 14:12 

Hardtraxx Veteran

Hoorde laatst van iemand dat hij zich laat gebruiken als proefpersoon voor nieuwe medische medicijnen. Gaan ze medicijnen op je testen, blijf je een week lang in het ziekenhuis en kijken ze hoe je op dat spul reageert. Krijg je 1500-2000 euro voor! Iemand dit al eens overwogen om te doen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 14:15 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Hoorde laatst van iemand dat hij zich laat gebruiken als proefpersoon voor nieuwe medische medicijnen. Gaan ze medicijnen op je testen, blijf je een week lang in het ziekenhuis en kijken ze hoe je op dat spul reageert. Krijg je 1500-2000 euro voor! Iemand dit al eens overwogen om te doen? :P

Paar vrienden van me hebben dit gedaan :P staat nu een dikke tv op hun kamer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 14:16 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

Ken je dat niet? Zit in Groningen ;)! En nog wel meer plaatsen, maar bij Groningen zit de grootste.. Sta daar ook aangemeld :D

Ik heb het wel eens overwogen, maar nooit echt de stap genomen! Ideaal als vervanging voor je vakantiewerk in de zomer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 14:18 

Hardtraxx Veteran

Haha wel vet. Maar ja, kans bestaat ook dat het mis gaat toch? En dan is het extra zuur. Maar een dikke TV? Ik weet wel betere dingen te doen met dat geld, zou een jaar gratis festivals betekenen voor mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 14:25 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Haha wel vet. Maar ja, kans bestaat ook dat het mis gaat toch? En dan is het extra zuur. Maar een dikke TV? Ik weet wel betere dingen te doen met dat geld, zou een jaar gratis festivals betekenen voor mij :P

Hmm je kan soms kiezen in welke groep je wilt, dat heeft iets te maken met de risico's en zul je ook terugzien in het geldbedrag.. Maar over het algemeen gaat het neit fout ;) Zoek maar op google naar experimenten die fout zijn gegaan, alle medicatie wordt eerst zorgvuldig getest op dieren en komen dan pas bij ons!

En tja, stel je de controlegroep voor, placebo spuitjes! Krijg je dus de hele week NaCl toegediend voor 2000 euro! Je zult het nooit te weten komen, maar je hoeft niet persee medicatie toegediend te krijgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 16:03 

Chukkels schreef:

M'n broer heeft dit ook gedaan.
Mijn ouders waren er tegen.

Het nadeel is gewoon dat er een onbekend risico aan hangt dat er dingen fout kunnen gaan.
Van ziekte tot sterfte. Je weet het niet.

Het lijkt me zelf ook wel ideaal, lekker makkelijk. Maar wel goed opletten waar je aan meedoet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 18:30 

Hardtraxx Addict

waar kan ik me aanmelden voor zoiets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 18:40 

Donateur

pepepe schreef:

Inderdaad lijkt me wel wat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 18:41 

Hardtraxx Veteran

Haha, ik heb een nieuwe rage ingeleid :P

Maar ik wil best meer informatie erover, maar of ik het zou doen laat ik nog even in het midden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 18:44 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
pepepe schreef:

Haha, zullen we dan samen gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 18:48 

Hardtraxx Addict

Klik hier

Nou jongens ik heb vandaag nog mail van ze gehad! Meld je aan, stuur de brief ingevuld terug, zorg dat je mobiel bereikbaar bent en kijk regelmatig of er wat tussen zit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 18:49 

Hardtraxx Addict

Squirrie schreef:
Klik hier

Nou jongens ik heb vandaag nog mail van ze gehad! Meld je aan, stuur de brief ingevuld terug, zorg dat je mobiel bereikbaar bent en kijk regelmatig of er wat tussen zit!

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 18:55 

Donateur

pepepe schreef:
roberttt schreef:
pepepe schreef:

Haha, zullen we dan samen gaan?

Is goed :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 19:09 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:

Haha, typische reactie van me ouders
"Je kan ook ene paar ledenmaten doneren voor geld"
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 19:53 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
roberttt schreef:

Haha, typische reactie van me ouders
"Je kan ook ene paar ledenmaten doneren voor geld"

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 19:53 

Donateur

Er staat vrijwilligers-werk, maar je krijgt betaald of wat?

Edit ja dus, fokking vet haha. Ga me gelijk aanmelden, me voor een weekend op laten sluiten voor 1000 euro vind ik geen probleem :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 20:10 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Er staat vrijwilligers-werk, maar je krijgt betaald of wat?

Yup, en goed ook :D

http://volunteer.praintl.com/NL/All%20Research
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 20:11 

Donateur

Ja dus, fokking vet haha. Ga me gelijk aanmelden, me voor een weekend op laten sluiten voor 1000 euro vind ik geen probleem :cool: Heb me aangemeld en hoop dat ik bericht terug krijg, want heb wel wat spaargeld nodig en zo simpel je geld verdienen vind ik totaal geen probleem.
Vorige  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic