Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 19:57 

Hardtraxx Addict

Ik heb geen hondje gezien, kwam rond half 11 aan bij E zag niks staan dus ben als de donder naar binnen gegaan. Eén vriend die tegelijkertijd ongeveer naar binnen ging bij Q had wel honden gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 19:58 

Hardtraxxer

Squirrie schreef:
Fr4ns schreef:
jup dit was toen wij binnenkwamen,
we hebben maar druk staan gebaren en wijzen en goed gearticuleerd dat als we LINKSVOOR moesten zijn we beter DIE TRAP konden nemen.
Hondje was goed omzeild :lol:

@Squirrie
Dit was ook rond die tijd ja, ze waren er al vroeg

Dus hondje stond bij trap links? En de trap rechts genomen? :P Of begrijp ik hem nu niet :D

Wel klote hoor die beestjes, maar ik had alles toch geur/lucht dicht verpakt :) Was er zonder problemen langs gelopen.. maartoch

Nee het ging erom dat wij onze groep links voorin bij de stage meeten,
maar we deden beetje overdreven gebaren en praten om zo niet verdacht en geschrokken opeens een andere trap te pakken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 20:13 

Hoofdcoach schreef:
Heb echt geen hond gezien :/ liep gewoon naar de trap die precies tegenover het fouilleren van ingang E was

is dat de linker of rechter trap?
mij is nog nooit een 2e trap opgevallen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 20:29 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:
Heb echt geen hond gezien :/ liep gewoon naar de trap die precies tegenover het fouilleren van ingang E was

Je hebt links een trap, die is veelal onbewaakt.
2 hippies staan je daar aan te staren.

Je hebt rechts met de honden met penetrerende neusvleugels.
Dat zijn de hellehonden van Mars.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 21:30 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:

Je hebt links een trap, die is veelal onbewaakt.
2 hippies staan je daar aan te staren.

Je hebt rechts met de honden met penetrerende neusvleugels.
Dat zijn de hellehonden van Mars.

Dat is dus de trap waar je tegenaan loopt als je na de fouilleersessies naar buiten stapt? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 21:41 

Hardtraxx Veteran

Wat zien die eekhoorns er geil uit in het echt :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 21:59 

Hardtraxx Veteran

Morgen wordt wel grappig bij Reverze, hét feest waar iedereen hier uit de buurt naar toe gaat, inclusief het dagjesvolk. Maar blijkbaar is het een stoere trend om op Reverze te gaan snoepen, dus al die 16 jarige gassies van me werk gaan als ik het zo hoor allemaal aan de X voor de eerste keer. Echt zonder dat ze er ook maar iets van af weten, sommige gaan zelfs hele droppen, omdat ze denken dat ze van halve niet genoeg gaan voelen. :') Hoop zeker wat van die knaapjes tegen te komen morgen. :P

Zelf twijfel ik. Had me vanaf het begin al voorgenomen om er twee maanden tussen te laten elke keer, maar na Hard Bass had ik echt totaal geen last van een dipje of wat dan ook. Dus de verleiding is er wel, aangezien ik daarna tot Loudness meer geen serieuze feesten heb staan op de planning. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 22:16 

Hardtraxx Addict

Hoe moeilijk het ook gaat worden, ik zou toch overslaan deze keer.. Merk aan mezelf dat ik ook wel zin zou hebben in nog een feest op X dit weekend na Hardbass, maar kom niet op een feest dus voor mij is de mogelijkheid er simpelweg niet. Anders zou ik het ook wel moeilijk hebben denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 22:22 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Hoe moeilijk het ook gaat worden, ik zou toch overslaan deze keer.. Merk aan mezelf dat ik ook wel zin zou hebben in nog een feest op X dit weekend na Hardbass, maar kom niet op een feest dus voor mij is de mogelijkheid er simpelweg niet. Anders zou ik het ook wel moeilijk hebben denk ik.

Denk ook dat ik het niet ga doen, zonder zal ik me ook prima gaan vermaken. Hooguit een beetje alcohol natuurlijk. :D Bespaart me misschien wel een reputatie als 'junk' >.< bij al dat dagjesvolk uit de buurt dat daar ook ergens rondloopt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 00:22 

Donateur

Gewoon niet doen, tenzij je daarna wel écht 2 maanden pauze gaat houden ;)
Zonder is ook prima! Kan van zowel waus als nuchter volop genieten van een feest, alleen geniet je op een andere manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 00:40 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
modernization schreef:
KSwoosh schreef:
fouilleren was idd erg slecht, ze keken niet eens de spullen in je handen door xd
maar die hondjes heb ik wel gezien, ze namen 3 man mee in de tijd dat wij de trap op liepen :oh:

Ik keek oog in oog met die hond, want die liep naar de trap waar wij heen wilde, snel met een smoes naar andere trap gesnelwandelt, toen kwam ik robertt en chuckels ook tegen, want die hielden de hond ook al in de gaten :P

waren dr meerdere trappen :oh:

Jaaa na ingang E en de controle had je links en rechts een trap.. Toen wij er aankwamen stonden er nog geen hondjes maar die bleken later op de avond er wel te zijn ;)

Wij waren er rond 22.15.. Binnen 20 min daarna stonden er al hondjes als het goed is :/[/quote]

Wij kwamen rond 23.00 bij ingang E maar echt geen honden gezien ;) T ligt er denk ik ook wel aan bij wie je je laat fouilleren....
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 10:32 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Zonder is ook prima! Kan van zowel waus als nuchter volop genieten van een feest, alleen geniet je op een andere manier.

