Ben net thuis van het stappen, redeljik veel alcohol op
B2S Radioklinkt wel lekker
B2S Radioklinkt wel lekker
Aan de reacties te horen die ik over me heen heb gekregen, lijkt het me duidelijk: Chukkelsroberttt wrote:
Wie is schaatskampioen
das minder, maar XTC heeft mijn hele feest eigenlijks verprutst. Heb me wel vermaakt, maar gewoon.Hoofdcoach wrote:Werd helaas weer misselijk tijdens de inslag. Uurtje gezeten maar toen was het hard knallen!
volgende keer geen xtc?roberttt wrote:das minder, maar XTC heeft mijn hele feest eigenlijks verprutst. Heb me wel vermaakt, maar gewoon.Hoofdcoach wrote:Werd helaas weer misselijk tijdens de inslag. Uurtje gezeten maar toen was het hard knallen!
- Niks van show meegekregen
- alleen bezig met mezelf, en anderen.
- 20000 KM gelopen..
Maarja, dat viel te verwachten ... enigste stukje show wat ik heb mee gekregen is de opening van team red, en yellow. Voor de rest helemaal NIKS.
Best wel zonder
Ik sowieso niet. Ik ga nu eindelijk een keer der minstens 2 maanden rust houden. En wellicht zelfs 4.Protoss wrote: volgende keer geen xtc?
Ja dit had ik ook die hallucinaties maar ik had 2x zoveel op93Wesley93 wrote:Ik ging heerlijk op Hard BassMaar wel vet vage shit mee gemaakt zeg. Ik zag verschillende tafels midden in het Geldredome waar mensen tegen leunden of op zaten, pas toen ik er naar toe wilde lopen om er zelf op te zitten kwam ik er achter dat ze er niet waren.
Dan was er ook een moment dat ik opeens bankjes zag met allemaal mensen die er op zaten.
Maar het aller vaagst was dat ik op trap van de tribune stond, mijn beker was dus leeg en ik zag zomaar opeens heel leuk een hoofd van een jongen aan als vuilbak, en gooide die beker heel droog recht op zijn hoofd. Klinkt onwaarschijnlijk maar het is toch echt gebeurd.
Dit alles door 3 halfjes van oranje q-dance verspreid over de hele nacht.
haha ik was ook de enige nuchtere van mn groep, het blijft me trouwens verwonderen hoe die drugsdealers binnen kunnen komendawasiknie wrote:Hehe maatje van me:
"Ga je nog wat pakken vanavond?"
Nee man doe rustig aan en jij?
"Ja ik ook man"
Nog geen 2 tellen later pakt ie een hele Q van een andere maat en een uur later stond meneer de knuffelbeer voor mn bakkes hahaha. Normaal space ik altijd gezellig met iedereen mee, dus dit was een hele nieuwe ervaring om de enige echt heldere te zijn. En moet ook zeggen dat ik het geen moment erg vond, al mis je dat gevoel soms wel natuurlijk
haha volges mij zat dr iets in de lucht, want zon kerel met een wit shirt, ook HT'er volges mij, zag de hele tijd overal tafels staanBanaanslak wrote:Ik had vannacht ~320mg pep op, eerste capsule om 11 uur en 2e capsule om 3 uur. Maar toen ik om 6 uur ofzo vanaf de wc door de zaal terugliep naar de meeting plek zag ik aan de rand van me blikveld allemaal dranghekken voorbijflitsen. Ik dacht dat je van pep geen gekke dingen ging zien, of wel dus?
770 euro?KSwoosh wrote:haha volges mij zat dr iets in de lucht, want zon kerel met een wit shirt, ook HT'er volges mij, zag de hele tijd overal tafels staanBanaanslak wrote:Ik had vannacht ~320mg pep op, eerste capsule om 11 uur en 2e capsule om 3 uur. Maar toen ik om 6 uur ofzo vanaf de wc door de zaal terugliep naar de meeting plek zag ik aan de rand van me blikveld allemaal dranghekken voorbijflitsen. Ik dacht dat je van pep geen gekke dingen ging zien, of wel dus?
@patt: dr waren dr echt veel gepakt hoor, toen wij de trap op liepen al 4en een kerel uit groepje van Olijfboompje, ook 10 pillen, 770 euro boete... + eruit gezet, nieuw kaartje gekocht 100 euro
dure avond voor he
Ja inderdaad. Wel zwaar respect dat hij weer binnen kwam. Ook een aantekening trouwens?KSwoosh wrote:haha volges mij zat dr iets in de lucht, want zon kerel met een wit shirt, ook HT'er volges mij, zag de hele tijd overal tafels staanBanaanslak wrote:Ik had vannacht ~320mg pep op, eerste capsule om 11 uur en 2e capsule om 3 uur. Maar toen ik om 6 uur ofzo vanaf de wc door de zaal terugliep naar de meeting plek zag ik aan de rand van me blikveld allemaal dranghekken voorbijflitsen. Ik dacht dat je van pep geen gekke dingen ging zien, of wel dus?
@patt: dr waren dr echt veel gepakt hoor, toen wij de trap op liepen al 4en een kerel uit groepje van Olijfboompje, ook 10 pillen, 770 euro boete... + eruit gezet, nieuw kaartje gekocht 100 euro
dure avond voor he
Whahaha ik heb nog gesproken met die kerel over die tafels.Chukkels wrote:Ja inderdaad. Wel zwaar respect dat hij weer binnen kwam. Ook een aantekening trouwens?KSwoosh wrote:haha volges mij zat dr iets in de lucht, want zon kerel met een wit shirt, ook HT'er volges mij, zag de hele tijd overal tafels staanBanaanslak wrote:Ik had vannacht ~320mg pep op, eerste capsule om 11 uur en 2e capsule om 3 uur. Maar toen ik om 6 uur ofzo vanaf de wc door de zaal terugliep naar de meeting plek zag ik aan de rand van me blikveld allemaal dranghekken voorbijflitsen. Ik dacht dat je van pep geen gekke dingen ging zien, of wel dus?
dure avond voor he
Die gast had ik ook nog gesproken, dan baal je echt.KSwoosh wrote:haha volges mij zat dr iets in de lucht, want zon kerel met een wit shirt, ook HT'er volges mij, zag de hele tijd overal tafels staanBanaanslak wrote:Ik had vannacht ~320mg pep op, eerste capsule om 11 uur en 2e capsule om 3 uur. Maar toen ik om 6 uur ofzo vanaf de wc door de zaal terugliep naar de meeting plek zag ik aan de rand van me blikveld allemaal dranghekken voorbijflitsen. Ik dacht dat je van pep geen gekke dingen ging zien, of wel dus?
dure avond voor he
Banaanslak wrote:http://www.gelderlander.nl/voorpagina/arnhem/8145143/139-bezoekers-van-Hard-Bass-in-bezit-van-drugs.ece
rofl @ die titel
ik weet wel waar ze de eerste 770 vandaan hebben...Onder de verdachten inde de politie een bedrag van 1185 euro aan transacties.