En na wat eenkhoorntjes is iedereen ineens je vriendjeKSwoosh wrote:gewoon met HT'ers gaan! deed ik @ QD ookNando wrote:Nice!Ik ben ook benieuwd.
Wil wel graag naar KO, maar weet nog niet 100% zeker of ik iemand mee krijg.
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
toen nog Q'sSquirrie wrote:En na wat eenkhoorntjes is iedereen ineens je vriendjeKSwoosh wrote:gewoon met HT'ers gaan! deed ik @ QD ookNando wrote:Nice!Ik ben ook benieuwd.
Of met mijKSwoosh wrote:gewoon met HT'ers gaan! deed ik @ QD ookNando wrote:Nice!Ik ben ook benieuwd.
Maakt niet uit, genoeg opties en mensen die je een toffe knul vinden
Hoe komen jullie zo'n beetje allemaal aan eekhoorntjes, hier heeft echt nooit iemand ze
Terwijl dat juist degene zijn die ik wil proberen
-
G
alle bovenstaanders kan je wel vragen denkik?Pommer wrote:Hoe komen jullie zo'n beetje allemaal aan eekhoorntjes, hier heeft echt nooit iemand ze![]()
Komt goed.
Denk dat ik over 2 weekjes m'n kaartje ga halen. Gaan ook genoeg mensen van hier en waarschijnlijk ga ik met een vriend van me waarmee ik ook naar XQ was. En Hoofdcoach sowieso reizen wij wel samen dan? 
Daniël dwingt me om te gaan, omdat ik een hoedje heb. Nou moet ik wel naar KO 
Was ook naar hun gerichtKSwoosh wrote:alle bovenstaanders kan je wel vragen denkik?Pommer wrote:Hoe komen jullie zo'n beetje allemaal aan eekhoorntjes, hier heeft echt nooit iemand ze![]()
-
B
Ik ga ook naar Knock out met ongeveer zelfde groepje als hard bass.Nando wrote:Komt goed.Denk dat ik over 2 weekjes m'n kaartje ga halen. Gaan ook genoeg mensen van hier en waarschijnlijk ga ik met een vriend van me waarmee ik ook naar XQ was. En Hoofdcoach sowieso reizen wij wel samen dan?
godver ik wil ook naar knock out of loudness, maar kan niemand meekrijgen en zit ook een beetje krap met geld
en waarom is et altijd zo ver weg
wordt denk ik wachten tot Eupohoria (tering wat lang)
en waarom is et altijd zo ver weg
wordt denk ik wachten tot Eupohoria (tering wat lang)
-
G
ik bedoelde meer van, zij kunnen mss wel voor je meenemen? als je niet teveel wil iig?Pommer wrote:Was ook naar hun gerichtKSwoosh wrote:alle bovenstaanders kan je wel vragen denkik?Pommer wrote:Hoe komen jullie zo'n beetje allemaal aan eekhoorntjes, hier heeft echt nooit iemand ze![]()
ik garandeer niks fzo
Oh zo haha
jah tegen die tijd vraag ik wel ff wat rond hier 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Beter!Nando wrote:Komt goed.Denk dat ik over 2 weekjes m'n kaartje ga halen. Gaan ook genoeg mensen van hier en waarschijnlijk ga ik met een vriend van me waarmee ik ook naar XQ was. En Hoofdcoach sowieso reizen wij wel samen dan?
Hmm, misschien vaar ik deze keer ook mee met de trein vanuit Amsterdam 
En verder, voor degene met een odol, hier een plaatje om mee te

En verder, voor degene met een odol, hier een plaatje om mee te

-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
nieuwe fastforwards?
Had iemand laatst ergens een quote van PF geplaatst dat ze getest waren op 186.. In ieder geval hoog! Kan me niet meer zo goed herinneren waar die post stonddj-rico01 wrote:nieuwe fastforwards?
Als ik nog geen odol had, heb ik hem nu wel!Chukkels wrote:Hmm, misschien vaar ik deze keer ook mee met de trein vanuit Amsterdam
En verder, voor degene met een odol, hier een plaatje om mee te![]()
Last edited by ijscoboer on 18 Feb 2011 11:56, edited 1 time in total.
Doe mij maar weer die FAST FORWARDS 3e BatchSquirrie wrote:Had iemand laatst ergens een quote van PF geplaatst dat ze getest waren op 186.. In ieder geval hoog! Kan me niet meer zo goed herinneren waar die post stonddj-rico01 wrote:nieuwe fastforwards?
Maar bovenstaander gaat pas weer naar Emporium en haakt alle eerdere keren afPommer wrote:Was ook naar hun gerichtKSwoosh wrote:alle bovenstaanders kan je wel vragen denkik?Pommer wrote:Hoe komen jullie zo'n beetje allemaal aan eekhoorntjes, hier heeft echt nooit iemand ze![]()
Wel relaxed dat er de laatste tijd zo'n hoge waardes worden gemeten! Scheelt weer in aantal die je moetKevin-Raw wrote:Doe mij maar weer die FAST FORWARDS 3e BatchSquirrie wrote:Had iemand laatst ergens een quote van PF geplaatst dat ze getest waren op 186.. In ieder geval hoog! Kan me niet meer zo goed herinneren waar die post stonddj-rico01 wrote:nieuwe fastforwards?![]()
kopen / meenemen!
Want vind het nog steeds scheef dat politie voornamelijk kijkt naar aantal pillen, i.p.v. naar hoeveelheid MDMA!
Iemand al eens bij Fusion of Dance Festival geweest? Wil wel eens weten of daar streng gecontroleerd wordt?
Of zijn 't alleen sommige B2S/Q-Dance events waar ze hondjes inzetten?
-
FHardtraxxer
- 189 posts member since 2010
- last seen Apr 2013
zo zo zijn er lekker uit hoorChukkels wrote:Hmm, misschien vaar ik deze keer ook mee met de trein vanuit Amsterdam
En verder, voor degene met een odol, hier een plaatje om mee te![]()
Hoe veel zijn die appeltjes dan?
Misschien binnenkort een proefpakketje groene eekhoorns halen. Ben benieuwd na alle positieve verhalen.
Misschien binnenkort een proefpakketje groene eekhoorns halen. Ben benieuwd na alle positieve verhalen.
Wil ik op zich ook wel even wetenOxygene wrote:Iemand al eens bij Fusion of Dance Festival geweest? Wil wel eens weten of daar streng gecontroleerd wordt?
Fusion of dance indoor stonden hondenKlos wrote:Wil ik op zich ook wel even wetenOxygene wrote:Iemand al eens bij Fusion of Dance Festival geweest? Wil wel eens weten of daar streng gecontroleerd wordt?
Of zijn 't alleen sommige B2S/Q-Dance events waar ze hondjes inzetten?Want ik hoop dat daar een dikke line-up staat straks