Die feesten zijn inderdaad ook prima op alcohol te doen! :thumbup:

En x is zowiezo zonder het euphorische gevoel / love-feeling een stuk minder leuk! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 14:29 

Hardtraxx Addict

Ja, ik neem aan dat je feestjes voordat je X gebruikte ook gewoon leuk vond? :P Tuurlijk, X maakt het misschien nóg leuker .. maarja; hou het ook leuk ^^ Ik heb 't nu nog maar 2x gedaan en soms denk ik ook van: damn, dit mag elke week wel.. Maar dat is natuurlijk even je darkside die dat zegt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 14:33 

Hardtraxx Veteran

ijscoboer schreef:
dawasiknie schreef:

Die feesten zijn inderdaad ook prima op alcohol te doen! :thumbup:

En x is zowiezo zonder het euphorische gevoel / love-feeling een stuk minder leuk! :P

Dan doe ik het liever zonder alcohol...dan maar helemaal nuchter.
Alcohol gebruik ik wel als ik chicks wil die niet aan te zien zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 14:37 

Donateur

Alcohol op feesten lijkt mij echt niks he :p Ik blijf wel lekker nuchter dan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 14:45 

Hardtraxxer

roberttt schreef:

Ikzelf ben liever ook van de andere middelen dan alcohol! ;)

Maar van alcohol wordt je ook lekker losjes, mits je je eigen niet de tering inzuipt! Gewoon om de 4 bier een
cola of watertje tussendoor! Krijg je niet dat moeheids gevoel wat ik altijd krijg als ik helemaal nuchter blijf ;)
En kun je toch de hele avond stampend volhouden, dit lukt me nuchter vrijwel nooit!

Maar ik moet toegeven, grote feesten als HardBass zijn niet gemaakt om nuchter of dronken mee te maken!
Daar moet je lekker op vakantie naar de costa del sos of in ieder geval een snoepzakje van de kruidvat meenemen! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 14:50 

Donateur

ijscoboer schreef:
roberttt schreef:

Maar van alcohol wordt je ook lekker losjes, mits je je eigen niet de tering inzuipt! Gewoon om de 4 bier een
cola of watertje tussendoor! Krijg je niet dat moeheids gevoel wat ik altijd krijg als ik helemaal nuchter blijf ;)
En kun je toch de hele avond stampend volhouden, dit lukt me nuchter vrijwel nooit!

Maar ik moet toegeven, grote feesten als HardBass zijn niet gemaakt om nuchter of dronken mee te maken!
Daar moet je lekker op vakantie naar de costa del sos of in ieder geval een snoepzakje van de kruidvat meenemen! ;)

Ja 4 biertjes neem ik altijd wel, begin altijd met wat bier :-) Maarja, ik ga het merken loudness ben ik de bob xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 14:52 

roberttt schreef:
Ja 4 biertjes neem ik altijd wel, begin altijd met wat bier :-) Maarja, ik ga het merken loudness ben ik de bob xd

ga je niet naar loudness dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 16:05 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
ijscoboer schreef:
roberttt schreef:

Haha sterkte! :P Al vaker nuchter naar zo'n feestjes gegaan? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 20:32 

Hardtraxx Veteran

ijscoboer schreef:
Haha sterkte! :P Al vaker nuchter naar zo'n feestjes gegaan? :p

Blub, zo moeilijk is het toch niet? :P

Nuchter gaan deed ik eerst altijd.
Zijn jullie gelijk allemaal begonnen met slikken once you started going to our beloverd parties? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 20:34 

Hardtraxxer

Eerste grote feestje(Hardbass 2010) was ook de eerste x dat ik gebruikte :P 2feesten erna ook gebruikt, daarna meer gaan lezen en ontdekken etc. Mijn eerste x was puur uit nieuwsgierigheid, vrienden gebruikte het al vaker, hadden er wel verstand van. Blij dat ik die keuze heb gemaakt, gaat toch weer een wereld open :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 20:38 

Hardtraxx Addict

Eerste grote feest voor mij ook, Qlimax 2007 als ik het me goed herinner.. Had wel kk gare pillen toen :P Euforisch gevoel maar heeel kort gevoeld toen, maar omdat het toen zo'n ervaring was leek het heftiger. Meestal als ik naar een feest ga gebruik ik ook wel.. Ik ga alleen niet heel vaak naar feestjes.

Feestfabriek alleen alcohol en dat ging prima btw.. :cool: Heerlijk lam binnen gekomen en gewoon tot 7 uur staan stampen op alleen baco's en water.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 20:45 

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

homnomnom
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 20:57 

leuke hyperactieve epilepsie trip emoticon speciaal gemaakt voor dit topic btw :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 21:07 

Hardtraxx Addict

Nice... :D

Zometeen met wat vrienden chillen, ik neem mijn liter fles GBL mee ;)
Vorige  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic