Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:39 

Donateur

inderdaad xD maar wel weer jammer. Altijd aanhoudingen dit dat zo. Nooit is alleen positief :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:39 

Hardtraxxer

Zo, geniaal mooi feestje gehad, Hardbass! Blijven zitten op 2 1/4 eekhoorn en dat was prima :)

-edit-

Gelukkig hadden we een redelijk lange tijd nodig om thuis te komen (werd 10 uur), want me pa was al wakker en hield de deur voor me open :P Ben het directe oogcontact maar gemeden en direct me bedje in gegaan.

Net ook nog ff met moeite een pizza naar binnen gewerkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:15 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Wie is schaatskampioen

Aan de reacties te horen die ik over me heen heb gekregen, lijkt het me duidelijk: Chukkels xd

:lol: :lol:

Valt reuze mee joh :P
Ze hebben gewoon jou het meeste gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:25 

Hardtraxx Veteran

770 euro boete

haha en terecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:28 

Hardtraxx Addict

Kom ik Olijfboom tegen als het afgelopen is: "Yo, ik ben Klos" Olijf: "Ja, ik ook .. " :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:28 

Hardtraxx Addict

wat word de nieuwe poll?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:43 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Kom ik Olijfboom tegen als het afgelopen is: "Yo, ik ben Klos" Olijf: "Ja, ik ook .. " :D

Haha, ja, ik zeg altijd maar wat wanneer ik het niet snap :lol:

Ik versta de helft niet van wat iedereen zegt, dus gebruik ik simpele dingen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:44 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Klos schreef:

Haha, geeft niet :P
Proberen we het de volgende keer nog 'es ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:49 

Olijfboompje schreef:
Klos schreef:

Haha geniaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:55 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Olijfboompje schreef:
Klos schreef:

Haha, geeft niet :P
Proberen we het de volgende keer nog 'es ;)

:P
Ik zou ook echt niet meer weten wie ik allemaal heb ontmoet...
Behalve een lange blonde knul, die had een oranje hoedje @ het begin van de avond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:25 

Hardtraxx Veteran

Dat is Hoofdcoach. :P En ik heb je ook nog 2 keer gezien in totaal, je ging lekker! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:26 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Dat is Hoofdcoach. :P En ik heb je ook nog 2 keer gezien in totaal, je ging lekker! :D

Haha oke xd
Zo'n vermoeden had ik al :P

Haha, ja, ik ga wel prima :lol:
Ken mijzelf wel inmiddels :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:35 

Donateur

Nou ik baal ervan dat ik olijfboompje en pepepe niet hebben kunne spotten ergens, voor derest wel heel veel HTers gezien :D , en wat ging ik hard van die eekhoorntjes!! HELDE DINGEN DAT
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:46 

Donateur

dit is gewoon niet normaal, me pupillen zijn overheersen gewoon nog steeds mijn ogen. 2 zwarte knikkers. Slapen wil nog steeds niet, terwijl ik al wakker ben sinds zaterdag ochtend. beetje jammer :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:50 

kijk Jelle gaan op deze foto: http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=10150109446776849&set=a.10150109445986849.271233.638676848
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:00 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Nou ik baal ervan dat ik olijfboompje en pepepe niet hebben kunne spotten ergens, voor derest wel heel veel HTers gezien :D , en wat ging ik hard van die eekhoorntjes!! HELDE DINGEN DAT

Aiii, ik wist niet zeker of ik je toch had gezien :P
roberttt schreef:
dit is gewoon niet normaal, me pupillen zijn overheersen gewoon nog steeds mijn ogen. 2 zwarte knikkers. Slapen wil nog steeds niet, terwijl ik al wakker ben sinds zaterdag ochtend. beetje jammer :thumbdown:

niet janken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:51 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Klos schreef:

Haha, dat heb ik dus ook! 'Ja, is goed', 'Inderdaad', 'Vet'... En dan die gezichten van de mensen als ze je reactie horen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:59 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:
wat word de nieuwe poll?

Die heb ik naar Olijfie gesmst :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:11 

Hardtraxx Addict

ben benieuwd wil wel is een poll waar ik ook een ietsie pietsie over mee kan praten :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 00:28 

Hardtraxx Veteran

Ik heb gister +- 400mg speed op. Daarnaast ook een aantal bier, ging eigenlijk best lekker die combinatie ^^ rond half 4 nog een half groen olifantje genomen. Sloeg al aardig snel in :love: en vanaf toen was het echt hemels.
Alleen vanaf het moment dat ik in de trein zat (rond half 10 of zo :( ) voelde ik me niet zo fijn, ging echt nog veel te hard, echt alles tintelde nog. Eenmaal thuis aangekomen (12:15 :') ) dook ik gelijk mn nest in, eerst nog een uur liggen spacen. Uiteindelijk maar 3 uurtjes geslapen, dus ben helemaal naar de klote :(

Maar wel blij dat het spacen een stuk beter ging dan bij Fusion. Daar had ik 3 biertjes op en toen een halve olifant en daarmee ging ik echt veel te hard. Heb nu een stuk meer gebruikt, maar ging alsnog een stuk beter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 00:29 

Hardtraxx Addict

Speed lijkt me we ook wel een keer leuk om te doen.

Ben er afgelopen weekend ook achter gekomen dat steeds meer kameraden van mij open staan voor drugsgebruik :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 01:07 

Ben allang blij dat ik ADHD heb... Red Bull werkt meteen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 08:53 

Hardtraxx Veteran

Zo, ff 5 uurtjes gelapen vanacht en ik moet zeggen... Ik heb me wel eens slechter gevoeld op een maandag en zelfs met veel meer slaap haha. 150mg 5-HTP op, had het gevoel dat ik m'n hele space weer opnieuw beleefde als ik m'n ogen dicht had :P Zo meteen maar weer naar school, en ook weer lekker 2 uur basketballen. Kijken hoe dat gaat. Ook leuk om te zien hoe een klasgenoot erbij loopt vandaag die zaterdag ook enorm naar de tering ging ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 09:01 

Chukkels schreef:
Zo, ff 5 uurtjes gelapen vanacht en ik moet zeggen... Ik heb me wel eens slechter gevoeld op een maandag en zelfs met veel meer slaap haha. 150mg 5-HTP op, had het gevoel dat ik m'n hele space weer opnieuw beleefde als ik m'n ogen dicht had :P Zo meteen maar weer naar school, en ook weer lekker 2 uur basketballen. Kijken hoe dat gaat. Ook leuk om te zien hoe een klasgenoot erbij loopt vandaag die zaterdag ook enorm naar de tering ging ^^

Hier heb ik ook last van maar dan zonder dat 5-HTP alsof m'n hersens helemaal over de toer zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 09:02 

Hardtraxx Veteran

Wel vet op zich, heb me zelfs dingen voor de geest gehaald waar ik gisteren totaal niet meer op kon komen. Soort van flashbacks in je eigen mind :P
Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic