Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 09:04 

Donateur

Chukkels schreef:
Wel vet op zich, heb me zelfs dingen voor de geest gehaald waar ik gisteren totaal niet meer op kon komen. Soort van flashbacks in je eigen mind :P

haha dat is wel dik, oja ik kwam gister ook nog gewoon een collega tegen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 09:07 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:
Wel vet op zich, heb me zelfs dingen voor de geest gehaald waar ik gisteren totaal niet meer op kon komen. Soort van flashbacks in je eigen mind :P

Ik had het nog erger: bij de uitgang komt een meisje op me aflopen om me een boekje te geven. Kut, die ken ik! Oude vriendin (geen ex) en oud-klasgenoot van me. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 09:10 

Chukkels schreef:
Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:

Ik had het nog erger: bij de uitgang komt een meisje op me aflopen om me een boekje te geven. Kut, die ken ik! Oude vriendin (geen ex) en oud-klasgenoot van me. >.<

Haha ja dat is wel verrot.. ik heb altijd na zo'n avond de volgende paar dagen dat alles in me hoofd door elkaar staat dat ik bepaalde wegen ff niet meer weet of hoe ik naar een bepaald gebouw moet fietsen of iets dan moet ik echt 10 minuten na denken zo verrot :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 09:45 

Donateur

Zit nu eindelijk ff de livesets te beluisteren!! :love:
En wat heb ik weer zin om te raggen, krijg echt weer kippevel!! :love: ! :love: :drool:
Kwaliteit vind ik aardig goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 11:18 

Hardtraxx Veteran

Ik had vanacht de cd op van Hardbass, die ik heb gekregen van Robert (l) Was leuk laatste uurtje bij iedereen' overgebleven' muntjes schooien :P

Cd is beter dan sommige livesets haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 11:52 

Hardtraxxer

Hadden nou meer mensen dat ze niet echt waus konden worden?? :sleep:
Zelf heb ik ongeveer 200mg kristallen genomen en daarna 6 rode dollars (over heel de avond) maar heb me niet super waus gevoeld hoorde ook van een aantal maatjes van me dat ze het niet echt zwaar voelde daarzo :/
Njaa over 2 weekjes hardcore4life gaan we weer knallen :D

Chukkels schreef:
Ik had vanacht de cd op van Hardbass, die ik heb gekregen van Robert (l) Was leuk laatste uurtje bij iedereen' overgebleven' muntjes schooien :P

Dan heeft die gelogen, hij vroeg bij mij of ik muntjes had om water te kopen.. gaat die er een cd van halen hahaha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 12:10 

Donateur

hsrobin schreef:
Hadden nou meer mensen dat ze niet echt waus konden worden?? :sleep:
Zelf heb ik ongeveer 200mg kristallen genomen en daarna 6 rode dollars (over heel de avond) maar heb me niet super waus gevoeld hoorde ook van een aantal maatjes van me dat ze het niet echt zwaar voelde daarzo :/
Njaa over 2 weekjes hardcore4life gaan we weer knallen :D

Chukkels schreef:

Dan heeft die gelogen, hij vroeg bij mij of ik muntjes had om water te kopen.. gaat die er een cd van halen hahaha xd

:oh: :x

De tering, ik heb het gedaan heel de avond met 1ΒΌ eekhoorn :woot: en ik ging tekeer als een malle, van 12 tot 7 volgas geragd en er konden nog wel paar uurtjes bij hoor!! :thumbsup:

Jij zitten gewoon weer bijna aan de 1000mg :x
Sterkte met je kater dinsdag!! :P :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 12:20 

Bierkoning

Ik lag vannacht nog aardig te spacen in me bed :oh: ik was zeg maar zo half wakker en half aant dromen, en toen zat ik op een brommer ofzo, en die zakte weg in de grond >.< toen leek het net of ik in me bed naar beneden viel, heel vaag.
Zo had ik nog wel meer dingetjes :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 12:21 

Donateur

Chukkels schreef:

Cd is beter dan sommige livesets haha.

Krijg je die cd, naai je me zo kk hard.. heel erg jammer :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 12:53 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik lag vannacht nog aardig te spacen in me bed :oh: ik was zeg maar zo half wakker en half aant dromen, en toen zat ik op een brommer ofzo, en die zakte weg in de grond >.< toen leek het net of ik in me bed naar beneden viel, heel vaag.
Zo had ik nog wel meer dingetjes :huh:

dat wegzakken had ik dus ook in bed :P

ik heb op de terugweg trouwens iets van 3 blows gerookt zodat ik misschien een beetje kon slapen?
Ga je em hier juist meer van spacen en bouw je het mdma+amfetamine tripje mee af?

en dat mensen daarvoor of tijdens blowen, dan ben je toch zo verrot? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 13:53 

