Music Made The Drugsaddict In Me, Ow Yeah!wesskeej wrote:Ik ben zelf een drug
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik geef het op, heb ik hem eindelijk op 80 bij 80 word de extensie niet toegelaten
.
God ik hoop dat deze 3 weken omvliegen, heb zoveel zin in X
.
God ik hoop dat deze 3 weken omvliegen, heb zoveel zin in X
-
T
GVD! waarom ben jij steeds de geene die de nieuwe pagina opent 
Haha dat is waar ook Chukkels 
De kolere

Dan opslaan als .JPEG
Dan nogmaals proberen bij die resize site die ik gaf
De kolere
In paint openen de afbeelding met de foute extensieJuggernaut wrote:Ik geef het op, heb ik hem eindelijk op 80 bij 80 word de extensie niet toegelaten.
God ik hoop dat deze 3 weken omvliegen, heb zoveel zin in X.
Dan opslaan als .JPEG
Dan nogmaals proberen bij die resize site die ik gaf
We zijn er ook redelijk trots op heb ik het idee.Vik wrote:De tering! Vandaag geopend en nu al 11 pagina's.Ik ben ook even een middag/avond werken hoor.
![]()
Goed dat dit topic er nu is.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
En hoeJuggernaut wrote:God ik hoop dat deze 3 weken omvliegen, heb zoveel zin in X.
Btw http://www.resizer.nl/
Hoppa eindelijk gelukt, en zie hier het resultaat
.
Problemen mee? Jullie pakken de hele tijd de duizend-post-mijlpijl op PF, laat mij het hier doen!wesskeej wrote:GVD! waarom ben jij steeds de geene die de nieuwe pagina opent
En 11 vagina's is niet veel hoor. Het Pokémon-topic had ook meer dan 10 pagina's in 1 dag.
-
G
Olijfboompje wrote:In paint openen de afbeelding met de foute extensie
Dan opslaan als .PNG![]()
En dit heeft met drugs te maken omdat? Ow jah, het proberen van een avatar aan te maken voelt als een drug en als het gelukt is, geeft het zo'n enorme voldoeningJuggernaut wrote:Hoppa eindelijk gelukt, en zie hier het resultaat.
Haha zoiets, en dit is tot nu het enige plekje waar ik me thuisvoelChukkels wrote:En dit heeft met drugs te maken omdat? Ow jah, het proberen van een avatar aan te maken voelt als een drug en als het gelukt is, geeft het zo'n enorme voldoeningJuggernaut wrote:Hoppa eindelijk gelukt, en zie hier het resultaat.
-
T
Ah, vooruit danChukkels wrote:Problemen mee? Jullie pakken de hele tijd de duizend-post-mijlpijl op PF, laat mij het hier doen!wesskeej wrote:GVD! waarom ben jij steeds de geene die de nieuwe pagina opent![]()
En 11 vagina's is niet veel hoor. Het Pokémon-topic had ook meer dan 10 pagina's in 1 dag.
Zo mag ik het horen, welkom!Juggernaut wrote:Haha zoiets, en dit is tot nu het enige plekje waar ik me thuisvoelChukkels wrote:En dit heeft met drugs te maken omdat? Ow jah, het proberen van een avatar aan te maken voelt als een drug en als het gelukt is, geeft het zo'n enorme voldoeningJuggernaut wrote:Hoppa eindelijk gelukt, en zie hier het resultaat.
.
wesskeej wrote:Ah, vooruit danChukkels wrote:Problemen mee? Jullie pakken de hele tijd de duizend-post-mijlpijl op PF, laat mij het hier doen!wesskeej wrote:GVD! waarom ben jij steeds de geene die de nieuwe pagina opent![]()
En 11 vagina's is niet veel hoor. Het Pokémon-topic had ook meer dan 10 pagina's in 1 dag.alleen omdat je zo schattig bent
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Chukkels, ik vind jouw olifant erg lief
Mijne is lieverHoofdcoach wrote:Chukkels, ik vind jouw olifant erg lief
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
roberttt wrote:Mijne is lieverHoofdcoach wrote:Chukkels, ik vind jouw olifant erg lief
Ja dat wilde ik net zeggen
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Olijfboompje wrote:Ik hou van snoepjes
Lig meteen weer dubbel om je shirt
Moet je nagaan als je een van de kaart koppie tegenkomtHoofdcoach wrote:Olijfboompje wrote:Ik hou van snoepjes
Lig meteen weer dubbel om je shirt
Slapen jij! Je moet een papiertje halen morgen!roberttt wrote:Stelletje junks hier
Idem ditoOlijfboompje wrote:Ik hou van snoepjes
Hij is ook heel erg schattig. De leider van mijn kudde Groene Olifanten, hij is zelfs de baas over die olifant die op Robert's plaatje staatHoofdcoach wrote:Chukkels, ik vind jouw olifant erg lief
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Je doet hem wel weer aan naar Hardbass he
wil hem in het echt zien
Gaat er trouwens iemand van jullie naar Reverze? En wat neem je mee?
Haha ja man, dit wordt mijn vaste partyoutfitHoofdcoach wrote:Je doet hem wel weer aan naar Hardbass hewil hem in het echt zien
Kvind hem zelf te gek
Nope, ben dan op wintersportJuggernaut wrote:Gaat er trouwens iemand van jullie naar Reverze? En wat neem je mee?
Voor degene die willen weten hoe het feestje er uit zag waar ik was afgelopen zaterdag:
View on YouTube
Die show
Ik sta trouwens linksonder nét buiten beeld, de rest van de groep staat er wel op
View on YouTube
Die show
Ik sta trouwens linksonder nét buiten beeld, de rest van de groep staat er wel op
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Dat nummer
en de lasers nu