Q's zijn prima, vraag maar aan dawasiknie.
(Heeft hier nog een stapel liggen waar die graag van af wil
)
(Heeft hier nog een stapel liggen waar die graag van af wil
Ik begin steeds een grotere glimlach te kriijgen. Als John dit ziet, krijgen we hier weer een discussie van 25 pagina'sdawasiknie wrote:Q's zijn prima, vraag maar aan dawasiknie.
(Heeft hier nog een stapel liggen waar die graag van af wil)
gun die jongen ook een leuke 1e keer, en geef em wat fatsoenlijksdawasiknie wrote:Q's zijn prima, vraag maar aan dawasiknie.
Niemand wil die Q'sKSwoosh wrote:gun die jongen ook een leuke 1e keer, en geef em wat fatsoenlijksdawasiknie wrote:Q's zijn prima, vraag maar aan dawasiknie.
Ik had 3 Q's en was knetter vaaaaaaaaaaagHoofdcoach wrote:Niemand wil die Q'sKSwoosh wrote:gun die jongen ook een leuke 1e keer, en geef em wat fatsoenlijksdawasiknie wrote:Q's zijn prima, vraag maar aan dawasiknie.
Aardappels zijn nog beterChukkels wrote:Appels zijn goed en ook nog gezond! Alleen nog ff wachten op een testreport van iemand
waarom MOH niet dan?dawasiknie wrote:MoH wordt sws nuchter voor mij (kansloos zeg op mn verjaardag)
Moet HC4L wss overslaan dus dan wordt mn eerstvolgende keer Scantraxx in Outland. Omstandigheden zijn ideaal: t is kleinschalig, duurt maar tot 6 uur, ga hooguit een halfje/driekwart pakken zodat ik geen ernstige moodswings ga krijgen die ik niet kan gebruiken atm, en ik ben binnen 10 minuten thuis. Dan zien we wel of en hoe het bevalt
4 tentamens de week daarna + ben er nog niet aan toe om op een groot feest ver weg van thuis te gebruiken.KSwoosh wrote:waarom MOH niet dan?dawasiknie wrote:MoH wordt sws nuchter voor mij (kansloos zeg op mn verjaardag)
Moet HC4L wss overslaan dus dan wordt mn eerstvolgende keer Scantraxx in Outland. Omstandigheden zijn ideaal: t is kleinschalig, duurt maar tot 6 uur, ga hooguit een halfje/driekwart pakken zodat ik geen ernstige moodswings ga krijgen die ik niet kan gebruiken atm, en ik ben binnen 10 minuten thuis. Dan zien we wel of en hoe het bevalt
De ene keer duurt het kort, de andere keer duurt het eeuwen voordat hij inslaat en de andere keer ga je veel te zacht voor de hoeveelheid mg die je neemt. Er is voor mij altijd wel wat met die dingen, iets wat ik met de Jumbo en Fast Forward lijn nog nooit gehad heb. Die waren altijd perfect. Dus vandaar dat ik die prefereer over de Q's. Al zit het tussen je oren, voor mijn gevoel ga ik lekkerder op Olifanten, Eekhoorntjes, Canadezen en wellicht appels.jeone wrote:Toch snap ik het probleem met die Q's niet 2 maten van mij hebben zaterdag van mij allebei halfje gehad en die gingen heerlijk.
Alleen had wel idee dat het nog al kort duurde en dat had ik zelf ook vorige week.
Dit dusroberttt wrote:Heb ook geen dip, ben alleen dood moe
ja hemodernization wrote:Geen dip en vol energie, heerlijk dat zonnetje. Werkt toch best goed vitamine C en E. Goede test dus, moet ik vaker gaan doenmaar eerst minimaal 2 maanden pauze.