Kevin-Raw schreef:
Jij zitten gewoon weer bijna aan de 1000mg :x
Sterkte met je kater dinsdag!! :P :x

idd, das echt niet goed man, ik zou maar es ff tijdje pauze nemen als ik jou was
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 14:01 

Hardtraxx Veteran

Ik ben al aardig hard gegaan op 1 1/4 blauwe diamant :P mijn benen werden rond half 6 wel zo zwaar als lood maar ik had geen zin om bij te pakken aangezien ik dan weer misselijk zou worden waarschijnlijk. Mede door die hitte en volgensmij al dat water.. volgende keer af en toe ff een colatje nemen ofzo, kijken of ik dan niet zo beroerd word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 14:36 

Hardtraxxer

Een kater heb ik nog nooit gehad van dat spul, dus dat zal wel mee vallen ben gewoon een vrolijk persoon! :woot:
Alleen is het toch wel vreemd dat ik er zo weinig van voelde... voortaan hou ik het wel weer op mijn eigen bruine boompjes in plaats van dat ik van een maatje wat koop. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 16:09 

Hardtraxxer

Was ook zo mooi, mijn halve bruine boom was langzaam opgekomen en ging lekker, na halfuurtje gingen ineens al die stroboscopen aan en hij sloeg in als een bom, echt niet normaal. Kon zowat niet meer staan, echt eventjes 10min helemaal van de wereld, daarna weer lekker door gegaan.
3/4 eekhoorn sloeg nog harder in, toen ging ik over me nek :P Met 2maanden pauze kan ik dus niet me oude ritme aanhouden, minderen dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 17:08 

Donateur

modernization schreef:
Was ook zo mooi, mijn halve bruine boom was langzaam opgekomen en ging lekker, na halfuurtje gingen ineens al die stroboscopen aan en hij sloeg in als een bom, echt niet normaal. Kon zowat niet meer staan, echt eventjes 10min helemaal van de wereld, daarna weer lekker door gegaan.
3/4 eekhoorn sloeg nog harder in, toen ging ik over me nek :P Met 2maanden pauze kan ik dus niet me oude ritme aanhouden, minderen dus xd

Toch wel over je nek in de wc he? :D Want een gast ging zo over ze gier over een maat van me heen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 17:10 

Je moet voor de gein wat gravel in de vorm van pilletjes gaan maken..

kunnen ze zeggen: Dit smaakt naar gravel,
zeg jij: the next level

Rode gravel - de nieuwe xtc pil:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 17:13 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
modernization schreef:

Toch wel over je nek in de wc he? :D Want een gast ging zo over ze gier over een maat van me heen :lol:

Nou die wc was wel erg ver weg :P Gelukkig leeg plekje gevonden waar niemand stond, maar echt bizar. Hij sloeg in en geen seconde later kwam alles eruit xd zonder misselijkheid ofso, echt super raar, weer wat van geleerd iig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 17:17 

Hardtraxx Veteran

modernization schreef:
Kevin-Raw schreef:
modernization schreef:

Nou die wc was wel erg ver weg :P Gelukkig leeg plekje gevonden waar niemand stond, maar echt bizar. Hij sloeg in en geen seconde later kwam alles eruit xd zonder misselijkheid ofso, echt super raar, weer wat van geleerd iig xd

Ik werd ook misselijk bij de inslag, snel naar boven gegaan waar het koel was en wat frisse lucht. Hielp meteen :thumbup: vriend van me had ook gekotst en er kwam alleen maar water uit :P denk dat veel mensen gekotst hebben van die hitte hoor (icm drugs :P ).. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 17:17 

Donateur

modernization schreef:
Kevin-Raw schreef:
modernization schreef:

Ik had hetzelfde , bij me 2e halve eekhoorn :x
Heb niet gekost, maar toen ik een boertje liet. Kwam bijna alles eruit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 17:28 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Aangezien Hard Bass weer dichtbij is, spam ik weer f:

Kom naar de Unity stand morgen, testje invullen!

heb ik natuurlijk weer even gedaan. :thumbsup:
ik heb nou al 2 sleutelhangers. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 17:46 

Donateur

Haha goedzo! Keep it coming :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 17:50 

Donateur

Ben dat helemaal vergeten, nou ja het was me ook niet gelukt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 17:53 

Mol schreef:
Haha goedzo! Keep it coming :bomb:

Ben je van Unity?
zo ja, doe ferry en milan de groeten!

Ferry is mede-student maar op stage
en milan liet me invullen dat ferry stinkte op dat op-en-aanmerkinen formulier
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 18:07 

Donateur

Zal ik doen wanneer ik ze weer tegen kom op een feestje (ze zitten bij een andere regio dan ik)
De groetjes van robkuh neem ik aan? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 18:11 

Zeg tegen milan maar: Diegene die ferry stinkt opschreef tijdens qlimax
en tegen Ferry: R. Janssen, weet ie zat
Vorige  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic