Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 11:31 

Hardtraxxer

Ik heb 't gewoon op mn eigen manier aangepakt. Ik heb zondag een supergrote american pizza gegeten die er toch nog redelijk goed in ging :) Verder heb ik geen fruit gehad of sinasappelsap zoals ik normaal wel doe. Gister veel koffie, suiker (cassis) en een of andere braadstoomzakgeval met aardappelen, karbonade en boontjes.

Vandaag redelijk weertje en ondanks dat ik mezelf nauwelijks heb gevoed met vitaminen of iets anders gezonds voel ik me prima. En dat terwijl ik toch boven de 400mg zat op HardBass. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 11:40 

Hardtraxx Veteran

Kutmoeheid. Geen dip gelukkig, wel lekker gedroomd over dat ik naar een kinderfilm ben geweest in de bioscoop en in de pauze ben weg gegaan om aliëns af te knallen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 11:43 

Donateur

Chukkels schreef:
Kutmoeheid. Geen dip gelukkig, wel lekker gedroomd over dat ik naar een kinderfilm ben geweest in de bioscoop en in de pauze ben weg gegaan om aliëns af te knallen :)

haha jaa ik had weer een droom door die 5-htp, die weer net echt was >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 11:45 

Hardtraxxer

Haha ik kwam trouwens Jack of Sound tegen op de WC! Geniale gozer, ook nog ff leuke foto gemaakt :P Kun je tenminste aan zien dat ik 't leuk had :P

http://img203.imageshack.us/img203/5116/josklein.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 11:52 

Hardtraxxer

Oxygene schreef:
Haha ik kwam trouwens Jack of Sound tegen op de WC! Geniale gozer, ook nog ff leuke foto gemaakt :P Kun je tenminste aan zien dat ik 't leuk had :P

En ik kwam jou tegen in de zaal verder heb ik bijna niemand van hardtraxx gezien volgens mij! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 11:52 

Donateur

Hmm ik had gister 100mg 5-htp genomen. En had alweer een droom over Hardbass, details hou k voor me zelf :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 11:54 

Hardtraxx Veteran

hsrobin schreef:
Oxygene schreef:

En ik kwam jou tegen in de zaal verder heb ik bijna niemand van hardtraxx gezien volgens mij! :P

In het begin heb ik jou gezien. Toen moest het ff tot me doordringen dat je een zegeltje had genomen haha. Geniaal met die lichtshow :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 11:56 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
hsrobin schreef:
Oxygene schreef:

In het begin heb ik jou gezien. Toen moest het ff tot me doordringen dat je een zegeltje had genomen haha. Geniaal met die lichtshow :D

Een half zegeltje maar daar heb ik amper wat van gemerkt.. denkt trouwens ook dat ik daar door misschien niet goed waus kon worden zelfs niet met die gigantische hoeveelheden die ik heb gehad :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 11:56 

Donateur

hsrobin schreef:
Oxygene schreef:

ja hoe was dat trouwens robin??, je had toch half zegeltje genomen >.<
was het heftig? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 11:58 

roberttt schreef:
Hmm ik had gister 100mg 5-htp genomen. En had alweer een droom over Hardbass, details hou k voor me zelf :whistle:

Haha, doe is minderen... Junk! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 12:05 

Donateur

robkuh1990 schreef:
roberttt schreef:

Pest mij niet zo :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 12:07 

roberttt schreef:
robkuh1990 schreef:
roberttt schreef:

Pest mij niet zo :cry:

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 12:11 

Donateur

Dat helpt niet hoor, je hebt me emotioneel kapot gemaakt door die opmerking :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 12:11 

:') Ure kidding right?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 12:12 

Donateur

Nee, meen het echt :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 12:12 

Hardtraxx Veteran

100mg is 5-HTP is beter voor je dan 100mg Groene Eekhoorn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 12:13 

Donateur

robkuh1990 schreef:
roberttt schreef:

5HTP!! =

wtf?? mindere met vitamines?? :huh: minderen met dingen die gewoon goed voor je zijn? , minderen met dingen die ook worden gebruikt in de sport wereld??? minderen met dingen die ook worden gebruikt voor mensen die slecht slapen?? minderen met dingen die tegen nachtmerries zijn en depressies??? hoezo zou je als het goed is voor je (VOOR&NA EEN FEEST) ermee MINDEREN?? :huh: explain :huh:

en vooral iemand een JUNK noemen doe goed voor ze lichaam zorgt!! of iig de schade van drugsgebruik wil beperken? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 12:14 

Oh zijn het vitamines?

Ik dacht x.... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 12:14 

Donateur

robkuh1990 schreef:
Oh zijn het vitamines?

-.- En daarom doet die opmerking mij zo pijn :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 12:15 

roberttt schreef:
robkuh1990 schreef:
Oh zijn het vitamines?

Zoals ik gister al zei, ik ben fucking noob met al die drugs etc!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 12:16 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
robkuh1990 schreef:
roberttt schreef:

5HTP!! =

wtf?? mindere met vitamines?? :huh: minderen met dingen die gewoon goed voor je zijn? , minderen met dingen die ook worden gebruikt in de sport wereld??? minderen met dingen die ook worden gebruikt voor mensen die slecht slapen?? minderen met dingen die tegen nachtmerries zijn en depressies??? hoezo zou je als het goed is voor je (VOOR&NA EEN FEEST) ermee MINDEREN?? :huh: explain :huh:

en vooral iemand een JUNK noemen doe goed voor ze lichaam zorgt!! of iig de schade van drugsgebruik wil
beperken? :huh:

Haha, ik had 150mg, sloeg heerlijk in! Maar minderen op den duur moet je wel. Gewoon een paar dagen aan dat spul om en dan stoppen en hooguit 1 of 2 keer in de week gebruiken voor het slapen gaan. Als je het dagelijks blijft nemen kun je straks niet meer zonder en dat is nou ook niet de bedoeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 12:17 

Donateur

robkuh1990 schreef:
roberttt schreef:
robkuh1990 schreef:
Oh zijn het vitamines?

Zoals ik gister al zei, ik ben fucking noob met al die drugs etc!

Tsja, iedereen begint als noob ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 12:19 

roberttt schreef:

En sommige blijven het 4-ever
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 12:21 

Donateur

robkuh1990 schreef:
roberttt schreef:

En sommige blijven het 4-ever

nou ja jij niet, je leert steeds meer ^^