Doe ik niet aan! 
Ik ook niet , maar wel dubbelpret met pephsrobin wrote:Doe ik niet aan!
Ik ook niet , maar wel dubbelpret met pephsrobin wrote:Doe ik niet aan!
de teringhsrobin wrote:Ben wel benieuwd hoe die gaat vallen zo'n beetje 200mg kristallen en een half zegeltje lsd in 1 capsule zal vast lekker spacen worden!
Ik ook hoor!!Maartje wrote:hmm, ik houd het maar bij mij oude vertrouwde vriend extacy
Ik neem ook geen heleMaartje wrote:Haha, goed bezig laten we het er samen maar zo ophouden.
Alleen ik heb niet van die zware als die van jou, anders kan ik me helemaal niks meer van Hardbass herinneren
Ah, jaja als je het zo bekijkt wel.Kevin-Raw wrote:Ik neem ook geen heleMaartje wrote:Haha, goed bezig laten we het er samen maar zo ophouden.
Alleen ik heb niet van die zware als die van jou, anders kan ik me helemaal niks meer van Hardbass herinneren, dus dan komt het op hetzelfde neer
haha, jaja en dan nog fijn naar huis rijden, waarom moeten meiden altijd de bob zijnVik wrote:Gewoon een halfje droppen!Maartje wrote:Haha, goed bezig laten we het er samen maar zo ophouden.
Alleen ik heb niet van die zware als die van jou, anders kan ik me helemaal niks meer van Hardbass herinnerenEn dan 2,5 uur later nog een halve. Heerlijk.
haha na hardbass kan ik niks meerPommer wrote:Vrouwen kunnen toch beter auto rijden
That's the spiritMaartje wrote:haha na hardbass kan ik niks meerPommer wrote:Vrouwen kunnen toch beter auto rijden
kijk zo dacht ik nou ook, ik volgde al tijdje dit forum denk zal me er maar eens in gaan mengenChukkels wrote:That's the spiritMaartje wrote:haha na hardbass kan ik niks meerPommer wrote:Vrouwen kunnen toch beter auto rijden![]()
BTW. Dit topic kon wel wat vrouwlijke inmenging gebruiken
DankjeMol wrote:Denk dat het erg goed zal zijn voor de meeste, welkom!
Haha inderdaadMol wrote:Denk dat het erg goed zal zijn voor de meeste, welkom!
Ja Qlimax stonden wij vast tussen andere bussen!Vik wrote:Inderdaad.. Dan ben je wel lekker optijd thuis. Na Qlimax was ik pas om 12 uur thuis, omdat we nog een uur moesten wachten op de Lijnbus naar het o zo mooie Hilvarenbeek.Maartje wrote:Wie heeft het over nuchter haha![]()
Ja maar we gaan normaal altijd met de bus alleen nu diegene die het regelt ging niet mee dan gaan we maar met de auto!
Vind het niet erg ofzo ben ik ook sneller thuis enzo.
Heb er zin iiiiiiiiiin