Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:13 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Klos schreef:
Oxygene schreef:
Iemand al eens bij Fusion of Dance Festival geweest? Wil wel eens weten of daar streng gecontroleerd wordt?

Of zijn 't alleen sommige B2S/Q-Dance events waar ze hondjes inzetten?

Wil ik op zich ook wel even weten :D Want ik hoop dat daar een dikke line-up staat straks ^^

Fusion of dance indoor stonden honden ;)

Outdoor niet en was de controle 200000x niks. Nauwelijks zo slecht gecontroleerd toen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:17 

Donateur

Ja maar dat is per persoon anders he ;) dus je weet het gewoon niet van te voren ...

Risico van het vak :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:25 

Bierkoning

slechtse controle die ik ooit heb meegemaakt was bij In Qontrol, toen raakte ze alleen ff je een beetje aan en kon je doorlopen :P
en bij Mystery Land werd ik gewoon gefouilleerd, maar hoefte ik me spullen niet eens af te geven dus kon ik alles net zo goed in me portemonee douwen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:28 

Donateur

Ben op Fusion of Dance goed gefouilleerd en op IQ ook, HardBass niet.
Het verschilt gewoon per keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:33 

Donateur

Ik ben nog nooit goed gecontroleerd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:33 

Donateur

Mol schreef:
Ben op Fusion of Dance goed gefouilleerd en op IQ ook, HardBass niet.
Het verschilt gewoon per keer.

Klopt, op Defqon en mysteryland mocht ik gelijk doorlopen zonder gefouilleerd te worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:49 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Ik ben nog nooit goed gecontroleerd :lol:

Er werden alleen een keer 3 olifantjes bij de controle in beslag genomen bij je :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:56 

Bierkoning

:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 16:41 

Hardtraxxer

Oké dus paar eekhoorntjes mee naar Fusion of Dance outdoor zal geen problemen opleveren? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 16:52 

Donateur

Oxygene schreef:
Oké dus paar eekhoorntjes mee naar Fusion of Dance outdoor zal geen problemen opleveren? :)

Nee lijkt me niet, en al helemaal niet als je er maar 2 mee neemt, want meer dan 2 moet je er ook echt niet nemen!!! :love: want die dingen zijn gruwelijk, had op Hardbass aan 1¼ genoeg van 12 tot 7 :woot: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 17:22 

Blegh, vanmorgen via maat achtergekomen dat ik smorgens altijd met een BIG smile in de bus zit.
Verklaart meteen waarom ik last heb van mijn kaakjes rond middaguur.. verdomde adhd pillen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 17:29 

Hardtraxx Addict

Binnnenkort even wat groene eekhoorntjes halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 17:51 

Hardtraxx Addict

Haha iedereen is helemaal fan van de eenkhoorntjes! xd

En over de controles gesproken, bij HB was die waardeloos.. Je kon alles gewoon in je portemonnee meenemen want die hield je gewoon zelf in de hand ;)

Volgende controle waar ik kom wordt emporium, schijnt goed te doen te zijn.. Dus wordt weer flink snoepen! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 17:55 

Hardtraxxer

Squirrie schreef:

En over de controles gesproken, bij HB was die waardeloos.. Je kon alles gewoon in je portemonnee meenemen want die hield je gewoon zelf in de hand ;)

Volgende controle waar ik kom wordt emporium, schijnt goed te doen te zijn.. Dus wordt weer flink snoepen! :love:

Ik heb bij HardBass ook geen enkel hondje gezien, en het fouilleren was waardeloos!
Terwijl ik later wel verhalen over hondjes hoorde!
Je moet gewoon een beetje geluk hebben op welk tijdstip je bij de controles komt denk ik zo! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 17:56 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:

Bij mij keken ze op hardbass wel in mijn portemonnee :P

Ennn vanavond eekhoorns ophalen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 18:05 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:
...

Ennn vanavond eekhoorns ophalen :yay:

Kijk dat is goed nieuws! :thumbsup: Ik moet binnenkort ook weer wat nieuwe halen, ik wil niet zonder komen te zitten haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 18:27 

ijscoboer schreef:
Ik heb bij HardBass ook geen enkel hondje gezien, en het fouilleren was waardeloos!
Je moet gewoon een beetje geluk hebben op welk tijdstip je bij de controles komt denk ik zo! :innocent:

fouilleren was idd erg slecht, ze keken niet eens de spullen in je handen door xd
maar die hondjes heb ik wel gezien, ze namen 3 man mee in de tijd dat wij de trap op liepen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 18:45 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
ijscoboer schreef:

fouilleren was idd erg slecht, ze keken niet eens de spullen in je handen door xd
maar die hondjes heb ik wel gezien, ze namen 3 man mee in de tijd dat wij de trap op liepen :oh:

Ik keek oog in oog met die hond, want die liep naar de trap waar wij heen wilde, snel met een smoes naar andere trap gesnelwandelt, toen kwam ik robertt en chuckels ook tegen, want die hielden de hond ook al in de gaten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 18:56 

modernization schreef:
KSwoosh schreef:
ijscoboer schreef:

Ik keek oog in oog met die hond, want die liep naar de trap waar wij heen wilde, snel met een smoes naar andere trap gesnelwandelt, toen kwam ik robertt en chuckels ook tegen, want die hielden de hond ook al in de gaten :P

waren dr meerdere trappen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 19:00 

Hardtraxx Veteran

Heb echt geen hond gezien :/ liep gewoon naar de trap die precies tegenover het fouilleren van ingang E was
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 19:15 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
modernization schreef:
KSwoosh schreef:

waren dr meerdere trappen :oh:

Jaaa na ingang E en de controle had je links en rechts een trap.. Toen wij er aankwamen stonden er nog geen hondjes maar die bleken later op de avond er wel te zijn ;)

Wij waren er rond 22.15.. Binnen 20 min daarna stonden er al hondjes als het goed is :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 19:16 

Hardtraxxer

modernization schreef:
KSwoosh schreef:
ijscoboer schreef:

jup dit was toen wij binnenkwamen,
we hebben maar druk staan gebaren en wijzen en goed gearticuleerd dat als we LINKSVOOR moesten zijn we beter DIE TRAP konden nemen.
Hondje was goed omzeild :lol:

@Squirrie
Dit was ook rond die tijd ja, ze waren er al vroeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 19:19 

Hardtraxx Addict

Om 00.30u stonden er ook geen honden meer bij de 1e trap vanaf ingang E
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 19:25 

Hardtraxx Addict

Fr4ns schreef:
jup dit was toen wij binnenkwamen,
we hebben maar druk staan gebaren en wijzen en goed gearticuleerd dat als we LINKSVOOR moesten zijn we beter DIE TRAP konden nemen.
Hondje was goed omzeild :lol:

@Squirrie
Dit was ook rond die tijd ja, ze waren er al vroeg

Dus hondje stond bij trap links? En de trap rechts genomen? :P Of begrijp ik hem nu niet :D

Wel klote hoor die beestjes, maar ik had alles toch geur/lucht dicht verpakt :) Was er zonder problemen langs gelopen.. maartoch
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 19:27 

Hardtraxx Veteran

modernization schreef:
KSwoosh schreef:
ijscoboer schreef:

Ja inderdaad, hebben 5 minuten gewacht, want die hond wist niet zo goed naar welke ingang die moest xd
Vorige  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic