Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 19:30 

Hardtraxxer

AAaaah, zit net te zeiken tijdens het eten dat ik brak ben, zegt me vader"moet je het ook gewoon bij bier houden en niet van die andere rotzooi" Gelijk me bek vol tijden, ik denk wtf, dus antwoord maar terug "bier en water, das toch geen rotzooi?" Antwoord ie "Ja vreemd water zeker". Toen zei die niks meer, wat is dat een kut moment zeg, denk dat ie er achter is, maar niet weet hoe die het moet zeggen.
Hij heeft al eerder een x zoiets door laten sijpelen maar deze x ging toch verder :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 19:32 

Donateur

Misschien is het een idee om te overwegen om het te vertellen aan je ouders?
Schijnt op te luchten bij veel mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 19:36 

Hardtraxxer

Mol schreef:

Mjaaa, ben ook al beetje info overal aan het zoeken, denk dat dat moment wel erg dichtbij gaat komen ja. Denk toch niet dat ik ze nu goed kan overtuigen zodat ze het misschien accepteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 19:37 

Hardtraxx Veteran

modernization schreef:
AAaaah, zit net te zeiken tijdens het eten dat ik brak ben, zegt me vader"moet je het ook gewoon bij bier houden en niet van die andere rotzooi" Gelijk me bek vol tijden, ik denk wtf, dus antwoord maar terug "bier en water, das toch geen rotzooi?" Antwoord ie "Ja vreemd water zeker". Toen zei die niks meer, wat is dat een kut moment zeg, denk dat ie er achter is, maar niet weet hoe die het moet zeggen.
Hij heeft al eerder een x zoiets door laten sijpelen maar deze x ging toch verder :cry:

Hmm zo'n soort momentje had ik dus ook :x zat heel erg lang te kauwen op een stuk brood zei mijn pa zo zit je lekker te kauwen met je grote pupillen :lol: heb er niet op gereageerd :P deed net of ik het niet hoorde (was na QD)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 19:40 

Hoofdcoach schreef:
modernization schreef:

Hmm zo'n soort momentje had ik dus ook :x zat heel erg lang te kauwen op een stuk brood zei mijn pa zo zit je lekker te kauwen met je grote pupillen :lol: heb er niet op gereageerd :P deed net of ik het niet hoorde (was na QD)

Hahhahaha, ja op zo'n moment zou ik een hart verzakking krijgen denk ik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 19:44 

Haha, hier thuis zit ik alleen meer aan de pillen voor me ADHD
zouden ze verschil merken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 19:49 

Donateur

robkuh1990 schreef:

hoe zou dat zijn als je dat combineert met X?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 20:15 

Bierkoning

mijn moeder begon laatst ook opeens:
Jah ik sprak vanmiddag een collega die vroeger ook altijd naar die feestjes ging, en die zegt dat 90% drugs gebruikt...
ik: weet ik niet valt me niet echt op
me zus: nou ik hoor het ook van veel mensen etc.
lekker >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 20:20 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
mijn moeder begon laatst ook opeens:
Jah ik sprak vanmiddag een collega die vroeger ook altijd naar die feestjes ging, en die zegt dat 90% drugs gebruikt...
ik: weet ik niet valt me niet echt op
me zus: nou ik hoor het ook van veel mensen etc.
lekker >.<

Mam: Word er veel drug gebruikt?
Ik: Mwa valt mee, hen er maar een paar gezien
Mam: oow nog mensen weggedragenz ien worden dan?
ik: Ja er waren er een paar flauwgevallen door de hitte, vooral meisjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 20:24 

Donateur

inderdaad, moeders vroeg het laatst ook aan mij.. :/

Mama: Robert gebruik jij ook wel is drugs op feesten? want hoor dat er altijd veel wordt gebruikt.

Ik: Nee dat zou ik nooit doen, en er wordt niet veel gebruikt. Valt allemaal wel.

Mama: Oke dat hoop ik dan maar..

Ben alleen bang dat ze me niet geloofde
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 20:26 

Donateur

modernization schreef:
Mol schreef:

Mjaaa, ben ook al beetje info overal aan het zoeken, denk dat dat moment wel erg dichtbij gaat komen ja. Denk toch niet dat ik ze nu goed kan overtuigen zodat ze het misschien accepteren.

Draag argumenten aan als;

- Ik zoek veel informatie op voordat ik iets heb gebruikt.
- Ik praat met ervaren mensen, zoals voorlichting e.d.
- Zorg dat ik het zo verantwoordelijk mogelijk doe en combineer geen drugs.
- Heb altijd mensen bij me die op me letten; en ik let op hun (partyfriends)
- Leg de risico's uit.
- En als laatste redmiddel; de vergelijking van alcohol tot andere drugs.

Partyfriends: http://www.novadic-kentron.nl/default.aspx?DocumentID=242add5b-ee20-46d1-9a77-794c699db356
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 20:28 

Donateur

wil het ook al een hele tijd, maar als ze weet hoe ik er weekends bijloop. Dan flipt ze hem echt.

