trouwens wel apart, op die site kom ik alleen witte HD's tegen, mijne zijn altijd blauw, maar het logo is gewoon hetzelfde
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
was me eigenlijk nooit ogpevallen dat ze zo dik waren 
jij kijkt ook niet voor je wat eetKSwoosh wrote:was me eigenlijk nooit ogpevallen dat ze zo dik waren
-
G
ik hap maar wat raakroberttt wrote:jij kijkt ook niet voor je wat eetKSwoosh wrote:was me eigenlijk nooit ogpevallen dat ze zo dik waren
KSwoosh wrote:ik hap maar wat raakroberttt wrote:jij kijkt ook niet voor je wat eetKSwoosh wrote:was me eigenlijk nooit ogpevallen dat ze zo dik waren

Iemand die hier iets over weet?Pommer wrote:trouwens wel apart, op die site kom ik alleen witte HD's tegen, mijne zijn altijd blauw, maar het logo is gewoon hetzelfde
nou ik niet, maar ja zou ze laten testenPommer wrote:Iemand die hier iets over weet?Pommer wrote:trouwens wel apart, op die site kom ik alleen witte HD's tegen, mijne zijn altijd blauw, maar het logo is gewoon hetzelfde
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
EZ testjePommer wrote:Iemand die hier iets over weet?Pommer wrote:trouwens wel apart, op die site kom ik alleen witte HD's tegen, mijne zijn altijd blauw, maar het logo is gewoon hetzelfde
FF vraagje, maatje van me gaat zaterdag dus ook aan de pillen. En die gaat een de witte leeuwtjes.
Kent iemand deze, hij krijgt van mij namelijk geen pillen omdat ie net 17 is
dus moest ie zelf maar regelen, en komt ie met dit aanzetten. ken ze niet
Kent iemand deze, hij krijgt van mij namelijk geen pillen omdat ie net 17 is
Nog nooit van gehoord.
http://www.pillreports.com/index.php?page=d ???
Kon het niet laten net ff bij me groene olifantjes te kijken...
http://www.pillreports.com/index.php?page=d ???
Kon het niet laten net ff bij me groene olifantjes te kijken...
staan ze ook niet op, heb alles al afgezocht
Ben nu toch bang dat ik hem voor de eerste keer aan de olifantjes moet voeren
Oh die directe link werkte niet.. Nja als je ze niet hebt gevonden zullen degene die ik had gevonden het ook wel niet zijn.. Tsja je kan hem ze ook laten nemen, zijn het kk dingen is het een wijze les ...
ja dat is waar, zal mij ook een zorg zijn. Heb gezegd dat ie niet aan de XTC moet gaan..
Over 48 uur ga ik richting de bus!!!
die me naarr LALALALALAND brengt!! 
nee kan niet, je moet het toegang lied kennenKevin-Raw wrote:Over 48 uur ga ik richting de bus!!!die me naarr LALALALALAND brengt!!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
roberttt wrote:nee kan niet, je moet het toegang lied kennenKevin-Raw wrote:Over 48 uur ga ik richting de bus!!!die me naarr LALALALALAND brengt!!
Een twee stap en draai
nee ik zing hem wel voor moet je maar goed luisteren 
-
M
Ben benieuwdroberttt wrote:nee ik zing hem wel voor moet je maar goed luisteren
al gezongen hoor niet gehoord?MovingMadness wrote:Ben benieuwdroberttt wrote:nee ik zing hem wel voor moet je maar goed luisteren
-
M
Nee zing nog is ff dan?roberttt wrote:al gezongen hoor niet gehoord?MovingMadness wrote:Ben benieuwdroberttt wrote:nee ik zing hem wel voor moet je maar goed luisteren
-
M
hsrobin wrote:Kunnen we alweer bijna ?
Btw, iemand laatste tijd GTST nog gechecked? Er worden pillen gedeald daar in de serie nu, en wat speelt die Wiet ongelooflijk slecht het effect van xtc zeg..