nee 5 km van me huis af. alleen over de fietstocht deden we al anderhalf uur 
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Waar is dit jaar de after trouwens? Bij John? 
oke het enigste waar ik aandacht na qlimax was aan me bed!roberttt wrote:Na qlimax ben ik nooit thuis gekomen, pas ergens in de avond
en dan ga jij nog afteren en pas savonds thuis
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
in Center ParksChukkels wrote:Waar is dit jaar de after trouwens? Bij John?
onze bus staat altijd op een parkeerplaats in de buurt vh Gelredome, 10 minuutjes lopen en je kan meteen weg na afloopMaartje wrote: Ja Qlimax stonden wij vast tussen andere bussen!
hebben we ander half uur kunnen wachten tot we er tussen uit konden!
uhm ja :p slapen is wel het laatste waar ik aan denk.Maartje wrote:oke het enigste waar ik aandacht na qlimax was aan me bed!roberttt wrote:Na qlimax ben ik nooit thuis gekomen, pas ergens in de avond
Want het is zondag ochtend, het zonnetje schijnt
jaja sta dan ook wel weer gewoon om half 1, 1 uur op.. zo brak als weet ik niet wat..roberttt wrote:uhm ja :p slapen is wel het laatste waar ik aan denk.Maartje wrote:oke het enigste waar ik aandacht na qlimax was aan me bed!roberttt wrote:Na qlimax ben ik nooit thuis gekomen, pas ergens in de avond
Want het is zondag ochtend, het zonnetje schijntis het zonder om te slapen, terwijl je zoveel dingen kan doen
Hmm laten we hopen dat ik niet nawerkingen heb!
ik ben sowieso nooit eerder dan 12 uur thuis, dus slapen heeft geen zin
Of ik moet met de auto gaan, dan ben ik wel optijd thuis .
jaja ik ga dan ook met de auto!roberttt wrote:ik ben sowieso nooit eerder dan 12 uur thuis, dus slapen heeft geen zinOf ik moet met de auto gaan, dan ben ik wel optijd thuis .
Ik heb normaal altijd een bob, maar de laatste tijd wil ie niet meer XD omdat ie met stage zit.Maartje wrote:jaja ik ga dan ook met de auto!roberttt wrote:ik ben sowieso nooit eerder dan 12 uur thuis, dus slapen heeft geen zinOf ik moet met de auto gaan, dan ben ik wel optijd thuis .
jaja ik ben een nuchtere bob heen maar terug betwijfel ik het, het is echt kut om daar te gaan staan terwijl iedereen uit zijn dak gaat en jij staat daar met je nuchtere gezichtroberttt wrote:Ik heb normaal altijd een bob, maar de laatste tijd wil ie niet meer XD omdat ie met stage zit.Maartje wrote:jaja ik ga dan ook met de auto!roberttt wrote:ik ben sowieso nooit eerder dan 12 uur thuis, dus slapen heeft geen zinOf ik moet met de auto gaan, dan ben ik wel optijd thuis .
Kijk maakt niet uit ook al ben ik nuchter ik maak er nog wel feestje van, maar ik kan dan na 3 uur niet meer fatsoenlijk staan zon pijn heb ik dan in me rug.
Aangezien Hard Bass weer dichtbij is, spam ik weer f:
Kom naar de Unity stand morgen, testje invullen!
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Mol wrote:Aangezien Hard Bass weer dichtbij is, spam ik weer f:
Waar hoelaat ???
Is goed :|Mol wrote:Aangezien Hard Bass weer dichtbij is, spam ik weer f:
Moet je zelf weten, ik ben er niet dit keer! 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
JammerMol wrote:Moet je zelf weten, ik ben er niet dit keer!
Ze moeten weer van die aanstekers met een lampje hebben!
Daarmee kun je echt het bloed bij iedereen onder de nagels vandaan halen haha
Allemaal rukkers hier jwt.Chukkels wrote:That's the spiritMaartje wrote:haha na hardbass kan ik niks meerPommer wrote:Vrouwen kunnen toch beter auto rijden![]()
BTW. Dit topic kon wel wat vrouwlijke inmenging gebruiken
Die heb ik hier liggenhsrobin wrote:Ze moeten weer van die aanstekers met een lampje hebben!
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Doe je weer je i like candy shirt aan ? 
-
G
ik ben toch lekker odk!roberttt wrote:over 36 uur is iedereen lekker vdk
Al wel eerder!roberttt wrote:over 36 uur is iedereen lekker vdk
Heb er zin in! Maar zal nog eerst een hele dag moeten werken 
KSwoosh wrote:ik ben toch lekker odk!roberttt wrote:over 36 uur is iedereen lekker vdk
UiteraardHoofdcoach wrote:Doe je weer je i like candy shirt aan ?
That's my party tee shirt.
Haha, same here, hoop dat ik vervanging kan regelen voor mijn dienst van morgenochtend.Maartje wrote:Heb er zin in! Maar zal nog eerst een hele dag moeten werken