Vraagt ze wat doet het dan met je:

Nouu, ik voel me heel erg lekker, loop de hele avond rond te dwalen blabla..

durf ik echt niet :X
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 20:36 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
modernization schreef:
Mol schreef:

Draag argumenten aan als;

- Ik zoek veel informatie op voordat ik iets heb gebruikt.
- Ik praat met ervaren mensen, zoals voorlichting e.d.
- Zorg dat ik het zo verantwoordelijk mogelijk doe en combineer geen drugs.
- Heb altijd mensen bij me die op me letten; en ik let op hun (partyfriends)
- Leg de risico's uit.
- En als laatste redmiddel; de vergelijking van alcohol tot andere drugs.

Partyfriends: http://www.novadic-kentron.nl/default.aspx?DocumentID=242add5b-ee20-46d1-9a77-794c699db356

Allemaal geprobeerd, zelfs gezegd dat ik onder de grens van anderhalf keer mijn lichaamsgewicht blijf in mg Maar still hard-headed en ze veroordelen het. Het is in hun zwart-witte wereldje gewoon een taboe en alle goede berichten over XTC wegen niet op tegen hun mening: het is drugs en alcohol en tabak niet. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 20:43 

roberttt schreef:
inderdaad, moeders vroeg het laatst ook aan mij.. :/

Mama: Robert gebruik jij ook wel is drugs op feesten? want hoor dat er altijd veel wordt gebruikt.

Ik: Nee dat zou ik nooit doen, en er wordt niet veel gebruikt. Valt allemaal wel.

Mama: Oke dat hoop ik dan maar..

Ben alleen bang dat ze me niet geloofde

ik antwoord dan altijd heel ontwijkend, als nah, gewoon bier :P
maar soms lopen er wel van die mensen er raar bij, maar ze zijn wel hardstikke gezellig

en over HB zei ik: grappig hoe iedereen 1 grote gezellige groep is, en op elkaar let: veel mensen vroegen waar die snee op mn hoofd door kwam :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 20:46 

Donateur

Ja maar bijv als gister avond. Kom thuis me pa doet de deur open, en zegt meteen ; zo jij hebt zeker wel een leuk feestje gehad.

Tsja :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 20:47 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Ja maar bijv als gister avond. Kom thuis me pa doet de deur open, en zegt meteen ; zo jij hebt zeker wel een leuk feestje gehad.

Vertel het nou maar gewoon, je ouders zullen heus niet minder van je gaan houden en zullen het waarderen als je eerlijk tegen ze bent ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 20:55 

Donateur

Vervelend die stijve ouders.. maar doe je niks aan helaas. Dat bord voor de kop zit er al sinds de jeugd natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 20:56 

Donateur

dj-rico01 schreef:
roberttt schreef:

Vertel het nou maar gewoon, je ouders zullen heus niet minder van je gaan houden en zullen het waarderen als je eerlijk tegen ze bent ^^

Maar durf het niet, want dan weten ze meteen dat ik het heel vaak heb gebruikt.. en dan kom ik de eerste paar jaar de deur niet meer uit XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 20:59 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
dj-rico01 schreef:
roberttt schreef:

Maar durf het niet, want dan weten ze meteen dat ik het heel vaak heb gebruikt.. en dan kom ik de eerste paar jaar de deur niet meer uit XD

Onzin, ze zouden je toch moeten vertrouwen. Bovendien ben je 18, je neemt zelf beslissingen neem ik aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 21:01 

Donateur

Ja oke dat is waar, denk dat het maar moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 21:03 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Ja oke dat is waar, denk dat het maar moet.

Hoor straks wel een report, al denk ik dat je wel een avondje zoet bent met dit gesprek :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 21:06 

Donateur

Pas er wel mee op he, ze steunen je waarschijnlijk nog wel financieel; en dat kan vitaal zijn voor een chille jeugd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 21:07 

Hardtraxxer

Je ouders komen er vroeg of laat toch wel een keer achter, bij mij vonden ze het ook niet echt super en heb er nog regelmatig discussies over maar ze zijn toch wel erg blij dat er gewoon over gepraat kan worden.

De punten die mol zei zou ik zeker aan ze vertellen op het moment dat ze er achter komen, maar ik zou er ook wel bij vermelden dat je ze altijd laat testen. (mits dit waar is) Dan gaan ze er al snel van uit dat je er wel verstandig mee om gaat. ;)

Voor mij was het echt een hele opluchting toen ze er vorig jaar achter kwamen. :woot: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 21:19 

Hardtraxx Veteran

Voor Fusion TNL vroegen mn ouders al: je gaat zeker drugs gebruiken :P toen nee gezegd.

Nu vroegen ze het weer, weer nee gezegd. En daar houdt het ook mee op :P

En wat een kutdag zeg. Bij mij is het een maandagdip op zo :cry: vreselijk benauwd, amper energie. 2 hapjes brood op op school, 5 min later eruit gekotst op de wc. En heb nu 38,5 graden koorts -.- hopelijk voel ik me morgen wat beter ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 21:59 

roberttt schreef:
robkuh1990 schreef:

hoe zou dat zijn als je dat combineert met X?

Ik weet niet, heb nooit x gebruik, sta er wel voor open..
Volgend feestje meeting, wie supplied? :lol:
Vorige  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic