Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 05:00 

Hardtraxxer

Ben net thuis van het stappen, redeljik veel alcohol op :$
B2S Radioklinkt wel lekker :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 08:37 

Donateur

Zo deze nacht wee overleefd.. Vanavond maar 3/4 eekhoorntje gehad. En ben nu van de kaart... Heel raar
Kwart voor 12 nam ik een halfje, en om 4 uur nog een kwart. maar ben echt van 12 tot 0700 vdk geweest :')
ohja en 1 keer niet, want toen ging ik op de Hardbass plattegrond staan, dus was weer ff op de kaart ^^

maareh de grote vraag :

Wie is schaatskampioen

Nu tijd voor een hele lange pauze ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 10:38 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Wie is schaatskampioen

Aan de reacties te horen die ik over me heen heb gekregen, lijkt het me duidelijk: Chukkels xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 10:44 

Bierkoning

ik ging lekker met me harleys :woot:
khad wel voor et eerst dat ik ook echt vage dingen aant doen was, ik kon de stage niet meer goed volgen, kwist niet meer wat het midden was >.<
en ik dacht ff dat m'n handen onzichtbaar waren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 11:17 

Hardtraxx Veteran

Werd helaas weer misselijk tijdens de inslag. Uurtje gezeten maar toen was het hard knallen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 11:21 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
Werd helaas weer misselijk tijdens de inslag. Uurtje gezeten maar toen was het hard knallen!

das minder, maar XTC heeft mijn hele feest eigenlijks verprutst. Heb me wel vermaakt, maar gewoon.

- Niks van show meegekregen
- alleen bezig met mezelf, en anderen.
- 20000 KM gelopen..

Maarja, dat viel te verwachten ... enigste stukje show wat ik heb mee gekregen is de opening van team red, en yellow. Voor de rest helemaal NIKS.

Best wel zonder
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 11:31 

Hardtraxx Veteran

Ik ging heerlijk op Hard Bass :D Maar wel vet vage shit mee gemaakt zeg. Ik zag verschillende tafels midden in het Geldredome waar mensen tegen leunden of op zaten, pas toen ik er naar toe wilde lopen om er zelf op te zitten kwam ik er achter dat ze er niet waren. :lol: Dan was er ook een moment dat ik opeens bankjes zag met allemaal mensen die er op zaten. xd Maar het aller vaagst was dat ik op trap van de tribune stond, mijn beker was dus leeg en ik zag zomaar opeens heel leuk een hoofd van een jongen aan als vuilbak, en gooide die beker heel droog recht op zijn hoofd. Klinkt onwaarschijnlijk maar het is toch echt gebeurd. :lol:

Dit alles door 3 halfjes van oranje q-dance verspreid over de hele nacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 12:04 

Hardtraxxer

had 1,5boom bij me, halfje genomen om 12uur, om vervolgens met mijn stomme kop me hele boom in de pot te flikkeren, dus zat ik om 12uur alweer zonder xd
300man gevraagd of ze wat hadden, nee niemand. Uiteindelijk de hoop opgegeven showt een gozer ze hele stalling van 50+ stuks, dus daar mooi een eekhoorn van gekocht.
Dus toen later 3/4eekhoorn genomen, toen die insloeg ging ik meteen over me nek, heb daarna met last van me maag gewoon verder gegaan, was me dus echt iets teveel, stom van me.
Voor de rest, halve boom was heerlijk, evenals de eekhoorn als je ook gwn halve neemt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 15:57 

Hardtraxx Veteran

Im moet Kazpur gelijk geven met 3 kwart eekhoorn. Dat is zwaar heftig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 15:59 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Hoofdcoach schreef:

das minder, maar XTC heeft mijn hele feest eigenlijks verprutst. Heb me wel vermaakt, maar gewoon.

- Niks van show meegekregen
- alleen bezig met mezelf, en anderen.
- 20000 KM gelopen..

Maarja, dat viel te verwachten ... enigste stukje show wat ik heb mee gekregen is de opening van team red, en yellow. Voor de rest helemaal NIKS.

Best wel zonder

volgende keer geen xtc? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:05 

Donateur

Zou ik vanavond eigenlijks al niet doen :/ maar ik moest weer zonodig mee nemen. Waardoor ik uiteindelijk toch weer nam...

Dus ga nu het eerste half jaar niet meer naar feesten -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:07 

Hardtraxx Veteran

Protoss schreef:
volgende keer geen xtc? :innocent:

Ik sowieso niet. Ik ga nu eindelijk een keer der minstens 2 maanden rust houden. En wellicht zelfs 4.

Doelstelling om schaatskampioen te worden op Hard Bass is toch al geslaagd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:17 

Was een top feestje, maar ging veel té hard.
Had in totaal 3 Q-dance bij me zijn ook allemaal opgegaan.
dropte om 11 uur een hele, klapte in als een bom.. rond 1 uur nam ik nog een hele (had ik beter niet kunnen doen) daarna bijgevoerd met halfjes. (mijn kaak was net een drilboor ging serieus nog sneller dan speedcore was echt niet normaal..)
Ik kon bijna niet meer lopen en als ik de trap op moest moest ik met 2 handen aan de leuning vasthouden en stapje voor stapje lopen anders stuiterde ik op me bakkes :P leek net een opa van 80 maar goed.
Verder wel goed vermaakt maar niet veel van de muziek/show meegekregen en kon niet echt losgaan omdat ik té hard ging :/
Heb wel geniale momenten beleeft met een aardappel heb bij minstens 100 mensen een glimlach op het gezicht getoverd :D
En 6 daarvan zeiden dat dat het geniaalste moment was van het hele feest xd
(Groepje mensen aan het stampen komt er een debiel tussen staan met een aardappel in z'n hand, zo moet je het een beetje zien :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:22 

93Wesley93 schreef:
Ik ging heerlijk op Hard Bass :D Maar wel vet vage shit mee gemaakt zeg. Ik zag verschillende tafels midden in het Geldredome waar mensen tegen leunden of op zaten, pas toen ik er naar toe wilde lopen om er zelf op te zitten kwam ik er achter dat ze er niet waren. :lol: Dan was er ook een moment dat ik opeens bankjes zag met allemaal mensen die er op zaten. xd Maar het aller vaagst was dat ik op trap van de tribune stond, mijn beker was dus leeg en ik zag zomaar opeens heel leuk een hoofd van een jongen aan als vuilbak, en gooide die beker heel droog recht op zijn hoofd. Klinkt onwaarschijnlijk maar het is toch echt gebeurd. :lol:

Dit alles door 3 halfjes van oranje q-dance verspreid over de hele nacht.

Ja dit had ik ook die hallucinaties maar ik had 2x zoveel op :/
Zag ook allemaal hekken enzo waar mensen tegen aan leunden en alles, was er niet eens dik vaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:31 

Donateur

Hehe maatje van me:
"Ga je nog wat pakken vanavond?"
Nee man doe rustig aan en jij?
"Ja ik ook man"

Nog geen 2 tellen later pakt ie een hele Q van een andere maat en een uur later stond meneer de knuffelbeer voor mn bakkes hahaha. Normaal space ik altijd gezellig met iedereen mee, dus dit was een hele nieuwe ervaring om de enige echt heldere te zijn. En moet ook zeggen dat ik het geen moment erg vond, al mis je dat gevoel soms wel natuurlijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:33 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Hehe maatje van me:
"Ga je nog wat pakken vanavond?"
Nee man doe rustig aan en jij?
"Ja ik ook man"

Nog geen 2 tellen later pakt ie een hele Q van een andere maat en een uur later stond meneer de knuffelbeer voor mn bakkes hahaha. Normaal space ik altijd gezellig met iedereen mee, dus dit was een hele nieuwe ervaring om de enige echt heldere te zijn. En moet ook zeggen dat ik het geen moment erg vond, al mis je dat gevoel soms wel natuurlijk ;)

haha ik was ook de enige nuchtere van mn groep, het blijft me trouwens verwonderen hoe die drugsdealers binnen kunnen komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:47 

Ik had vannacht ~320mg pep op, eerste capsule om 11 uur en 2e capsule om 3 uur. Maar toen ik om 6 uur ofzo vanaf de wc door de zaal terugliep naar de meeting plek zag ik aan de rand van me blikveld allemaal dranghekken voorbijflitsen. Ik dacht dat je van pep geen gekke dingen ging zien, of wel dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:49 

Banaanslak schreef:
Ik had vannacht ~320mg pep op, eerste capsule om 11 uur en 2e capsule om 3 uur. Maar toen ik om 6 uur ofzo vanaf de wc door de zaal terugliep naar de meeting plek zag ik aan de rand van me blikveld allemaal dranghekken voorbijflitsen. Ik dacht dat je van pep geen gekke dingen ging zien, of wel dus?

haha volges mij zat dr iets in de lucht, want zon kerel met een wit shirt, ook HT'er volges mij, zag de hele tijd overal tafels staan :lol:

@patt: dr waren dr echt veel gepakt hoor, toen wij de trap op liepen al 4 :oh: en een kerel uit groepje van Olijfboompje, ook 10 pillen, 770 euro boete... + eruit gezet, nieuw kaartje gekocht 100 euro
dure avond voor he
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:03 

KSwoosh schreef:
Banaanslak schreef:

haha volges mij zat dr iets in de lucht, want zon kerel met een wit shirt, ook HT'er volges mij, zag de hele tijd overal tafels staan :lol:

@patt: dr waren dr echt veel gepakt hoor, toen wij de trap op liepen al 4 :oh: en een kerel uit groepje van Olijfboompje, ook 10 pillen, 770 euro boete... + eruit gezet, nieuw kaartje gekocht 100 euro
dure avond voor he

770 euro? :surrender: Daar kan je heel veel leuke(re) dingen voor doen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:06 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Banaanslak schreef:

dure avond voor he

Ja inderdaad. Wel zwaar respect dat hij weer binnen kwam. Ook een aantekening trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:11 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
Banaanslak schreef:

dure avond voor he

Ja inderdaad. Wel zwaar respect dat hij weer binnen kwam. Ook een aantekening trouwens?

Whahaha ik heb nog gesproken met die kerel over die tafels.

Ging zelf ook wel lekker, hele groene olifant genomen en die sloeg na 25 minuten al hard in. Ging ff zeiken en toen ik terug de zaal in kwam van de trap naar beneden kwam hij volle bak op. Was een lekker moment benen tintelen, warme gloed door me lichaam en zo licht als een veertje. Voor me gevoel duurde het alleen niet heel lang maar het was wel heerlijk! (L)

Moest op het einde ook kotsen trouwens, weet niet waarom ik dat toch altijd heb. Ik neem het 2 x per jaar maar moet gewoon bijna iedere keer wel kotsen naar het einde van het feest toe. Vooral water wat ik uitkotst altijd maar zoveel water had ik niet op gisteren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:16 

Donateur

dat is kut dat je moet kotsen :huh: wel raar.. Ik had gister wel op het einde van de avond rond 6 uur, dat me benen begonnen te trillen. En toen had ik wel zo'n gevoel dat ik heel snel door mijn benen zou zakken, en als een dood mongooltje daar op de grond zou liggen. Maar zover is het gelukkig niet gekomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:32 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Banaanslak schreef:

dure avond voor he

Die gast had ik ook nog gesproken, dan baal je echt. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:33 

http://www.gelderlander.nl/voorpagina/a ... -drugs.ece
rofl @ die titel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:38 

Banaanslak schreef:
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/arnhem/8145143/139-bezoekers-van-Hard-Bass-in-bezit-van-drugs.ece
rofl @ die titel xd

Citaat:
Onder de verdachten inde de politie een bedrag van 1185 euro aan transacties.

ik weet wel waar ze de eerste 770 vandaan hebben...
Vorige  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic