Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago

Heb je wel eens fout gedoseerd?

Ja, met gevolgen
12
22%
Ja, zonder gevolgen
8
15%
Nee
28
51%
Meerdere keren
2
4%
Wat is fout doseren?
5
9%

Total votes: 55

Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
inderdaad xD maar wel weer jammer. Altijd aanhoudingen dit dat zo. Nooit is alleen positief :/
Hardtraxxer
575 posts member since 2011
last seen Apr 2014
Zo, geniaal mooi feestje gehad, Hardbass! Blijven zitten op 2 1/4 eekhoorn en dat was prima :)

-edit-

Gelukkig hadden we een redelijk lange tijd nodig om thuis te komen (werd 10 uur), want me pa was al wakker en hield de deur voor me open :P Ben het directe oogcontact maar gemeden en direct me bedje in gegaan.

Net ook nog ff met moeite een pizza naar binnen gewerkt :P
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Chukkels wrote:
roberttt wrote:
Wie is schaatskampioen
Aan de reacties te horen die ik over me heen heb gekregen, lijkt het me duidelijk: Chukkels xd
:lol: :lol:

Valt reuze mee joh :P
Ze hebben gewoon jou het meeste gezien.
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
770 euro boete

haha en terecht
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Kom ik Olijfboom tegen als het afgelopen is: "Yo, ik ben Klos" Olijf: "Ja, ik ook .. " :D
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
wat word de nieuwe poll?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Klos wrote:Kom ik Olijfboom tegen als het afgelopen is: "Yo, ik ben Klos" Olijf: "Ja, ik ook .. " :D
Haha, ja, ik zeg altijd maar wat wanneer ik het niet snap :lol:

Ik versta de helft niet van wat iedereen zegt, dus gebruik ik simpele dingen xd
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Olijfboompje wrote:
Klos wrote:Kom ik Olijfboom tegen als het afgelopen is: "Yo, ik ben Klos" Olijf: "Ja, ik ook .. " :D

Haha, geeft niet :P
Proberen we het de volgende keer nog 'es ;)
M
Olijfboompje wrote:

Haha geniaal xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Klos wrote:
Olijfboompje wrote:

Haha, geeft niet :P
Proberen we het de volgende keer nog 'es ;)
:P
Ik zou ook echt niet meer weten wie ik allemaal heb ontmoet...
Behalve een lange blonde knul, die had een oranje hoedje @ het begin van de avond :P
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Dat is Hoofdcoach. :P En ik heb je ook nog 2 keer gezien in totaal, je ging lekker! :D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Nando wrote:Dat is Hoofdcoach. :P En ik heb je ook nog 2 keer gezien in totaal, je ging lekker! :D
Haha oke xd
Zo'n vermoeden had ik al :P

Haha, ja, ik ga wel prima :lol:
Ken mijzelf wel inmiddels :lol:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Nou ik baal ervan dat ik olijfboompje en pepepe niet hebben kunne spotten ergens, voor derest wel heel veel HTers gezien :D , en wat ging ik hard van die eekhoorntjes!! HELDE DINGEN DAT
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
dit is gewoon niet normaal, me pupillen zijn overheersen gewoon nog steeds mijn ogen. 2 zwarte knikkers. Slapen wil nog steeds niet, terwijl ik al wakker ben sinds zaterdag ochtend. beetje jammer :thumbdown:
G
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Kevin-Raw wrote:Nou ik baal ervan dat ik olijfboompje en pepepe niet hebben kunne spotten ergens, voor derest wel heel veel HTers gezien :D , en wat ging ik hard van die eekhoorntjes!! HELDE DINGEN DAT
Aiii, ik wist niet zeker of ik je toch had gezien :P
roberttt wrote:dit is gewoon niet normaal, me pupillen zijn overheersen gewoon nog steeds mijn ogen. 2 zwarte knikkers. Slapen wil nog steeds niet, terwijl ik al wakker ben sinds zaterdag ochtend. beetje jammer :thumbdown:
niet janken :P
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Olijfboompje wrote:

Haha, dat heb ik dus ook! 'Ja, is goed', 'Inderdaad', 'Vet'... En dan die gezichten van de mensen als ze je reactie horen :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
jeone wrote:wat word de nieuwe poll?
Die heb ik naar Olijfie gesmst :P
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2013
ben benieuwd wil wel is een poll waar ik ook een ietsie pietsie over mee kan praten :whistle:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Ik heb gister +- 400mg speed op. Daarnaast ook een aantal bier, ging eigenlijk best lekker die combinatie ^^ rond half 4 nog een half groen olifantje genomen. Sloeg al aardig snel in :love: en vanaf toen was het echt hemels.
Alleen vanaf het moment dat ik in de trein zat (rond half 10 of zo :( ) voelde ik me niet zo fijn, ging echt nog veel te hard, echt alles tintelde nog. Eenmaal thuis aangekomen (12:15 :') ) dook ik gelijk mn nest in, eerst nog een uur liggen spacen. Uiteindelijk maar 3 uurtjes geslapen, dus ben helemaal naar de klote :(

Maar wel blij dat het spacen een stuk beter ging dan bij Fusion. Daar had ik 3 biertjes op en toen een halve olifant en daarmee ging ik echt veel te hard. Heb nu een stuk meer gebruikt, maar ging alsnog een stuk beter :D
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2013
Speed lijkt me we ook wel een keer leuk om te doen.

Ben er afgelopen weekend ook achter gekomen dat steeds meer kameraden van mij open staan voor drugsgebruik :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:
C
Ben allang blij dat ik ADHD heb... Red Bull werkt meteen :x
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Zo, ff 5 uurtjes gelapen vanacht en ik moet zeggen... Ik heb me wel eens slechter gevoeld op een maandag en zelfs met veel meer slaap haha. 150mg 5-HTP op, had het gevoel dat ik m'n hele space weer opnieuw beleefde als ik m'n ogen dicht had :P Zo meteen maar weer naar school, en ook weer lekker 2 uur basketballen. Kijken hoe dat gaat. Ook leuk om te zien hoe een klasgenoot erbij loopt vandaag die zaterdag ook enorm naar de tering ging ^^
M
Chukkels wrote:Zo, ff 5 uurtjes gelapen vanacht en ik moet zeggen... Ik heb me wel eens slechter gevoeld op een maandag en zelfs met veel meer slaap haha. 150mg 5-HTP op, had het gevoel dat ik m'n hele space weer opnieuw beleefde als ik m'n ogen dicht had :P Zo meteen maar weer naar school, en ook weer lekker 2 uur basketballen. Kijken hoe dat gaat. Ook leuk om te zien hoe een klasgenoot erbij loopt vandaag die zaterdag ook enorm naar de tering ging ^^
Hier heb ik ook last van maar dan zonder dat 5-HTP alsof m'n hersens helemaal over de toer zijn :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Wel vet op zich, heb me zelfs dingen voor de geest gehaald waar ik gisteren totaal niet meer op kon komen. Soort van flashbacks in je eigen mind :P