Outdoor niet en was de controle 200000x niks. Nauwelijks zo slecht gecontroleerd toenroberttt wrote:Fusion of dance indoor stonden hondenKlos wrote:Wil ik op zich ook wel even wetenOxygene wrote:Iemand al eens bij Fusion of Dance Festival geweest? Wil wel eens weten of daar streng gecontroleerd wordt?
Of zijn 't alleen sommige B2S/Q-Dance events waar ze hondjes inzetten?Want ik hoop dat daar een dikke line-up staat straks
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ja maar dat is per persoon anders he
dus je weet het gewoon niet van te voren ...
Risico van het vak
Risico van het vak
slechtse controle die ik ooit heb meegemaakt was bij In Qontrol, toen raakte ze alleen ff je een beetje aan en kon je doorlopen
en bij Mystery Land werd ik gewoon gefouilleerd, maar hoefte ik me spullen niet eens af te geven dus kon ik alles net zo goed in me portemonee douwen
en bij Mystery Land werd ik gewoon gefouilleerd, maar hoefte ik me spullen niet eens af te geven dus kon ik alles net zo goed in me portemonee douwen
Ben op Fusion of Dance goed gefouilleerd en op IQ ook, HardBass niet.
Het verschilt gewoon per keer.
Klopt, op Defqon en mysteryland mocht ik gelijk doorlopen zonder gefouilleerd te wordenMol wrote:Ben op Fusion of Dance goed gefouilleerd en op IQ ook, HardBass niet.
Er werden alleen een keer 3 olifantjes bij de controle in beslag genomen bij jeroberttt wrote:Ik ben nog nooit goed gecontroleerd
Oké dus paar eekhoorntjes mee naar Fusion of Dance outdoor zal geen problemen opleveren? 
Nee lijkt me niet, en al helemaal niet als je er maar 2 mee neemt, want meer dan 2 moet je er ook echt niet nemen!!!Oxygene wrote:Oké dus paar eekhoorntjes mee naar Fusion of Dance outdoor zal geen problemen opleveren?
-
C
Blegh, vanmorgen via maat achtergekomen dat ik smorgens altijd met een BIG smile in de bus zit.
Verklaart meteen waarom ik last heb van mijn kaakjes rond middaguur.. verdomde adhd pillen
Verklaart meteen waarom ik last heb van mijn kaakjes rond middaguur.. verdomde adhd pillen
Binnnenkort even wat groene eekhoorntjes halen.
Haha iedereen is helemaal fan van de eenkhoorntjes!
En over de controles gesproken, bij HB was die waardeloos.. Je kon alles gewoon in je portemonnee meenemen want die hield je gewoon zelf in de hand
Volgende controle waar ik kom wordt emporium, schijnt goed te doen te zijn.. Dus wordt weer flink snoepen!
En over de controles gesproken, bij HB was die waardeloos.. Je kon alles gewoon in je portemonnee meenemen want die hield je gewoon zelf in de hand
Volgende controle waar ik kom wordt emporium, schijnt goed te doen te zijn.. Dus wordt weer flink snoepen!
Ik heb bij HardBass ook geen enkel hondje gezien, en het fouilleren was waardeloos!Squirrie wrote:Haha iedereen is helemaal fan van de eenkhoorntjes!![]()
En over de controles gesproken, bij HB was die waardeloos.. Je kon alles gewoon in je portemonnee meenemen want die hield je gewoon zelf in de hand![]()
Terwijl ik later wel verhalen over hondjes hoorde!
Je moet gewoon een beetje geluk hebben op welk tijdstip je bij de controles komt denk ik zo!
Last edited by ijscoboer on 18 Feb 2011 16:56, edited 1 time in total.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Bij mij keken ze op hardbass wel in mijn portemonneeSquirrie wrote:Haha iedereen is helemaal fan van de eenkhoorntjes!![]()
En over de controles gesproken, bij HB was die waardeloos.. Je kon alles gewoon in je portemonnee meenemen want die hield je gewoon zelf in de hand![]()
Ennn vanavond eekhoorns ophalen
Kijk dat is goed nieuws!Hoofdcoach wrote:...
Ennn vanavond eekhoorns ophalen
-
G
fouilleren was idd erg slecht, ze keken niet eens de spullen in je handen doorijscoboer wrote:Ik heb bij HardBass ook geen enkel hondje gezien, en het fouilleren was waardeloos!
Je moet gewoon een beetje geluk hebben op welk tijdstip je bij de controles komt denk ik zo!
maar die hondjes heb ik wel gezien, ze namen 3 man mee in de tijd dat wij de trap op liepen
Ik keek oog in oog met die hond, want die liep naar de trap waar wij heen wilde, snel met een smoes naar andere trap gesnelwandelt, toen kwam ik robertt en chuckels ook tegen, want die hielden de hond ook al in de gatenKSwoosh wrote:fouilleren was idd erg slecht, ze keken niet eens de spullen in je handen doorijscoboer wrote:Ik heb bij HardBass ook geen enkel hondje gezien, en het fouilleren was waardeloos!
maar die hondjes heb ik wel gezien, ze namen 3 man mee in de tijd dat wij de trap op liepen
-
G
waren dr meerdere trappenmodernization wrote:Ik keek oog in oog met die hond, want die liep naar de trap waar wij heen wilde, snel met een smoes naar andere trap gesnelwandelt, toen kwam ik robertt en chuckels ook tegen, want die hielden de hond ook al in de gatenKSwoosh wrote:fouilleren was idd erg slecht, ze keken niet eens de spullen in je handen doorijscoboer wrote:Ik heb bij HardBass ook geen enkel hondje gezien, en het fouilleren was waardeloos!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Heb echt geen hond gezien
liep gewoon naar de trap die precies tegenover het fouilleren van ingang E was
Jaaa na ingang E en de controle had je links en rechts een trap.. Toen wij er aankwamen stonden er nog geen hondjes maar die bleken later op de avond er wel te zijnKSwoosh wrote:waren dr meerdere trappenmodernization wrote:Ik keek oog in oog met die hond, want die liep naar de trap waar wij heen wilde, snel met een smoes naar andere trap gesnelwandelt, toen kwam ik robertt en chuckels ook tegen, want die hielden de hond ook al in de gatenKSwoosh wrote: fouilleren was idd erg slecht, ze keken niet eens de spullen in je handen door
Wij waren er rond 22.15.. Binnen 20 min daarna stonden er al hondjes als het goed is
-
FHardtraxxer
- 189 posts member since 2010
- last seen Apr 2013
modernization wrote:Ik keek oog in oog met die hond, want die liep naar de trap waar wij heen wilde, snel met een smoes naar andere trap gesnelwandelt, toen kwam ik robertt en chuckels ook tegen, want die hielden de hond ook al in de gatenKSwoosh wrote:fouilleren was idd erg slecht, ze keken niet eens de spullen in je handen doorijscoboer wrote:Ik heb bij HardBass ook geen enkel hondje gezien, en het fouilleren was waardeloos!
jup dit was toen wij binnenkwamen,
we hebben maar druk staan gebaren en wijzen en goed gearticuleerd dat als we LINKSVOOR moesten zijn we beter DIE TRAP konden nemen.
Hondje was goed omzeild
@Squirrie
Dit was ook rond die tijd ja, ze waren er al vroeg
Om 00.30u stonden er ook geen honden meer bij de 1e trap vanaf ingang E
Dus hondje stond bij trap links? En de trap rechts genomen?Fr4ns wrote: jup dit was toen wij binnenkwamen,
we hebben maar druk staan gebaren en wijzen en goed gearticuleerd dat als we LINKSVOOR moesten zijn we beter DIE TRAP konden nemen.
Hondje was goed omzeild
@Squirrie
Dit was ook rond die tijd ja, ze waren er al vroeg
Wel klote hoor die beestjes, maar ik had alles toch geur/lucht dicht verpakt
Ja inderdaad, hebben 5 minuten gewacht, want die hond wist niet zo goed naar welke ingang die moestmodernization wrote:Ik keek oog in oog met die hond, want die liep naar de trap waar wij heen wilde, snel met een smoes naar andere trap gesnelwandelt, toen kwam ik robertt en chuckels ook tegen, want die hielden de hond ook al in de gatenKSwoosh wrote:fouilleren was idd erg slecht, ze keken niet eens de spullen in je handen doorijscoboer wrote:Ik heb bij HardBass ook geen enkel hondje gezien, en het fouilleren was waardeloos!