ach ja ik heb altijd wel wat mee. Dus van mij kan je wel krijgen :p voor 2 muntjes 
Ik ben volgens mij echt een brave hendrik
en op hb had ie weer niet extra hoorroberttt wrote:Nou ja meestal geef ik op feesten gratis weg als ik over heb. Maar dan zeggen ze altijd moet je er nog wat voor.
Dan vraag ik muntjes :p hoef ik dat tenminste niet te halen.
Nee, omdat ik daar niet wou gebruikenKSwoosh wrote:en op hb had ie weer niet extra hoorroberttt wrote:Nou ja meestal geef ik op feesten gratis weg als ik over heb. Maar dan zeggen ze altijd moet je er nog wat voor.
maar voor op masters, wat zouden jullie aanraden? [en maat van me die ook wil]
pep of x?
tis me eerste hardcore party, dus wil zeker met volle teugen kunnen genieten!
Waar sta je het meest? Als je meer in de Main staat X (met eventueel een klein beetje pep)KSwoosh wrote:en op hb had ie weer niet extra hoorroberttt wrote:Nou ja meestal geef ik op feesten gratis weg als ik over heb. Maar dan zeggen ze altijd moet je er nog wat voor.
maar voor op masters, wat zouden jullie aanraden? [en maat van me die ook wil]
pep of x?
tis me eerste hardcore party, dus wil zeker met volle teugen kunnen genieten!
Dan zou ik aan de speed gaan.robkuh1990 wrote:Ik weet nog heel goed Qlimax 2010.
Damn, na TNT een vreselijke drang om op de tribune te gaan zitten, *benen wilde niet meer*.
Dus ik gaan zitten, Psyko Punkz gekeken en toen kwam zatox, en die WOU ik meemaken vanaf de vloer
Ik hop naar de bar, 4 go-fast gehaald, trug tribune op, maatje mijn camera gegeven (kon hij filmen)
die 4 go-fast achter over getikt... en de vloer op.. bwoah... tering hard gegaan
Kijk, als adhd'r heb je geen drugs nodig, redbull is drugs voor mij *hahah*
Maar ff een vraagje, val je van die X wel af? heb een fucking dikke pens gekregen van al dat bier
extra energie valt echt wel mee, tis meer voor het lekkere gevoelrobkuh1990 wrote:Ik ga echt niks in me neus douwen vriend.
Heb nogal snel last van bloedneuzen omdat me vaten in me neus heel erg dun zijn etc. (heb er ook al genoeg voor bij het ziekenhuis gezeten)
maar tis meer als grap bedoelt.
Maar enige opsomming van voordelen en nadelen van x? Aanvullingen ofzo
Voordeel:
Energie
Nadeel:
Drang naar meer (verslaving)
Inkak moment (hoe voel je zoiets aan eigenlijk?)
early sowieso niet, maar "industrial" wel ff hoor: Drokz (waarom samen met daymarChukkels wrote:Waar sta je het meest? Als je meer in de Main staat X (met eventueel een klein beetje pep)
Als je vooral in de industrial of terror zaal staat: pep.
Melodietjes zijnop X, als je die niet veel hebt en gewoon non-stop wil raggen moet je speed nemen
ligt er aan watvoor je neemt, als je van een volkswagen een kwart neemt is heel veel minder als een kwart van een boomstam of eekhoornrobkuh1990 wrote:Ik kan dus het beste een keer wat proberen met een 1/4e? kijken hoe het aanslaat, en als het niks wordt ervan af blijven
jij vond die halve q anders wel lekker op hard bassKSwoosh wrote:robkuh1990 wrote:
en begin niet met een Q
En een halve eekhoorn ook. dam wat zijn die dingen raar, en gaan ze hard.Mol wrote:Begin in ieder geval dus niet met een hele Q! Afrader! Een hele Q is al veel zwaar voor een beginnende gebruiker!
nee, maar die Q's zijn echt neit chill, vraag maar aan mij, chukkels, kevin_raw volges mij ook, en nanndorobkuh1990 wrote:Q? Q? Nee, heb ingang E altijd
Ik ga me hier niet meer in mengenKSwoosh wrote:nee, maar die Q's zijn echt neit chill, vraag maar aan mij, chukkels, kevin_raw volges mij ook, en nanndorobkuh1990 wrote:Q? Q? Nee, heb ingang E altijd
just know: its true.Chukkels wrote:Ik ga me hier niet meer in mengenKSwoosh wrote:nee, maar die Q's zijn echt neit chill, vraag maar aan mij, chukkels, kevin_raw volges mij ook, en nanndorobkuh1990 wrote:Q? Q? Nee, heb ingang E altijd![]()
Haha, iemand ruilen voor ritalin xDKSwoosh wrote:nee, maar die Q's zijn echt neit chill, vraag maar aan mij, chukkels, kevin_raw volges mij ook, en nanndorobkuh1990 wrote:Q? Q? Nee, heb ingang E altijd