Ja manijscoboer wrote:Ai! Wat was er bij emporium?Want daar ga ik dit jaar heen haha!
Ga jij er dit jaar ook heen?
Gelukkig dat ik weet dat dit jaar emporium gewoon op de fiets gaat en niet met de autoOlijfboompje wrote:Ja manijscoboer wrote:Ai! Wat was er bij emporium?Want daar ga ik dit jaar heen haha!
Sowieso
Uuuhm...naja, ik had pizza op...
Pizza wilt mijn lichaam uit, maar ik had geen zin in het toilet.
Toen heb ik op de parkeerplaats tegen een auto zitten schijten en de foldertjes gebruikt van emporium om schone billen te fixen
Hahaha mijn Wtf-moment van de dag!Olijfboompje wrote:Ja manijscoboer wrote:Ai! Wat was er bij emporium?Want daar ga ik dit jaar heen haha!
Sowieso
Uuuhm...naja, ik had pizza op...
Pizza wilt mijn lichaam uit, maar ik had geen zin in het toilet.
Toen heb ik op de parkeerplaats tegen een auto zitten schijten en de foldertjes gebruikt van emporium om schone billen te fixen
Hahaha, ik ben benieuwd!Olijfboompje wrote:A men gotta do what a man gotta do.![]()
Het hele verhaal vertel ik wel eens int echt, dan ist nog leuker, want er gebeurde nog wel meer dingen tijdens het schijten
Main stage? The story of Olijfboompje?ijscoboer wrote:Hahaha, ik ben benieuwd!Olijfboompje wrote:A men gotta do what a man gotta do.![]()
Het hele verhaal vertel ik wel eens int echt, dan ist nog leuker, want er gebeurde nog wel meer dingen tijdens het schijten
Want de verhalen die ik nu voor ogen haal, maken mn avond stukken beter
Welke wordt het nu?roberttt wrote:vanavond ook weer is aan de drugs
kende robert nou nog steeds nietSquirrie wrote:Welke wordt het nu?roberttt wrote:vanavond ook weer is aan de drugs
Gezien zijn plaatje zou ik aan andere drugs denken!KSwoosh wrote:kende robert nou nog steeds nietSquirrie wrote:Welke wordt het nu?roberttt wrote:vanavond ook weer is aan de drugs
bier natuurlijk
Hmmm ja die grap is vandaag al eens eerder langsgekomen volgens mij.. beetje traag van begrip hierKSwoosh wrote:kende robert nou nog steeds nietSquirrie wrote:Welke wordt het nu?roberttt wrote:vanavond ook weer is aan de drugs
bier natuurlijk
Je hebt ook nog decibel enzoijscoboer wrote:Hahaha, ik ben benieuwd!Olijfboompje wrote:A men gotta do what a man gotta do.![]()
Want de verhalen die ik nu voor ogen haal, maken mn avond stukken beter
Kunnen we beter gaan zitten :')Squirrie wrote:Main stage? The story of Olijfboompje?ijscoboer wrote:Hahaha, ik ben benieuwd!Olijfboompje wrote:A men gotta do what a man gotta do.![]()
Want de verhalen die ik nu voor ogen haal, maken mn avond stukken beter![]()
Pak die microfoon en gooi het eruit!Bij emporium sta ik erbij te luisteren, lijkt me nu al geweldig
Achter een auto? Met emporium flyers?Olijfboompje wrote:
Kunnen we beter gaan zitten :')
Dan hebben we samen een emporium schijtverhaalijscoboer wrote:Achter een auto? Met emporium flyers?Olijfboompje wrote:
Kunnen we beter gaan zitten :')
Neee dat niet! Maar het stinkt de 2 dagen erna wel heeel gruwelijk!roberttt wrote:Beetje on-topic blijven he jongens..Trouwens als je het over schijten hebt, raken jullie ook aan de race kak door pep
Juist het tegen overgestelde haha! Het lijkt wel alsof bij mij alle vocht eraan wordt ontrokken!roberttt wrote:Beetje on-topic blijven he jongens..Trouwens als je het over schijten hebt, raken jullie ook aan de race kak door pep
Das nie goed nie! Je moet ook geen norrit snuiven héijscoboer wrote:Juist het tegen overgestelde haha! Het lijkt wel alsof bij mij alle vocht eraan wordt ontrokken!roberttt wrote:Beetje on-topic blijven he jongens..Trouwens als je het over schijten hebt, raken jullie ook aan de race kak door pep
Beton!