gefeliciteerd met de 100 paginas jongens
keep up the good stuff
keep up the good stuff
Bijna alweer 110djpatt wrote:gefeliciteerd met de 100 paginas jongens
keep up the good stuff
Maar als de helft van de posts over toegangsliedjes gaat???? :')Chukkels wrote:Daar hebben we het Algemene topic voor. Dit is het drugstalk topicDarkNoize wrote:Kan het hier ook niet een beeeetje over druks gaan?
Ben het wel weer beu om steeds 5 pagina's te moeten lezen met helemaal NIKS![]()
Verder is alles goed hoor![]()
Enige drugs die ik de komende tijd aan ga raken is alcohol gok ik, ook gezellig
Morgen ben ik zeker in de zevende hemelDarkNoize wrote:Maar als de helft van de posts over toegangsliedjes gaat???? :')Chukkels wrote:Daar hebben we het Algemene topic voor. Dit is het drugstalk topicDarkNoize wrote:Kan het hier ook niet een beeeetje over druks gaan?
Ben het wel weer beu om steeds 5 pagina's te moeten lezen met helemaal NIKS![]()
Verder is alles goed hoor![]()
Enige drugs die ik de komende tijd aan ga raken is alcohol gok ik, ook gezellig![]()
Dat gaat gewoon te ver naar mijn mening![]()
Ik snap ook wel dat jullie helemaal in de zevende hemel zijn met Hardbass op komst hoor
Taxi!!! 10tje, delen door 5 en je bent 2 euro kwijt. Terugweg controleren ze niet op buskaartje, die normaal 4 euro kost voor een retour.Oxygene wrote:Zolang 't maar de 7e is, is 't goed
Iemand enig idee of dat beetje snel is en te doen met die pendelbussen vanaf arnhem CS?
Dan ga ik nu slaapies doen, truste all
Inderdaad, wij gaan sowieso met de taxiChukkels wrote:Taxi!!! 10tje, delen door 5 en je bent 2 euro kwijt. Terugweg controleren ze niet op buskaartje, die normaal 4 euro kost voor een retour.Oxygene wrote:Zolang 't maar de 7e is, is 't goed
Iemand enig idee of dat beetje snel is en te doen met die pendelbussen vanaf arnhem CS?
Dan ga ik nu slaapies doen, truste all
ja, maar wachtrij voor kaartje :')Oxygene wrote:Ja wij gaan wss gewoon met de pendelbussenZag ze bij Qlimax genoeg op en neer rijden dus zal wel goed komen..
Dit dusroberttt wrote:ja, maar wachtrij voor kaartje :')Oxygene wrote:Ja wij gaan wss gewoon met de pendelbussenZag ze bij Qlimax genoeg op en neer rijden dus zal wel goed komen..
die zijn lekka, morgen ook pakje van halenChukkels wrote:Vik wrote:menthol peuken![]()
Vik wrote:Zo, ik ben helemaal klaar voor morgen! Eekhoorntjes ingepakt, vitamines klaar gelegd en de menthol peuken heb ik al in huis. Laat die bass maar komen jonge!
crack ?Chukkels wrote:Ik neem morgen ook een pakje Kretek mee, kijken hoe dat smaakt
In kluisje laten voor op de terugweg.Vik wrote:Black Devils zijn ook echt heerlijk!Kevin-Raw wrote:Vik wrote:Zo, ik ben helemaal klaar voor morgen! Eekhoorntjes ingepakt, vitamines klaar gelegd en de menthol peuken heb ik al in huis. Laat die bass maar komen jonge!
Jaja ik heb ook zojuist 2 pakkies gekocht, om gewoon echt van te genieten![]()
pakje Black Devils ( sigaretten met vanille smaak )
en Pakje Djarum Kersen( kersensmaak, en kruidnagel, ze knetteren ook als je inhalleerd door de kruidnagel
)
Morgen nog ff zak mandarijnen kopen en 1 liter goedemorgen drinkonbyt voor de terug weg![]()
Mandarijnen zijn ook lekker, maar ik ben bang dat ik ze niet meer naar binnen mag nemen.. Beetje zonde als je die overheerlijke dingen weg moet gooien.
Vik wrote:Ohja, want het is eerst kaartje laten scannen, dan kluisjes en dan fouilleren toch?Chukkels wrote:In kluisje laten voor op de terugweg.
Trouwens Robbie, msn, nieuws!
De pret capsule gaat er om kwart voor 10 inChukkels wrote:Mooie tijd, kwart over 10